skivan: Spacecats - huge lazerheadz, gratis
http://www.svenskunderjord.com/ Spacecats - huge lazerheadz / blezz & robizankz!
somebody notify the press !
åsna :D
Det här ska definitivt kollas in, inte hört nått av Blezz, men vet att Robin Banks är tyte på bitzen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2005-11-04 15:28
det är av färsspettet! kom igen!
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
I like this shizz, nice platta!
It's all alright!<br>
Verkligen skitbra!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Brrrraaat! Robin Banks is all that! Blezz den jäveln, han leverar som alltid! fet platta!!
yeah yeah! perfekt musik att lyssna på såhär till Halloween! gots to beställa that shit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2005-11-04 16:53
de här var ju fan soft! låter spejsat och smuttsigt, big ups for this!
Detta är så jävla bra efter nåra genomlyssningar, favoriten är nog de 2 sista spåren, Binary Love och Conspiracies of a pet.
Damn kids. Den här skivan är det hetaste som har hänt hiphop sen Hell's Winter. Jag är mäkta imponerad! PS. Mathew, sluta ignorera mig! Det var inte meningen att äta upp din hund, jag trodde att den var... öhm... Nånting annat.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Men skicka mig ett ex for fan vad vantar ni pa?? Robin Banks u gat my adress, I'm waiting! peace n luv
Blää, palla den svengelska accenten.
Skivsamlare
2005-11-05 10:57
ofan va fett! banks är sick alltså! så sjukt sköna beats! blezz lägger det fett!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2005-11-05 11:12
gillar Life as a superhero och Spacecat Anthem bäst, så feta!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
tack alla =)
tung skiva, lite out of the ordinary så att säga =). favoriterna är nog "Spacecat Anthem", "Binary Love" och "Life Is Tough, Kiddo" "they don't know where we from" SpaceCats!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Damn vad nice! riktigt intressant lyssning, märks att det är en concept platta tydligt, kul att se andra sidor från er. Rappen på 04-spacecats_-_zombies_and_werewolves-sv u är rå grymm, sen som helhet gilla jag rap money, cat money och superhero låten bäst. Mycket bättre delivery från blezz, och riktigt bra samplat av robin banks, klart din starkaste sida, du hittar saker som ingen annan hittar! Tung skiva, ladda nu!!! Annars kommer spacecats och mutulatar er!
Sanslös första beaten där, Dream Conquers, så jävla grimy!!
vevar med min oowop och drar av några skott i taket iform av ett tack för er som är nere med skiten. *Brrrrat*
Producent
2005-11-05 14:39
Skivsamlare
2005-11-05 15:54
Producent
2005-11-06 10:14
det var väldigt få som kommenterade tycker jag! upp!
COULISSE
detta var grymt jävla snelhest.. diggar det stenhårt.
..
hmm.. såg att skivan inte längre fungerar att ladda ner från svu så jag la upp den på ftp..
snelhest
Producent
2005-11-06 18:06
well jag tog mig lite tid och skrev en låt-till-låt review: Dream Conquerors konceptet var smart och man fick nästan gåshud på slutet "this aint no fuckin' dream!" och var ett riktigt bra intro på albumet. Dock så tycker jag inte beatet var särskilt intressant, jag menar det funkar ju men fanns många bättre på albumet med annorlunda stil. 8 av 10 Meat Factory Spacecats is coming! Ett jävligt pumpande beat och verserna är feta. Refrängen är också en av de fetaste jag hört på länge. 10 av 10 Zombies And Werevolves Riktigt Halloween:ig låt och verserna stämmer in med temat bra. Beatet är classic, och samples:ena från skräckfilmerna är the "icing on the cake". 10 av 10 Rap Money, Cat Money Beatet är skönt och verkar i början som en traditionell raplåt men har fortfarande Spacecats-touchen. Kan inte hålla med allt som sägs men den är ändå tjock. 8 av 10 Life As A Superhero Riktigt roligt intro (fast man kanske blir lite trött på det i längden) och skön låt. 8 av 10 Return Of The Fleshapes Riktigt ill introsample och beatet är hur fett som helst. Refrängen fastnar i huvudet och verserna är läskiga och så som jag gillar dom! 10 av 10 Spacecat Anthem Beatet är inte lika bra som de på resten av plattan men fett ändå. Blezz gör sitt jobb duktigt as always. Strangled your mom-raden fick mig att skratta som fan! 8 av 8 Life is tough, kiddo Damn beatet ger en feta vibes. Riktigt bra jobbat på det! Verserna och refrängen är tighta också. 9 av 9 Binary Love En bra låt, sticker dock inte ut särskilt mycket. 8 av 8 Conspiracies Of A Pet Riktigt fett avslut på en fet platta! Beatet är skönt, refrängen är väldigt trallvänlig och konceptet är skönt. Lite oväntat slut över det mysiga beatet men det var en bra twist. 10 av 10 Slutsats: Det finns inga ursäkter för att man sover på detta album. Det är gratis att ladda ner och är galet skönt. Ni har också en riktigt originell stil vilket alltid är en av de största plus:en en grupp kan ha.
Producent
2005-11-06 20:00
mad props till pharaoh för propsen! ni hörde vad han sa, inga ursäkter, fortsätt att tanka!
COULISSE
Fan om folk slaggar på detta, har pumpats konstant sen det laddades igår.. håller f.ö helt med thepharaoh
tungt! ni har hittat er egna stil o det låter fresh
shin who?
Riktigt Tungt detta. Ladda
Producent
2005-11-07 18:32
Av med hatten för detta! Grymt impad är jag, beatsen är crisp, rappen är funkyfresh! Jag kan lätt erkänna att jag hade köpt detta om ni hade släppt skivan, en hundring sådär hade den varit värd utan tvekan. I salute you ;)
Producent
2005-11-07 22:11
Tvärfeta produktioner, skönt koncept... en aning nördigt, men ändå inte. Låter lite som deltron 3030... spceiellt rapparen. Jag hör att ni fått med en del redan använda samples, lite tjatigt med det låter nice ändå. stör mig på rapparens problem att uttala "R". annars fuckin nice stuff. yeah
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Hella nice! Gillar skarpt! Dope beats, dope raps..., nuff said. Keep it comin, lovin this shit!
så jävla fett asså .. zombies and werewolves hade onekligen det fetaste beatet. gillar när det är samma sound genomgående också. hur fett ni vill! peace
www.myspace.com/liahproductions
Producent
2005-11-09 07:50
tackar, fortsätt tanka (jag har inga problem med att uttala r)
COULISSE
tack(r) kul att ni diggar =)
Jobbigt bra. Blezz var tightness här, fan gjorde han under WM?
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Producent
2005-11-09 10:51
Robin banks och Blezz. Båda två är sjuka favoriter, så när jag såg detta blev jag överlycklig. och efter att ha lyssnat är jag jävligt "tillfredställd". hittar inte ord. glad är jag. tack . lovely work!
www.femtastic.se
inte perfekt, men helt okej. blezz kommer definitivt bli bra. robin med när han får bättre kontroll på sina beats(läs stereo bild och basgång).
www.discotheque.se
Producent
2005-11-09 21:12
tyvärr, kan inte läsa.
Producent
2005-11-09 22:31
jag ÄR bra, my man robstah också, oowop!
COULISSE
Producent
2005-11-10 07:45
Släng in en tråd i Audio också, lär ju hänga en del folk där som sover på grejer här inne..