I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Large Money med Spit Fiya

Svensk Hiphop - Audio & Video

2005-09-29 21:27
Jag kan ta kritik när det är saklig sådan, är det osaklig kritik så svarar jag lika osakligt.
Hard working producer,<br> More music more $$$$

2005-09-29 22:25
skönt med att våra trådar alltid skall balla ur :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-29 22:42
stamina: Du kanske pissar på det men tyvärr gör inte många i usa det :D Sorry om du är en flopp :D Finns jobb på Ica för hiphopverkar inte fungera för dig...

Och kom inte o snacka ödmjukhet med mig jag var lojal mot denna skithiphopscenen en gång i tiden.. Det finns inget att hämta här mer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-29 22:45
Haha, det är så kul. :D Speciellt när Bosse Bildoktor där uppe försöker vara rolig. :D
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2005-09-29 22:45
word Chubby, svenska hiphopscenen är överinflated.. ribban måste höjas!
Hard working producer,<br> More music more $$$$

2005-09-29 22:47
Ja, ribban måste höjas! Därför går LME in, som är halvamerikanskt, och proddar åt en rad utländska artister! Det var en smart lösning på problemet.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2005-09-29 22:54
stamina: yeah man en klown som skall tillfredställa dig!

2005-09-29 22:59
stamina: Fortfarande! Sluta vara så jävla bitter för att du floppar med din musik haha! Du får inte mer av min tid mer! chump skriv vad du vill nu också du får jack shit!

2005-09-29 23:06
LME, ignorera dem bara. Då sticker dem
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2005-09-29 23:38
ehm... Lets cut the bullshit... Låten va ait ingen hit direkt, beatet va ait, inte konstigt att beatet blev sålt för det priset. Its all about connections.

Off topic: Trist att alla artister nuförtiden ska ha en dirty south låt (läs: crunk) som inte är från södern.. Men men, its all about the dollars (fuck that! we spend euro's n pop collars!)

pz

2005-09-30 00:34
Enformig låt alltså.
Betalar man 4300 dollar för det beatet är man galen. Men men, kanske finns många galningar i USA.
http://soundcloud.com/relicbeats

2005-09-30 11:31
beatet e på nått sätt lång tråkigt men de e fett att lme lyckas bra vet att de finns killar där som kan
thundercooperfuckinbird

2005-09-30 12:33
Vilka är Large Money Entertainment?

2005-09-30 12:45
puffra P19

mer info om LME: www.dj-silence.com
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2005-09-30 13:23
varför har massa "whoaproducenter" joinat LME ? om nu LME är så kända och säljer massa beats, vad ska dom med "whoaproducenter" till då?

xeilon osv

2005-09-30 13:23
och legenden

2005-09-30 13:37
mystic- P21 på vilket sätt är jag whoa producent?

För att jag använder denna community som många andra? För jag producerar ju tyvärr ingen från whoa.

QDIII är också whoaproducent eller? Han använder ju denna site också.
If feels like I just left town, got the whole city behind me

2005-09-30 13:44
för du har laggt upp grejjer här, och det har även xeilon.

nämen oj, viken bra jämförelse med QDIII , eh.....

2005-09-30 13:51
Men då är jag väl en whoaproducent enligt dig :)

Tufft att en från whoa kommit så långt, visst?
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2005-09-30 14:48
"Dalasdon" har med sina posts den senaste veckan sett till att lme inte kommer få någon respekt även om de förtjänar det.
this goes out to my little princess

2005-09-30 15:03
aka1: Hela hiphopsverige hänger på whoa det e därför :D Vi har så jävla mycket att bevisa för whoa haters :O

2005-09-30 15:47
legenden ...kanske för att du postade tonvis beats i audioforumet på whoa och hypade det som fan. Det fungerade ungefär på samma sätt som hypen kring LME.

Jag tycker det är bättre att skippa snacket och bara göra sin grej, så slipper man alla haters som ni inte vill ha, men på nåt knepigt sätt ändå förtjänar.
ja, så är det.

2005-09-30 18:59
vadå hater?

2005-09-30 19:30
spit va tung...men beatet e halvdant ;)
Pancho

2005-10-01 13:09
ja hade aldrig i hela mitt liv betalat så mycket pengar för nått crappy som detta,, enormt överskattat
I go on, holdin on to the image of what I once was
never lettin my broken glass reflection to step forth

2005-10-01 13:27
mystic: "whoaproducent"

Känns kul att bli kallad när man postat typ ett freebeat på sidan på ett antal år..
Jag har producerat hiphop i sex år och har väl idag uppemot 600 beats bakom mig.. Jag tror whoafolket hört kanske 10 stycken av dom.. Varav 8-9 var färdiga låtar med mig själv. Dessutom har det under senaste året nog bara varit en enda låt..
Sen om detta gör att jag ska defineras som en whoaproducent, som lme är för "kända" för att ta med, så visst. Men uttala dig inte om saker du inte vet något om. Du har ingen jävla aning om hur pass bra /dåliga mina beats är och då vill jag inte heller höra några värderingar angående dom.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-10-01 13:42
shit va blåst han måste va om han har betalat så mykket cash! finns ju fett me bättre producenter i usa.. varför bara inte hooka nån som langar gratis? de finns säkert

2005-10-01 16:39
seriöst, det lät förjävligt? får du så mycket pengar för detta?.. hur fan går det till??
mama said knock you out

2005-10-01 18:49
ds95

talar du med mig?.. isåfall jo, det gör den säkert. men jag spelar inte direkt i 4300 dollarsklassen för beats heller, gör jag?..
mama said knock you out

2005-10-01 19:12
Du har ingen jävla aning om hur pass bra /dåliga mina beats är och då vill jag inte heller höra några värderingar angående dom.

jo jag har en jävla aning om hur dina beats låter.

2005-10-01 21:19
I och för spelar det ingen roll vad sverige tycker antar jag.. Jag vill hjälpa folk har alltid hjälpt folk men vissa saker säljer bara inte i usa.. Och mycket av det ni lyssnar på här i sverige beror på artist som floppar i usa och kommer hit.. Atmosphere lär inte direkt sälja mycket i usa.. Största delen av deras försäljning är i europa och asien.

Dags för polisskolan!

2005-10-01 21:23
atmosphere lär sälja X ggr så mer än vad ni gör.

2005-10-01 21:35
Haha.. skojare! Två av whoas största mytomaner är med i samma crew och då går det såhär..

Hela LME är pajas!
Vem är du, tjänsteman?

2005-10-01 22:03
soheil: Sorry att du tror så :(

2005-10-01 22:04
mystic-: Vi släpper inte skivor? :P

2005-10-01 22:05
DalastDon: Tror så? Du vet inte speciellt mycket om dina crewmedlemmar om du påstår att jag TROR det. Hela whoa vet att andreas_pmc är en tung mytoman. Om du har missat det måste du ha bott i en grotta någonstans i USA de senaste 10 åren. Din trovärdighet skjuter ju inte direkt i höjden när du har folk som han med i gänget..
Vem är du, tjänsteman?

2005-10-01 22:08
Vem fan är andreas pmc? Jag har en snubbe som heter ProvP i mitt crew men precis som alla andra människor om du nu syftar på honom så ger jag alla i mitt crew en chans sabbar de den chansen finns det ingen återvändo direkt...

2005-10-01 22:10
Men vafan, $4300 för ett beat man släpper som ett nätsläpp?

Hur kommer det sig att du förknippar mytomanen anderas_pmc med ProvP om du inte visste vem pmc var?

Att du ger honom en chans säger främst två saker om ditt crew:

1. Du skiter i ert rykte.
2. Du har inga större krav på dina producenter.
Vem är du, tjänsteman?

skyhigh: Har du interscope och Maloof bakom dig kan du göra vafan du vill.

2005-10-01 22:12
Är iofs sant. Fett beat annars tycker jag!

2005-10-01 22:12
Soheil: Han får sin chans går det så går! Klantar han sig så gör han det liksom.. Och varför är han mytoman snälla förklara det för mig?

2005-10-01 22:33
DalastDon P46 Har du missat de trådar som folk gjort om honom på whoa?

Han har lagt ut låtar med andra, beats som andra gjort osv osv och påstått att det är han som är upphovsmannen. Han har påstått sig jobba med folk som inte ens vet vem han är och en massa annat.
Vem är du, tjänsteman?

2005-10-02 18:30
mystic-: om du inte vart hemma hos mig eller chubs senaste månaderna så kan jag garantera att du inte hört mina beats.. Åtminstone inga seriösa grejer jag gjort senaste året typ.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-10-05 22:51
Lillstrumpa P18: Har själv redan bokat min biljett. Ska bara packa väskan ikväll..
Vem är du, tjänsteman?

2005-10-06 00:19
Xeilon P20

jag har hört dina bidrag i WM, som du var så stolt över att ha producerat själv.

så visst har jag hört beats du har gjort.

och snälla inget snack om att dom är gamla/oseriösa. för det skiter jag fullständigt i, jag påstod bara att jag hade hört beats du har producerat, och det har jag.