jag får inte deras skitspelare å funka. kan man inte streama via winamp eller realplayer eller nått ?
Out in the streets, they call it döööööööönaaa... Döna Söundtrack.. www.myspace.com/donainc
fan, får inte in på min radio heller, en fickradio dock, tror inte den funkar 100%, men streamningen funkade nyss när det var kristen skit på. fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aja, skiten går inte å stream. å radion vägrar plocka upp 103.1 får nöjja med med p3hiphop ikväll alltså.
Out in the streets, they call it döööööööönaaa... Döna Söundtrack.. www.myspace.com/donainc
Nu funkar det här!! YEAH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oerhört tung rasskasslåt på just nu!
mak-d, jag streamar nu, glömde rutan nere när det var tyst så drog det igång efter nån minut. testa det!
kul att höra sin boys på radion, men den tekniska kvalitetn känns lite blandad. ljudet var mkt lägre än på den kristna radion framförallt när ni snackar. men det blir väl förhoppningsvis bätttre i nästa prog kanske?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Synd att skiten inte fungerar. Får inte ens in det på min vanliga radio =/
Ha på streamen ett tag, borde slå igång efter ett tag..
jag måste tyvär sticka ifrån studion nu...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Nu vaknade det! Synd att man missade hela programmet. Verkar ganska kul!
missade mesta delen på grund av streming problemet + att min jens sög på radio delen
----------------------
Kommer man att kunna lyssna på det här någon annanstans nu?
Nej nu jävlar vad dåligt ljud det var. De som vill kan messa mig så flexar jag programmet i bra kvalité så här i efterhand, så är det ska det inte låta. Bitter man blir. Puss & hiphop foe life!
Redaktionschef
2005-09-20 21:10
hmm missade det, såg på idol istället :P
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
okej, jag körde old school-style och lyssnade på radion i köket när jag och mamma lagade mat. måste först och främst hälsa från min söta mamma som tyckte att det var jättebra (tro mej, hon är jätteinsatt! hon känner till marcoolio) och ville att jag skulle hälsa "lyckad fortsättning". själv måste jag säga att det var helt okej för första gången. låtvalen var av mycket bra smak, men det finns en massa, massa att slipa på... cazuma kanske hade somnat där bakom prylarna för ljudet var inte något att hurra åt, peshis röst hördes knappt och det var bara låtarna som var på normal ljudnivå.. men ja, jag väntar med nöje på nästa program :)
baeng
http://mjukost.ath.cx/tristan/radi-yo_-_ 2005-09-20_ep01.mp3 Nu har MFS varit en budd och laggt upp det till dom som missade. Nice.
det var bra. gillar göteborgska
Sopsäck Serenad
känns att det var lite ovana radiohosts men kul att höra no doubt! Nya tracksen med blizz var grymt kul att höra och diggades! Ska bli kul att höra hur plattan slutar! Mer QN5-radio än P3 hiphop/soul måste jag nog säga.. på både gott och ont.. Lär bli grymt bra med lite erfarenhet och radioröst-vana!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Inte lite kaxig peshi var i slutet ang yarah bravo dock.. Att låten hiphophora skulle handla om henne vet jag inte om det är sant, och det låter rätt otroligt.. I vilket fall har yarah bravo nått förbannat mycket längre än både org12 och peshi tillsammans och sen en bra bit till.. Och hon är dessutom i min mening mkt bättre än peshi..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
känns att det var lite ovana radiohosts Jo det kan man lugnt säga... Det kommer sjävlfallet att bli bättre men tills dess får ni nöja er med den sköna göteborgskan som vi bjuder på.
Det var fint gubbar, med lite tid så kommer Mats Nileskär vilja få tips av er.. buckabuck!
Redaktionschef
2005-09-21 08:01
Gillade "dagens fråga", låtvalen och att intervjuerna gjordes direkt i studion (av nån anledning gillar jag dock inte när frågorna är så pass långa att dom känns för ospontana för att inte ha varit nedskrivna på papper i förväg). Göteborgskan hade jag nog stängt av för om det inte vore för att jag plågats med den i 2 år i Uppsala, så det gick väl vägen ;) Xeilon > ja Yarah Bravos insatser i One Self imponerade detsto mer på mig än Peshis skiva. Personlingen tycker jag att Peshi överlag gör sig bättre live än på skiva. Men om det stämde om "HipHop Hora" låten så var ju det lite intressant.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Xeilon: Självklart. Första gången kan inte vara den bästa. Men förvänta dig lite goa grejer i framtiden. Kanske en Xeilon-special när du CO/Proddat hela nya 50 Cent skivan? hehe Nej men skulle du av någon anledning tima in ditt gbg-besök under radiosändning är du mer än välkommen homie! Varför skulle Peshi va fel angående "Hiphophora"? Oracle: Alltså vad är det med dig? Göteborgska är helt underbart och det kommer bli mer av den varan till nästa Göteborgsspecial vill jag lova! =)
Förövrigt plockar jag ner programmet från servern ikväll, så vill ni ha tag i programmet efter det får ni locka folk här i tråden att skicka filen istället, alternativt moi.
Redaktionschef
2005-09-21 12:13
mfs > nä göteborska låter så tillgjort i mina norrländska öron, inge avslappnat alls, rent spontant tror jag alltid att folk driver med mig när dom pratar på göteborgska men sen slår det mig att ni faktiskt pratar sådär, så det låter ofta störande när göteborgare försöker rappa soft *host* eller prata avslappnat i radio *host host* för mig, men å andra sidan kan det låta jävligt hårt när nån försöker vara spydig hehe :)
Oracle Ahhh, ja men då sitter vi och är spydiga rakt igenom nästa gång... mfs, helt ärligt altså jag bangar inte.
Redaktionschef
2005-09-21 14:59
Bagheera > haha låter bra det =)
Lyssnat igenom programmet nu och kommer bara fram till en sak, Blizz the divine kommer döda med sitt släpp. Låter grymt tungt, spec. den första låten ni körde med han..
soft, alltid najs med hiphopradio, mer sånt! 1a intervjun kändes lite intern, annars najs introt va töntigt... :-p
Tycker det var skitnice det här ! Bra låtar och fina killar bakom micken Dock lät det ibland lite som ni stog o redovisade i skolan eller nåt..lite stelt liksom, emellanåt. Men man kan ju inte begära så mycket av er första gången ni sänder Och angående göteborskan så hade det inte alls varit lika bra med någon annan dialekt and thats a fact! Mer göteborgare i radio!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Programmet är nu nerplockat. Så vill ni ha tag i programmet får ni hustla det från någon annan. päronpung: Lite svårt att hålla det icke internt när man är polare med båda, känns lite skadat. Tyckte ändå att det kändes lite väl strikt ibland. Tillgjort på något vis. Tack till de som ger konstruktiv kritik. Man måste börja någonstans och nu har vi väl gått från 0-10, nästa gång är vi uppe på minst 20. Vill tacka Blizz och Peshi för att de ställde upp. Kärlek.
oracle: absolut! oneself-plattan är FET! bland det bättre vadim gjort på länge också! mfs: varför skulle hon ha rätt? och ja.. varför skulle hon vilja? skrevs den till yarah bravo så tycker jag det är rätt pinsamt för org12, när den s.k. "hiphophoran" som då inte har nån koll på nåt, nu haft två världsturnéer och har lyriska 5/5 recensioner runt hela europa på nya plattan, vilket hon gjort tillsammans med en mindre legend inom europeiska undergroundhiphopen... Men strunt samma.. Tyckte det var lite väl kaxigt eller möjligtvis ignorant att säga som hon gjorde.. Att genom svartmålning hävda att yarah fick sin stil från henne liksom.. Känns som att peshi jobbar lite väl överdrivet för att få allt att vara "hennes" grej.. så påstämplat orginellt att det i många fall blir tråkigt förutsägbart.. Hade hennes nya platta varit lite mer konventionell och rappen lite mer standard hade det låtit milsvis bättre.. Annorlunda/orginell behöver absolut inte vara = bra.. Plattan är bra men det är framförallt flyphonics förtjänst. men nu ska vi prata om radion och jag kommer mer än gärna ner och snackar lite strunt med er goa gubbar! plockar med mig niprone också.. Kanske kan bli lagom till hans EP ploppar ut!
Xelion...dude när du får ner all fakta bakom hennes uttalande så kommer du veta vad det handlar om. Men för den storyn så får du antagligen tjuuna in p3 soul med mats under en peshi special i framtiden. my lips are sealed...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Nähä, nu fanns inte showen att ladda ner längre, jag som ville höra.. :/ Det där med Yarah verkar ju skumt iaf (vill gärna lyssna innan jag uttalar mig iofs :D) med tanke på att Y.B. är så otroligt mycket bättre...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
blizz: yes will do.. Jag vill gärna ha fakta! Står dock fortfarande upp för att yarah bravo har varit dope länge och jag visste vem hon var och diggade henne innan jag kände till peshi..