fett fett!!!
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
PHÄTT!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
asså det e newyork spelningen som fatmilk hadde?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
japp. riktigt nice!
"Jag tror att människors andliga matsmältning är så fruktansvärt fördärvad genom vad dom sätter i sig idag genom massmedia." - Ingmar Bergman
TeKoNe P23 Yes! Fan vad man saknar New York i allmänhet. Galet.
California, knows how to party!
grymt av telia. hur får man igång video då? får ej igång den.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
niiiiiiiiiiiice!
NBS - Nothin' But Skillz
Chords på ko-bjällra!!! Missa inte detta för allt i världen.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
fan funkar inte för mig, kommer fram till telia loggan sen fryser allt upp :(
vilken spelare behövs?
är det här man ska skriva nåt?
det e flash tror jag?
Jag använder winamp och får inte igång den för fem öre.. ändå är filformatet med. Måste man ha telia för att den ska funka? haha
glöm det. fick den att funka när jag körde den direkt i explorer..
Soft. Fan vad Damn & Timbuk är feta tillsammans.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
fan varför hänger det sig för mig för :(
Spotrunnaz va fett tråkiga på scenen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Använder nya mediaplayer så funkar det. ASX är direktstreaming för wm.
ClaesTrofobik.se
Funka me media layer för mig :S!!!
sweet. ska lägga mig och kolla på den nu!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Redaktionen
2006-02-03 15:23
så jävla grymt!
ja, så är det.
är snubben som sjunger i damn! chords brorsa? sjukt lika.
what the fudge! ja kan inte spela upp den vare sig i media player eller realplayer.. får ljud i vlc dock :/
Twelve Tribes of Israel
reklam.... telia..... babylon....timbuktu....looptrooop...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vadå live? den e ju från 2005.
Har hört att den skall ligga kvar tills i maj vet dock inte hurvida det stämmer
men hela skiten laggar ju upp sig och fuckar upp datorn :S iaf för mig, o jag har grym data. försökte i vlc player men funkar ej.
funkade sen. grymt grymt.
timbuk är så jävla proffesionell alltså. riktigt gení, skulle säkert kunna slå i USA också.
vad i denna videon fick dig att tro det? jag tyckte förövrigt samtliga uppträdandena var riktigt usla. inte så nån utav dom varit när jag sett dom i sverige.
ok fine. det är vad jag tycker.. timbuktu och chords va riktigt bra tycker jag.
jag tar "ingenting" som ditt svar då.
ok då.. Nyskapande och musikaliskt, influerat av massa olika stilar. det gillar jag. Idén att ta med ett helt jävla band med liveinstrument upp på scenen. modigt att släppa fram ett gäng som i stort sett är "motsatsen" till "vanliga" hiphopkillar och låta dom köra sin grej (menar bandet, damn eller va dem heter, med trumpet o grejer) Timbuktu har jävligt bra utstrålning och duktig på att snacka och få igång publiken också. tycker helt enkelt timbuktu är ett musikgení.
godtar ditt svar. och håller med. ...men, timbuktu har inte en chans att slå i usa i dagsläget. dom är inte redo för såpass bra musik. tyvärr.
Big Ups Telia!
Jockish @ B-vik
tekone borde funka bäst i wmp eftersom det är Windows Media Video 9 codec.
//Erik (aka Pipen)
vad är de för låt dom kör vid 45:00? börjar tidigare men pågår då..
//Erik (aka Pipen)
grym var väl fan att ta i. och det är chords brorsa? det jag frågade om förut, dom är rätt lika.
B-Lund eeh nej, det är från Chords förra skiva...låten heter Knockin on my door.
ja, så är det.
Han som sjunger från damn är väll svante loden?
Är med på timbuks senaste platta på låten skjuter du så skjuter jag
B-lund Damn har också släpp ett album.. det är fett!
Fifan när Chords drar sin "Knockin on my door" låt! Sjukt, va bra den är, o hur bra han gör det!
Andra Akten |
[email protected] | www.myspace.com/certezamusic |
publiken gör ju dock ingen nytta verkar det som
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
chords: a special fuck you to the NYPD! haha word :) fan man skulle stuckit dit asså
Fyfan vad fett att DAMN! fick lira egna låtar, Got To Go är en av de fetaste låtarna från deras skiva! Och ja det är ju Svante Lodén som sjunger i Damn!. The Garden Around The Mansion lanseras i staterna nu i februari om jag inte är helt felinformerad
Sweet! Den som rippar skiten och messar mig får en tjuga :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Jag har den på datorn, tankar alltid sånna här grejer direkt istället för att streama
kan du inte lägga leket åt sidan å berätta hur fan det går till då, för oss (mig?) som inte vet?
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange