Redaktionschef
2005-10-27 07:05
Whoa Aktuell Mp3: Aki - Yla Med Mig
Ny svensk hiphop upplagd på startsidan. Enjoy! ___________________________________ Aki - Yla Med Mig "Yla Med Mig" är ett bidrag från rapparen Aki , boende i Gottsunda i Uppsala. Låten är tagen från hans självbetitlade demo och är producerad av Sai för Labyrint Productions.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tycker faktiskst inte detta var spec bra, borde nog inte ligga som veckans mp3. men men, pz!
jag tyckte den var värd bra flyt texten var sådär men som helhet var den helt aiight. kommer ihåg att jag lyssnade på något hiphop radio program aki hade vilket år var det?
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
De här är fääääst! Har diggat den hårt sen jag hörde den första gången! Sai är grymm på beatsen. Yes aj!
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Diggas inte...
From Sydney to Stockholm, 06-07
Asså shit vem är det som väljer ut låtarna på whoa, yla med mig
www.myhype.se<br><br>
Den här låten var tung! Gick igång som fan på den.. Skönt avbrott från all pretantiös "jag är seriös som fan med den här låten" hiphop som man brukar få stå ut med här annars.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
gottsundakärlek =)
www.unt.se/musikbloggen
Denna var fet ju ! Tycker som edison, skönt med sån här typ av hiphop.
Tyckte inte om denna...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Aki är väll med i DNA också, riktigt najs från gottsunda
chase the clouds away
Riktigt dåligt.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Låter väldigt mycket audioforum, att den är veckans mp3 är månades gåta.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tankade för skojjs skull men det var slöseri av tid märkte jag. Så nu undrar jag vad snubben paya för o få den som veckans mp3. Patetisk låt.
dannyM_
fyfan va värdelöst. ska nog hålla sig till nått annat.
Nah, funka inte riktigt...
riktig jävla tung asså word !
nej inte bra.. hemskt dålig.. jag blir lessen.. hyfsat flow.. men texten..
den va sådär. skönt flyt iaf,
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
shit va jag diggar den här låten,skönt att höra nån ta hiphopen från silverskeds villaungarna tillbaks till betongen!!
gillade beaten som fan.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
ja för största delen rappare i sverige bor ju på östermalm också.notera ironin shoooo
hyfsad text. dåligt flyt, dålig delivery, jobbig beat gillade inte så mycket
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
glömde säja jobbig röst oxå
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
haha skönt beat, lite färdiga drums och sen lite synts. hiphop i sin mest koncentrerade form
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GRB! haha...gottsunda e FRETT!!! respekt! beatet var ju helt grimt!(quadrasid-synt???) o han rappar faktiskt grymt, bra text fastän det e en "en låt till dig"-låt jag vet inte ens vad delivery e men jag diggar det, därför e den frett! svårt att förklara, kanske för att låten e från gottsunda! haha big up!
tanken att mixa kongas o 8-bit? fett!! ÄNTLIGEN LITE KONTRAST! vadå måste alla ha lugna röstsamplade beats o "jag har blivit vuxen"-texter???????????
helt ok fan, skiten svänger... nice!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
haha. ylet är ju överlägset det bästa som nånsin släppts på whoa. har han samplat en riktig varg?
gilla flowet.. bra tung låt!! vill höra DNA-shit!!
rapperted.se
AKI är tung, har länge följt hans musik, enda riktiga hiphopen i sverigen, där sanningen kommer fram... inge skit som promo och organism 12 etc... vill ni ha mer av AKI, DNA och andra grabbar, www.labyrintproductions.se FRID
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
Shoooo gottsunda! låten diggar och Aki kommer ta över den svenska hip-hop scenen snart! pass på alla stekish som lever i sina slott o vene vad som gäller.. vänta tills Varför vara någon annan kommerut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah den va ju kul... d enda jag INTE tyckte va så fett va fan ylandet... trodde han skulle flippa ljudbilden lite där när det kom in, men det kändes lixom lite matt o avslaget... gjorde ni missen att mata hundjäveln samma dag som den skulle yla? (ok jag fattar att det inte är en hund som ylar, så bespara mej den upplysta kommentaren)
håller inte måttet att bli aktuell whoa-mp3 och blabla blaaaaaa foe helvede man! varseeguuu och gör nåt bättre själv grym låt, och 8-bits soundet e feejt
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
soft med sanna ord på beat. propps
gräv en grop
Låten är tung Nuff said massa kärlek
Känns livet hårt?.. använd gillette
GSUNDA STYLISH
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
AKI är tung, har länge följt hans musik, enda riktiga hiphopen i sverigen, där sanningen kommer fram... inge skit som promo och organism 12 etc... snälla hur kan man skriva nå så dumt plus att det här sög fan stenhårt det vore ju bättre och fråga hur länge han har sprungit och lyssnat på ison & fille för kopierat deras stil har han ju lyckats med skit!!
synd att du inte gillar min låt,men den kanske inte är för dig..-aki
HHAAHAA Flurren snacka inte skit när du inte har nått och säga han höll på och skriva hiphop när det inte ens fans tankar om att starta gruppen, snubben har flow och nåt att berätta KOM OCH YLLA MED MIG OOOUUUIIIYYYYYY
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
ok såg att så många dissade denna så var tvungen o checka.. positivt överaskad... fett..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
hal 20: haha så du tycker att han ska jämföra sig med organism 12 eller? han skulle inte ha en chans
Beatet vart sjukt coolt. Rappen var helt ok. Fast han ylar fult :D
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
varför ens nämna Aki och Organism 12 i samma mening? Det är uppenbart att de gör olika sorters hiphop, om man kan säga så. Samtidigt är båda även väldigt bra på det de gör.
www.unt.se/musikbloggen
Grb represent!
knark, pistoler , mobiler alla har nåt att beckna!!...låter som hemma!! hahaha
oi oi
vem eller vilka är det som avgör vilka låtar som får bli veckans mp3???
dannyM_