Large Money med Spit Fiya
gå in på www.spitfiya.com och ladda ner Spit Fiya's nya låt producerad av Large Money! Låten finns i Music och heter Get up! Enjoy!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
djeee spit fiyaaaa :D dalastdon, låna mig ditt kort till respekt då :D du bor inte här ändå :P
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Det är mitt Vipkort :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah ge mig, :D fan eller kom på fredag det e fatmilk ;) vart e spitfiyaaa från för hålla sig till tråden..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Vem i LME e d som har proddat då?
vilken låt?
i get more pussy then panty!
get up and move? haha, isåfall var beaten ingen höjdare.
i get more pussy then panty!
Vad yrar du om? Det var budgivning på det beatet bara så ditt korkade arsle skall förstå.. Den gick på 4300 dollar till slut!
Chilango: Jag och Royce
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
4300 dollar för beatet?
Royce fick allt typ endå han gjorde mest jobb jag får bara production credit men det e skitsamma! :D Folk på den var: Spit Fiya Domination San Quinn Yukmouth Spit Fiya fick den.. Rätt logiskt när han betalade mest eller hur?
ja har ingen dirket kool på amerikansk music bussines, men om rapers pejjar 30 lök för ett beat... var får dom cashen ifrån? dom måste sälja jävligt mycket crack eller ha nån galen fond eller nått. ursäkta min ironi.
Galet galet galet fett, props LME Tjiggedy Chubb, ge mig beats.. gratis :P
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
tråkig låt, tråkig produktion
my man royce up in this
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Royce e kung! :D
nice överlag, men JÄVLAR vilken klen snare/rim. Den får ju Leif Pagrotsky att verka två meter lång. Låter som när jag slår ihop mina tänder ungefär, eller slår med nageln mot ett bord.
ja, så är det.
De Nikeskorna som kom upp när man tryckte på NEWS var sjukt feta. Låten var desto sämre.
ska tanka nu...
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
4300 dollar för beatet? Det är USa... big bills is king still. Det va en helt okej låt men den va lite små trist,,, men helt okej . Hoppas på att LME albumet kommer övversak med grymmare saker men helt nice . Det e nice att det finns några som kan reppa sverige lite på scenen i usa.
24/7 always keepin it.
Helt okej beat. Inget som jag blev lyrisk över direkt, men duger. :) Det första jag hör som LME proddat så jag kan väl inte döma hela .. vad det nu är .. efter en pajas (DalastDon). Peace, love and understanding! ;)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
De lät redigt nice!
vilken härligt osvensk kötthantering
fy satan 0/10 beatet var "jättebra" rapparn var också "intressant"
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
lol, att ni ens länkar den här. Spitfya är grym, men Bay Area och West Coast musik uppskattas inte här, speciellt inte när det endast är svensk röv musik. Fronda WOW Spitfiya BUU helt sjukt
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
LowRBREE: Jag bryr mig jag ägnar hela mitt liv åt whoa! Om jag inte gör vad whoa nördarna säger är jag inte tillräckligt cool! En gång blev min jag är så jävla hiphop t-shirt smutsig jag skulle nästan begå självmord :) BossHogg: Jag vet man! Denna sidan e värsta haters mot västkust hiphop!
stamina: Och vi bryr oss inte så mycket om din musik som fortsätter att floppa :)
DalastDon: Om whoa bara är skit så kanske du ska ge fan i att skapa två tusen jävla trådar om LME? Du och dina boys. Precis som Bucc. Jävla gnäll på er, stick om det inte passar? Sopjävel.
Ljungberg: awww e du kinkig! Wanna cookie?
Jag kollar igenom min Whoa Manual just nu jag är inte lika hiphop som dig ljungberg I'm sorry :(
DalastDon: Jag är inte kinkig. :) Jag tycker bara att du är lite löjlig? Kan du inte ta det så är det väl inte mitt problem längre. Men kan du bara förklara för mig varför du och dina boys ska plåga hela whoa med massa LME-relaterade trådar hela dagarna när du ändå inte gillar whoa? Brukar du gå till taskiga fik som du inte gillar och prata med massa folk där också eller?
ljungberg: Jag har ett enkelt svar på din jävla fråga. Mina topics är för de som supportar västkust hiphop och lyssnar på oss.. Absolut inte för dig eller andra här på whoa som endå inte lyssnar på det som endå är skit enligt mig.
DalastDon: Fixa en jävla hemsida då? Dom som gillar er kommer förmodligen besöka den. Btw, sugen på att chatta lite privat? Jag tycker det börjar bli lite fööör mysigt att gnälla i flera trådar på samma gång.
ljungberg: Och jag skulle prata med dig för att? Jag tänker nu lägga ner hela Large Money för din skull för jag kunde inte tillfredställa dig med vår musik :(!
DalastDon: Nej då, du behöver inte lägga ner hela LME. ;) Det räcker med att du drar härifrån när du ändå inte uppskattar folket som hänger på detta forum. Och om du redan vet att vi är haters, varför blir då då lika pampers varje gång någon uttrycker en negativ tanke?
Producent
2005-09-29 18:02
det handlar verkligen om pengar och inte musik här verkar det som.. tyvärr..
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
Ljungberg: För att jag e lika jobbig som ni är I fight fire with fire.. Sorry! Ohh well det blir sista gången i denna topicen också! Jag pissar på dig och dina åsikter! 1 hunnet Chump
DalastDon : Ja, pissa på mig och mina åsikter. :) Nu känner i alla fall jag mig lite tillfredställd. Hur är det med dig? Känns det bra? Är du i form? Kan inte du producera min kommande EP? Planerar att släppa den 2013. Du har alltså 8 år på dig att göra 3-4 RIKTIGT SKÖNA BEATS! Tack på förhand.
ljungberg alltså ärligt, ifall du inte gillar LME skriv inget i trådarna? Daaaaaamn alltså .. hur fan pallar du ägna en hel dag åt att skriva .. gå ut .. skaffa en brud .. en hobby .. lr nått .. kasta en boll mot en vägg lr nått daamn
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
ljungberg: Hörru ditt stolpskott, gå inte in i tråden om musiken inte faller dig i smaken. Menar, du ser att LME har skapat tråden, vad gör du här då? Grälsjuk? Snyt dig...
ljungberg: get out of here
Hard working producer,<br> More music more $$$$
kan man inte ta kritik så bör man nog sluta med sin musik....
Absolut, men då bör den vara konstruktiv. Annars är det bara gnäll.
Eh?
i vissa fall går det inte ens att ge någon konstruktiv kritik.
defjux
visst. den va ait.. men $4300? nah.. thats a joke! det här är whoa! tror ni att alla som kommer in i tråden kommer säga YEAH vilken feeeet beat??
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
Haha, tydligen så lyckas ju mitt provokativa tillvägagångssätt ge lite utdelning trots allt. :) Jag har ju sagt, tusen gånger, att jag gillar att provocera och det är mestadels därför jag skriver i dessa trådar och jag kommer fortsätta. Simple as that. Ingen kan ju ta ifrån mig min yttrandefrihet. När LME lagt upp en hemsida med samlad information, diskografi och liknande så kommer jag helt klart läsa. :) Nu ser jag bara massa löst skit överallt. Men detta är i alla fall första gången jag sett LME vara lite produktiva, annars har jag bara tyckt att det var bullshit och liknande. :) Nåja, kul att ni gör er grej. Hoppas det går bra för er och att ni får prodda åt världens alla hiphopartister. ;)
ljungberg, vad vill du uppnå med din existens?