dock kan det ju vara så att kolt faktiskt frågade utan att veta att någon frågat detta tidigare och att ni inte diskuterar sådana saker offentligt... nåväl. jag ids inte fortsätta den här diskussionen. lycka till med er musikbusiness.
Ok och ni undrar varför jag kommer bli lack! VI la upp en låt med Mac Dre (Må han vila i frid) men ni som inte han tanka den det är väl så jävla synd för er eftersom jag tänker inte lägga upp den igen.. Jag la upp den för att be är att fatta att vi inte snackar goa.. Så när folk som er går in och säger att ni har hört en massa prat men gått miste om låtarna när vi har lagt upp de.. Tough luck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skojar DalastDon eller? Du ser inte mig skriva en åsikt om Bucc eller whatever om hur mycket de suger osv för tycker jag en sån grej skriver jag det inte på internet endå.. Jag bara låter vara istället för jag tjänar ingenting på att skriva något sånt! vad skulle du då tjäna på att vara otrevlig mot alla på detta forum?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
detta var faktist kefft som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DalastDon P46 mannen !!! nu e vi där igen!! eller?? vad snackade vi om i stkh?? (förresten tack för en fet kväll,fan va toppad jag blev hahahah) att du bara pallar sitta o förklara dig o spy skit här på whoa!duv lv a duler häögre kaibe än alla wana be rppers här inneeller? nu kommer säkert folk hoppa på MIG för att jag skriver detta,men grejen e den att jaghänger här mest för tids fördrift o för att kolla om det finns något inom svenska hip hop scenen som man kan bli intreserad av så jag kommer ABSOLUT inte ta åt mig! men DalastDon P46 sluta tjaffsa o förklara dig för folket här! du ,jag o många fler vet vad som e på g o vad som händer så varför bry sig om d dom skriver här? o till alla som kvider o klagar JA jag e 31 o hänger på whoa,så vad? ska ni komma o säga att jag osså har en fuckt up attityd?? som någon innan skrev innan många sitter o dissar men sen blir dom dick ryders när dom vet vilka kontakter dom har o vilket folk dom "Känner". jag har mitt o gör mitt,och framför allt har jag varit me i gamet tillräkligt länge för att bry mig om vad folk säger om mig ,när dom inte ens visste vad hip hop var för något när jag (märk väl)släpte min första skiva(vilket betyder att jag höll på ett tag innan dess) DalastDon P46 som jag o lamin sa till dig i stkh,Lägg ner snacket o förklaringarna för det tjänar ändå inget till! jag vet att du håller Mångas ryggar och du vet att många håller om din rygg! så vad e det du vill bevisa för kidsen här inne? Peace and see u soon!!! one love Po Vaeg/ Tico!!
jag e så RAK att du blir SNE!
Jag tjänar ingenting jag bara är en allmänt stor idiot mot folk som försöker köra över vilket jag märker på de att de gör.. Sen får detta vara hur kefft som fan ni vill jag skiter i det.. Jag ville bara visa ser sounded.. Men ni bölar kommer med onödiga saker och sen när man jävlas tillbaka så blir ni de största mesarna på jorden.. Bara hållkäften med er och ni som har någon att bidra med gällande beatsen gör det alla andra bara hållkäften och sluta fortsätta debatterna med mig för jag kommer eventuellt fortsätta hålla på så här.. Låt bli att skriva!
Tico: Not a damn thing.. När jag väl ville bidra med något så börja de igen! haha men vafan skall jag göra blir så jävla lack på vissa kids som MÅSTE skriva bara låt bli haha.. Jag vill gå in i detta topicen och höra de som propsar och har något vettigt att säga precis som du sa nu mm.. Men jag pallar inte med onödiga kommenterer som jag får och då e jag tvungen att skriva något för att jag får bara allmänt spel på whoa kids.. Någon måste trycka upp en stor upplada av Whoa for Dummies för att folk skall fatta!
men man kan inte förändra folk o vad dom tycker ! det bästa vapnet e o nonsha dom! tro mig! fast jag diskuterar imellan åt (för skoj skull) så hjälper det inet! ha d bäst ,ska sova nu ! har precis recat en fet låt hehehehe
jasså du måste låta mig höra den :D
Webmaster
2005-07-20 08:24
Helt otroligt att precis varenda tråd där LME eller Chubby är involverad lyckas spåra ur mer eller mindre. Vet inte vad det beror på men det måste vara något slags rekord i alla världens internetforums historia. Har nog aldrig hört ett beat av LME tidigare, bara hört OM Dem, så det ska bli intressant att lyssna när jag kommer hem ikväll.
men herregude Chubby/Dalstdon.....alltså jag förstår verkligen inte...TA ÅT DIG AV DET FOLK SÄGER HÄR:...SLÄPP INTE TOPICS här inne för det ger som du själv säger dig INGENTING...och alal topics spårar ur. glöm whoa forumet det ger dig ingenting. jag fattar inte hur du kan fortsätta med massa toipics här hela tiden trots att det alltid alltid spårar ut. det känns nästan som att du VILL få ut irritation och lacka på folk här... lägg ned whoa, styr dina business i usa med alla de här artisterna som du pratar om och tjäna alla de här pengarna du säger du tjänar och that's FINE likosm. du behöver ju uppenbarligen inte whoa på nåt sätt nrä du förklarar dig så lämna det....
vad snackade vi om i stkh?? som jag o lamin sa till dig i stkh,Lägg ner snacket o förklaringarna för det tjänar ändå inget till! med andra ord: DalastDon P46 tar åt sig såpass mycket att han pratar om "whoakidsen" på sin fritid. sen så vet jag inte hur någon skulle kunna göra business med någon med ett sånt ofantligt stort attitydsproblem. men det lär jag ju aldrig göra heller eftersom jag hänger på whoa och inte har råd, enligt DalastDon P46 själv.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
ok palla
LME är nice vafaan , dom försöker göra en schysst grej med den där beat tävlingen , låta svenska proddare få en chans o sprida sina beats till internationella akter o få lite fame och cred men sen kommer alla whoa dickriders o bara hatar vafaan , låt dom göra sing grej , det går ju bättre för dom än nån annan "Whoa" proddare helvete ,, Och nu komemr mmassa bull shit komma om att jag är suck up o sånt men Ison&Fille sa det bäst "Jag schiiter I" Fuck alla haters , fan låt dom göra sin grej dom tjänar mer på det än ni andra kommer göra....
24/7 always keepin it.
dalastdon: man ska inte hetsa upp sig. Alla gillar inte mina beats tex, synd. Men det finns folk som gillar det. Bara för det behöver jag inte rusa runt på korståg o försöka omvandla alla att inte hata på mig. Legend / Large Money Entertainment
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Vi proddade jag skiter i hehehe :P
Legenden: Det är alltid kul att få spel på whoa för de tror att de vet allt kan allt ser allt osv.. Lätt för att döma lätt för att gnälla.. Hade jag sluppit den där spydiga kommentaren ifrån början hade jag inte gjort så denna tråden hade ballat ur.. För jag tänker ok du skall provocera på nätet låt mig störa er också då!
jag blir fan mörkrädd asså..... de som pratar minst brukar oftast va de som får mest gjort......
Det var någon på whoa innan som sa att jag är en version of Yukmouth i sverige de hade fan rätt!
Shit, folk här lever i olika världar. sluta klaga
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
drums: Som om jag bryr mig :D
Rhetoric P20 vad får dig att tro att vi snackade om WHAO -Kidsen?? e det bara här man kan snacka(skriva) o förklara sig?? nu e du helt ute o snurrar! du verkar ta lite väl mycket förgivet! vad vi snackade om spelar ingen roll,det var en grej mellan oss men som passade in här nu.men vi snackade defenitivt inte om whoakidsen just so u know! komigen chubby! lägg ner skiten nu o make mo money!
The_Real_Tico P31 vad exakt pratade ni om då "i stkh"?
ok jag lägger ner skriver inte mer här inne efter detta inlägget
Rhetoric P20 ehhh.... ja.... Det angår inte dig! men vi snackade inte om dig (whoakids) om det e det du undrar över! DalastDon P46 håll dig nu till det och inte som du gjort innan,att du kommer in o skriver om några inlägg! skit i!!! svara inte ens på detta inlägget man! ;) e det något så skicka mail eller skriv i GB'n Ps.Jag vill ha 2 st grillade me brö heheheheh.........
Våga hetsa Chubby! ;)
Officially not impressed.
The_Real_Tico P31 pallar inte ens svara på det inlägget.
Rhetoric P20 ehhhh...... det var inte meningen du skulle göra d heller man,ta inte illa upp ;) det var inte menat illa på något sätt.bara d att vad vi snackade om e vår ensak
varför saker och ting spårar ut är på grund av att chubby alltid ska försöka häva sig på whoa, varför inte bara hålla en låg profil eller bara vara litte mer ödmjuk? vad jag har hört från large money (vilket är egentligen ganska löjligt namn också) så låter saker och ting mycket bra. vet inte vilka chubby själv har producerat men det låter bra, och det är kul att någon svensk jobbar med dessa artister som har nämnts tidigare på forumet. kolla på soul suprem, masse eller embee eller whatever, ingen av dom kaxar och har sig på internet hela tiden. skryter om hur mycke cash dom drar in osv lycka till i framtiden grabbar.
DalastDon: Alltså jag förstår inte riktigt vad du menar med att massa folk kommer in och skriver massa skit och är ohövliga. För den som beter sig otrevligast är helt klart du. Har verkligen inte dissat LME, här i tråden. Om du väljer att tolka det så är det din ensak. Blir bara så jävla trött på att du alltid ska lacka sönder alla trådar. Legenden har en viktig poäng. Förövrigt är jag ingen ovetande liten pojkvasker, skaffa dig fakta.
nice stuff.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
DalastDon P46 Skiter i beatet e tjockt nice.... Peace.
24/7 always keepin it.
Flumm_Simon tror inte han va seriös när han sa att han proddat det...
Rhetoric ,Och?... Beatet e nice även om LME eller nån annan proddat det.
24/7 always keepin it.
Flumm_Simon jag vet men du sa väl det för att rida LMEs kuk inte den som proddade eller?
Sodom: han är 14, och det han släppt går att köpa i Nangijala.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Rhet , vem e du o börja tjafsa om att jag tycker "jag skiter i"beatet är nice ? Vafaan , spelar för fan ingen roll om LME gjort det elelr inte , säg vem som gjort det kan jag propsa han , men om det är LME som gjort är det ändå nice spelar fan ingen roll.
24/7 always keepin it.
Rhetoric ,Och?... Beatet e nice även om LME eller nån annan proddat det. jag vet men du sa väl det för att rida LMEs kuk inte den som proddade eller? vem e du o börja tjafsa om att jag tycker "jag skiter i"beatet är nice ? vad snackar du om? jag höll ju med dig.
Ait sry missuppfattningen men va fan är "men du sa väl det för att rida LMEs kuk inte den som proddade eller? om? Jag försöker inte dickrida nån bara propsa betaet , det va jo DalasDon som sa att dom proddat o det va väl nice inget mer . Om nån annan proddat så är det lika nice för det.
24/7 always keepin it.
skit i allt jävla snack nu o lyssna på beatsen och må bra. Varför kan folk aldrig hålla sig till topicen, säg inte "det va han som började" . Har inte dagiset sommarstängt?
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Alla dagcenter också tydligen
Det är inne med mobiltelefoner igen
Fan jag kom ihåg typ 99-00 då jag kickade på mr royce freebeats från mp3.com *tänker tillbaka*. Kul att d går bra för er, sätt sverige på kartan nu och keep hustlin! pz (oh btw, myspace är grymt bra sätt att nå ut till folk, så stop hatin , internet roaches...)
KolT va det ptrevligt? nu tycker jag vi börjar bli lite väl känsliga här när det gäller LME
HAHA :D Chuuubb ! Alltid lika galen.. skadad :P
Peace Man FuCk U
t-roc Jo, men alla tar inte betalt för beatsen. Hittar en skillad producent en skillad rappare som han gillar, kanske han ger han beatsen för att dom kommer skapa nåt fett ihop. Dom skapar kemi. Folk gillar det för att båda har talang och det finns en vibe, en känsla. Och pengarna kommer automatiskt... aight? Keep it real in the soul dojo ;) Men ser man pengarna i första hand, och musiken i andra hand är det ju en annan sak. Brukar inte bli så bra ofta då heller. Ser nu att det nog är lätt att missförstå mitt inlägg, men vafan.. orkar inte haha
t-roc oops, såg nu att du nog var inne lite på samma grej kanske.. aja sorry i så fall.. (drunk)
Har aldrig lagt mig i någon tråd som har att göra med the allmighty Large Money crew, brukar inte skriva alls längre, men ibland har man velat bli aktiv, tycker att det är kufiskt efter att ha läst galet många trådar som dessa herrar startat eller blandat sig i, verkar ju gå hyfsat bra för dom, men ändå så väljer dom att hålla på att försöka visa upp sig på whoa, varför? skit i stället, vad tjänar det er och eran sak? sen är eran attityd som sagt rent utav bisarr, som när man skapar en ny tråd om att beats kan köpas för ca 50,000 svenska kronor, som det gjordes för ett tag sen...det känns mer som att visa något bara, skryt och högmod, inte något som är realistiskt att en idiot från whoa skulle hooka med det, det var en liten skitgrej som jag kan minnas så här bara....alltså, gör erat, häng inte på forumen på whoa, det sänker er om ni nu skulle vara på väg till "toppen", låt musiken tala....ni snackar fan värre än storkäftade rappare själv sen alla andra som håller på whoa kan jag itne svara för, har inte observerat någon specifik tillräckligt, men internet är alltid internet...det är alltid samma tjafs fram och tillbaka, en standard, att ens uppmärksamma eller bli förbannad på sådant är inte värt något...
REHAB IS FOR QUITTERS!!!