Bobby_Dollars.. Han samplar olika "Fucks" och "nerdrap" med tunga boombaptrummor ála Bronx tidigt 90-tal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den enda chubby pushar på beats, det är mig... och jag rappar inte ens :P skämt å sido... smaken är ju såklart som baken. jag gillar inte allt som kommer från LME, lååångt ifrån - enda jag faktiskt gillar i stort sett det mesta från, det är royce ...grym kille. (no offence, chubbs :P) men vem är jag att bedömma det som inte ens gillar just den genren av beats, vi snackar om youmouth, kurupt, c-bo osv. osv. ...jag vet inte hur andra tänker, men jag är ganska säker på att de vet vad som funkar och säljer ...har en liten hunch av det iaf. ;) men som vanligt, på whoa, så är det massa som måste tycka så mycket. inget fel på det, absolut inte - men det är skillnad på löjligt uttryckande av åsikter på dagisnivå gentemot konstruktiv feedback, glöm inte det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden P24 "det är skillnad på löjligt uttryckande av åsikter på dagisnivå gentemot konstruktiv feedback, glöm inte det." bra sagt där!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Kan ingen svara på vad LME har gjort med The Game och Bone thugs n harmony????
Bra jobbat pöjkar! Kul att ha en fot inne bland dom stora grabbarna va, kör så det ryker!
U wanna war, Ill take U to war!
Ferm för andra gången - jag har redan frågat exakt det och fått ett svar, läs igenom tråden!! men eftersom jag är så go' idag så ska jag t.o.m. citera Chubbys svar åt dig: Angående mina producenter deras personliga discografier är med i vår dvs.. Allt Slop Funk Dust har/hade på G styrkar oss.. Så allt han har gjort med OC pumpkin head osv går automatiskt in i vår discografi. Samma med Sheriffens sammarbeten Mattes mm.
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
Angående Jin Låten så är den ute! Det är en låt med Jin och Ya Boy som heter 16's with Us som är typ en miniremix på Ya Boys 16 with me.
yeah Jin & Ya Boy låten är fet!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
mental_ill P29 japp, det är det jag brukar säga till dom oxå..hehe
ya boys platta e tung..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Hur ska man gå tillväga för att få höra era samarbeten med de lite mer namnkunniga artisterna? Syftar på bl.a. De La Soul, Ja Rule, Kurupt osv. Skulle vara kul att höra en av de låtarna.. Finns de att köpa på skiva? Ladda hem på nätet? Eller hur gör man för att få höra?
Vem är du, tjänsteman?
Soheil P21 sluta spela dum å läs igenom tråden. den frågan har blivt ställd tusen gånger i denna tråd å andra trådar å har blivit besvarad på.
TeKoNe P23: Spela dum? Jag läste igenom tråden innan jag skrev det och jag har läst igenom den igen nu; jag måste ha missat vart de har angett exakt hur jag går tillväga för att få tag på låtarna. Om du vet det så är det bättre att du svarar på just den frågan istället för att ta på dig rollen som LME's internet-beskyddare.
Vem är du, tjänsteman?
ser du dum ut nu? DalastDon P46 Jag har aldrig förstått varför du inte har tankat de andra sakerna jag alltid har presenterat.. Du har seriösa problem ärligt.. Sluta gnäll och tanka! snoka igenom forumen så ser du vad som jag har lagt upp.. Kolla kanske i legendens presentationssida eller något. ____________ EL-SHERIFFO P29 jag har jobbat med promoe och släppt det... sen lade jag till looptroop eftersom min CV blir tydligare för amerikaner och övriga som inte relaterar promoe till looptroop...tror dessutom att det från början stod promoe (looptroop) SWE och sen har den förenklats av ngn. neck nooze heter den brukar finnas att ladda på DC++ ______________________ Angående mina producenter deras personliga discografier är med i vår dvs.. Allt Slop Funk Dust har/hade på G styrkar oss.. Så allt han har gjort med OC pumpkin head osv går automatiskt in i vår discografi. Samma med Sheriffens sammarbeten Mattes mm. _____________________ Angående Jin Låten så är den ute! Det är en låt med Jin och Ya Boy som heter 16's with Us som är typ en miniremix på Ya Boys 16 with me.
och vad gör du i alla trådar om du hatar dom så djupt då?
varför ffrågar du frågor om du bara vill provocera?
tillbaka med det där om spela dum, nu kanske du fattar.
äsch jag sätter punkt här, vill du jiddra vidare så haru en länk här..
Här.
era småbarn, sluta bråka på internet och leka bäst!
Kolla min
profil! Finns lite låtar där.
Mer LME släpp:
Kurupt - "Street Life"
Skiva: "Tsunami vol 1"
Yukmouth - "Young Gee'z"
Skiva: "Million Dollar Mixtape"
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
gött legenden, hoppas alla lyssnar nu sverige rullar fram haha 1/100
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Vet i fan om jag vill reppa sverige haha :P
men det gör ni hur ni än vrider och vänder på det alla i sverige är inte idotas du vet haha ILLIZIT!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Känns som att pågrund av oss så ger vi alla som har misslyckats en extra chans.... Det e kanske bra? eller?
haha, ja, det är bra, bara dom är bra haha...
här var det liv i luckan... kul att se!
välkommen silence haha
rensade bort lite barnsligt jidder.
mayornas P32 tack...
2006 är Vårt år säger jag bara! :)