fan, verkar inte som det går att få tag på skivan längre, nån som kan lägga upp låtarna eller skicka på msn?
"följande fil kan inte öppnas" :(
aa ni var jävligt duktiga. diggar dom smutsiga beatsen, och rapen var jävligt snyggt lagd. egen stil oxå till skillnad från typ 90% av alla här på whoa
http://www.kalvinhiphop.com
Producent
2005-11-11 08:13
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska tanka när jag får chansen =)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
somebody notify the press !
Producent
2005-11-15 22:23
straight outta the flaming hell of jursla. this is the shit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
the future är här
Sanna ord alphadephmusic, har faktiskt funnits på mp3spelarn i snart en månad, en av de få netplays som klarar det.
Jag har också lyssnat på den jävligt mycket sen den las upp. Som orvar från filmkrönikan hade sagt; jag gillar ren =)
Riktigt nice skiva faktiskt. Positivt överaskad! En del dalar dock - men vad gör det när det cokså finns toppar =) Diggar speciellt "The anthem" och "Life as a superhero" (var det så den hette) trots att samplingen är rejält använd av bl.a. Outcast.
http://soundcloud.com/relicbeats
peking city keep it derty!
Producent
2006-01-12 14:51
Producent
2006-01-12 15:48
har faktiskt lyssnat en del på plattan sen jag laddade ner den. favoriterna är: Meat faktory Rap money, cat money Return of the fleshapes Spacecat anthem peace
blev nyfiken på hur det här låter, går inte att tanka heller nu
jepp. hur laddar man hem det nu?
lägg upp på yousendit eller nåt istället och lägg hit länken
Producent
2006-01-17 07:43
ok jag gör det efter skolan idag!
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
gött!
den e grym...kan också skicka till dom som vill ha, skriv GB
"Jag tror att människors andliga matsmältning är så fruktansvärt fördärvad genom vad dom sätter i sig idag genom massmedia." - Ingmar Bergman
orkar inte lägga till folk på msn.. Jag väntar på att en ny länk fixas upp :)
Producent
2006-01-18 09:52
kan nån fixa lite serverutrymme (30-40 mb)? jag yousendar upp det ikväll :)
COULISSE
gött :)
Producent
2006-01-19 09:52
Skivan Här är skivan, om nån är bäst och har server att lägga upp den på så att den lever vidare så är det fritt fram! Peace from the spaceshuttle yo
COULISSE
Producent
2006-01-19 20:25
här anstränger man sig så är det ingen som tar!
COULISSE
har tankat, ska lyssna sen
Producent
2006-01-20 11:18
det tuffaste som hänt svensk on-line hiphop efter the cronicles of narnia!
Producent
2006-01-20 14:18
101 dalmatiner med senap i röven
COULISSE
lät okej! gillade Zombies and warewolves och Return of the fleshapes mest, dom beatsen som lät bäst också.
blezz got tha rhymes that'll make ya say daaaaaaaam robin banks got tha beats that'll make ya say daaaaaaaaaam space cats got tha song that'll make ya say daaaaaaaaaam
Producent
2006-01-21 11:26
hittade den på en gammal hdd. håller fortfarande :)
det ska jag göra. återkommer senare när jag är hemma. denna "Blezz" har pushat på sina skills och är i mitt tycke någon att hålla koll på. spelade "monkey biz" på onämnd klubb fler än en gång.
Blezz, vad hände med "Robin Banks"? Med tanke på hur gammalt albumet är kan mycket saker hänt, har han lagt ner? Bytt namn? osv.
Producent
2013-06-17 16:59
Haha shit va svettig jag blir när jag lyssnar på det här, Robin Bankz har mer eller mindre lagt ner med beatsen och spelar mest gitarr synd som fan men jag vet att det finns kvar feta beats på lager, vi började på en Spacecats 2 men hann bara 3 låtar innan vi båda började med massa andra projekt. Men ett par år senare släppte vi "Greatest love songs" som finns på Spotify bara söka Blezz Robin Bankz. Han gjorde ett annat fett släpp med Chukk Rukkuz också. Kul som fan att nån minns det iaf! O bigups för att du spelar Monkey Biz, hela albumet med Antone Mecca kommer snart och jag rappade vidare typ på båda Ays'n'Beez plattorna som också finns där men det blir mest beats nowadays! Men Bankz är en fuckin legend i mina ögon
COULISSE
tråkigt att höra. men ska kolla in det andra. Spacecats - huge lazerheadz: http://www.uploadmb.com/dw.php?id=1371542359 eller http://www.sendspace.com/file/pjybzf