hade vatt skitsoft :)
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange
stackars damn får stå som packade sillar ;p
this goes out to my little princess
haha fan va hett.
SKU - SKU - SKULASON!
Det går inte att spela upp filen. En nätverksbrandvägg kan hindra Media Player från att öppna filen med UDP-protokollet. Om du angav en URL i dialogrutan Öppna URL försöker du med ett annat överföringsprotokoll (t.ex. "http:"). Vad fan ska man göra?
tuuung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag använde ett program som heter "Stream Down" för att tanka..chords var grym!
tackar
Chords är ju så jävla sinnessjukt bra! Tråkigt bara att han inte får mer plats på spelningar i sverige! Knockin on my door är ju lätt en av dom fetaste låtarna som finns..
..
what zakramento said... ^^
this goes out to my little princess
nån som kan fixxa chords låt knockin on my door ? länka+
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
L-Fresh P1 Rantoboko heter artisten & greppa hela skivan " urban africa " där e den låten med... fast med ett annat sound & bätte texter. Loop troop e med på nåra andra låtar oxå... fett tung skiva
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
L-Fresh den finns på chords - the garden around the mansion. versionen på rantobokos skiva är inte exakt samma version har jag för mig... har bara hört snippets dock. nån som har skivan? har velat höra den sen den släpptes. kanske e köpvärd...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Chords kändes som han hade NY complex Med de löser saj Snuskigt bra!
Fellow Det är en annan version som finns med på Urban Africa men med samma beat. Den på Urban Africa heter "Wherever I Lay my head/Knockin' on my door" och på den lägger även Timbuk 2 verser Den "riktiga" versionen heter bara Knockin' On My Door och återfinns enklast på Chords album från 2003 "The Garden Around The Mansion" Rhetoric Det stämmer som du säger, förövrigt var det du som frågade mig förut om jag hade den?
riktigt nice :) thanks!
...Jag skojade bara!
Om alla läser va ja skrev så vet ni att jag vet att det e inte e samma låt... " där e den låten med... fast med ett annat sound & bätte texter." så alltså inte samma låt....
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
Kan inte timbuktu spela in en skiva själv och en med Damn. De spelar hans låtar så jävla skönt och Chords is the shit.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Alla vill till himmlen men ingen vill dö var sjukt bra. Ingen som kan extrahera ljudet ur den?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Fellow Jag ber om ursäkt att jag misstolkade dig, jag tolkade som att du menade att det var samma låt. Då du tipsade om den när han letade efter "knockin' on my door" och som den framfördes på konserten så är den på "The Garden Around The Mansion"
haha kool att köra på svenska i N.Y. Helt rätt.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
damn skivan e tuuuung ey kan man spara konserten ? hur funkar de om man nu vill :P?
Stream Down som killen nämnde funkar skitbra
Den låten efter 43 minuter eller nåt var jävligt skön.. den på engelska... Förövrigt så är han mycket skönar IRL...
<3
Damn! Fyfan, va fet Timbuktu var med bandet! Damn, fucking damn!
Yeah, you know..
Jontish Jag gissar att det var "Konckin' on my door"
funkar inte längre?
Rastaman vibrations, yeah!
Fan va grymma Chords å Damn! är. Resten blev jag besviken på.. :/
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
hahaha skönt beat på chana masala.
jag vill gå på spelningar.
Helt jävla otroligt hur bra Timbuktu, Chords och Damn var! Just nu känns det som att jag aldrig sett nåt så bra svenskt framträdande nånsin. Fet jävla respekt och inspiration!
Looptroop var fetast! "intron" på Fort Europa och Don't Hate The Player va grymmast nånsin!
Jockish @ B-vik
Tack TELIA!!! grymt fett dom måste ha haft det där borta! T2 o chords e så fucking feta på scen så d inte e sant!
jag e så RAK att du blir SNE!
Nån som har videon eller som kan länka till en fungerande adress?
www.startsidan.telia.se/timbuktu
http://www.jujurecords.com
nån som vet vad låten heter när chords sjunger typ "I'm not sure anymore, who is knocking at my door..." och vilket album det är ifrån?
to long we have been in the same system
Bara ljud för mig i VLC. WTF?!
dingrinn.blogspot.com
the_first_two: Knockin' On My Door från hans album Garden Around The Mansion.
njut