I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ladda ner Video: Iron African-Heat

Svensk Hiphop - Audio & Video

2005-07-03 01:11
Om ni undrar över det mycket fjantiga upplägget i ovanstående inlägg, så är det för att jag fjantar mig, och om ni undrar varför jag fjantar mig, så är det för att jag är en fjant.

aa ni förstår ju själva.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-03 03:41
ECKL1 + conzeKwence P23

tack för att ni hann före mig:)

Fleppo2

du börjar bli populär här nu....
tror din dok kan sälja riktigt bra faktiskt.
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2005-07-03 03:55
Fleppo2

"The younger man was in his mid-twenties, had stubble on his face and wore an oversized Andromeda Federation captain's uniform he had bought at a flea market for a, to say the least, reasonably small amount of money. The man was named Alan Spacepowder, and liked cosy evenings at home, long walks on the beach and to scare the living shit out of senior citizens on under-developed planets. Alan polished the electronic log book a bit with the corner of the long coat which was, at least so Alan thought, a very important part of the uniform."

And.... ? kom nyss hem o sjukt trött, så nu är min självklara fråga vart du vill komma med detta?

2005-07-03 04:03
Dj_Silence:
Det är ett fullständigt irrelevant och meningslöst utdrag ur min bok. Jag postade det i din gästbok istället för i den här tråden av den simpla orsak att det inte har ett skit med diskussionen om Iron Africans video att göra. Varför du verkar vilja få den här tråden att handla om mig och hur mycket jag suger förstår jag inte. Jag är smickrad, men du startade denna tråd, och den handlade från början om Iron Africans nya video, om du kanske minns det? Jag kom in och kommenterade låten och videon, och du började tjaffsa. Och nu sitter du och postar mitt romanutdrag i den här tråden? Jag förstår inte riktigt vad du håller på med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-03 13:25
ECKL1:
Om man ska vara riktigt noga, så var det egentligen NUCCA som började tjaffsa genom att nedvärdera min åsikt.

2005-07-03 13:55
NICE !
DIGGAR IRON AFRICAS SHIT.
HOPPAS PÅ MER....

2005-07-03 16:52
Visst Fleppo2 är ingen bra rappare eller förden delen en duktig författare(om man läser utdraget) men han har ju ändå rätt att säga va han tycker om någonting. även om han har gjort bort sig lite i tråden.

Tycker själv att videon va mini varianten på en amerikanskrap video. varför försöka göra en sådan när budgeten inte håller till det? men låten va skön, beatet nice och videon va inte dålig. hoppas den spelas mycket.

2005-07-03 17:21
Låten var skön, beatet hjälpte han ganska mycket i min mening iaf.

Videon däremot var ganska tråkig, händer inte så mkt. Hoppas däremot att det fortsätter komma liknande saker och att det blir bättre nästa gång.
Twang System fi de werl

2005-07-03 21:48
Fleppo2 P18 allså vilken planet e du från? fattar du inte nu räcker det du har hävdat dig eller? läg ner de e ingen som döt du pratar om det här som om det är VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRSSSSSta grjen komigen softa nu vet vi vad du tycker fan va bra sofft.
Jag förstår att du har saker som du måste få ut stackars men om du behöver sån hjälp då e detta fel ställe kolla gulasidorna och jag lovar du hittar hjälp där ok soft shuuu

2005-07-03 22:07
Foudaz:
Har du tänkt på att jag kanske håller käft om ni slutar tilltala mig?
Sluta ställa dumma frågor som "allså vilken planet e du från?", så kanske jag slutar svara på dem. Enkel subtraktion.

2005-07-04 11:20
Lillstrumpa P18

HaHaha!!
vill du ha min adress? du kan få komma o hälsa på om du vill:)?

2005-07-04 11:21
Fleppo2 P18

"Har du tänkt på att jag kanske håller käft om ni slutar tilltala mig?"
Jag själv har redan försökt med detta, men det verkar inte hjälpa tyvärr... du fortstätter ju ändå... Lägg ner nu!

2005-07-04 16:41
Props till fleppo2 för vassaste tungan och självdistans. Men det var ju inte det tråden handlade om egentligen.

Iron african gör grejen bra, sen att den inte tilltalar mig av diverse anledningar är en annan femma. Schysst flow, röst och beat men ointressant text och video.

2005-07-04 17:07
Det är ju helt sjukt fan att folk tycker detta är sämre än BTs video i en av de andra trådarna (baserat på andelen svar som verkar tycka det är dåligt), vad har folk för smak egentligen? Okej för att videon kanske var lite väl stereotyp och beatet också, men man får ju se över det lite och kolla på skills liksom. Visst fan kunde han rappa.
Coolin' in the scene like a horse in a stable

2005-07-04 17:38
Iron Af tycker ja gär en som levererar ritkigt bra kvalité straight igenom. produktionerna & rappen är straight fire...
finns en annan video där beatet är mycket fetare tycker jag.. www.ironafrican.com
lyssna där....
tycker det ltåer som en fet använding av abbas "mamma mia" där...

2005-07-04 23:27
mekano P19

straight fire var just det rätta urtycket:)

2005-07-05 17:44
IronAf

bra skrivet!
det behövs såna som dig även här hemma i sverige.
finns väldigt många artister & fans som "gnäller" över att ingen spelar svensk hip hop på klubbarna.
men vad händer när folk som du verkligen gör BRA låtar som funkar på dansgolvet & klubbarna....
jo, då är "gnället" igång igen då folk sitter och tjatar om att texterna/beatet inte är tillräckligt avancerat....

det är ju trots allt sån här hip hop som kan få ut svenk hip hop på just klubbarna och tv-kanalerna, eftersom det är sån är hip hop som funkar den stora massa i dagsläget.
Poet

2005-07-05 20:39
Shiny Dayz är inget mer än så jävla grym! En av få rappare vi har i Sverige som är utav världsklass...
At the gates of Eternity...

2005-07-06 16:30
BC99 P22

no doubt!:)

2005-07-13 02:44
Big up till Iron African!
Videon och låten var nice ...
Jag fattar inte att folk kan tycka att han e keff?!?
Pesonligen tycker jag att han e en av SVs bästa emcees.
Men men alla får tycka som de vill...

www.mindkaos.com
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0

2005-07-13 03:55
EmCee_Skunk P20

det var med all säkerhet jag som sa det...

Apee P24

håller med dig till 100%