Ken dolce vita intervju (video)
http://s1.youshareit.com/files/599a0a86d 56321520cb860e2ef03257d.html lägger upp den här också så är det gjort iaf :)
haha, vilka skojjare asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
funkar inte..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
jävligt kort intervju, tyvärr
www.myspace.com/040anel<br>
sämsta intervjun jag någonsin hört, jag svär att jag skulle intervjuat han bättre. och den där äckliga snubben var ju helt keff ochså! ken har ju fan en karriär! han har inte gjort bort sig, han har bara byggt upp en image som rappare! det är inte han det är fel på utan den svenska scenen och sverige. om något liknande skulle hänt i staterna skulle det inte alls vara samma sak.. ken kon inte komma tillbaka, han är ju en av de största på scenen!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
hahaha .. fet interjvu endå... rök heroin för 3 mille !
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
hehe vad var det för jävla stolpskott som satt och kommenterade honom "om han sköter sig och är en snäll pojke så kanske skivbolagen kan ta tillbaks honom" sicken nisse...
vilken var låten som man hörde i slutet i studion?
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
haha. jag gillar experternas kommentarer, de är deep down i hiphopvärlden utan tvekan.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Gillade inte den där Aftonbladetkärringen. Såg ni hur Emma spände blicken på Ken? Hon har ju som vana att få ihop det med sina intervjuoffer. Tänk er... Robinson Emma + Beng Ring = Sant! Snacket om att Ken skulle ha en kass karriär nu är bull. Vad fan vet dom där om independentsläpp?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att se! men de har ju en poäng: visst, ken ger ut skivor på egen hand idag, men han är inte i närheten av hur stor han var när han kom ut och var backad av ett storbolag.
som sagt, killen tjänar mer cash nu än vad han gjorde när han var signad, och det är straight facts
chase the clouds away
ken e kungen ,feta props för nån som skiter i allt å bara kör vidare
vemfantrorudueÅvadtrorduattduskagöra
ken är sjukt grym RESPEKT. han representerar gatan kul att se han på ett sånt program haha
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
Ken Han Äger Fett Hårt ! Peace
ken är sjukt underskattad han kanske inte gjort som smartaste grejerna men han e grym producent o grym rappare
thundercooperfuckinbird
Den är typ 5 månader gammal den här tråden så troligen därför.
fixa en ny länk!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
länk
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
länk ;>
Jag bara skämtade.<br><br>
han är bara bra på engelska!
Skivsamlare
2005-10-09 03:08
DaBBe P17: Han är jävligt bra på svenska oxå, kanske inte värsta rimmen men han får sagt de han vill säga med fetast känsla i Sverige.
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
snälla
Kom igen!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
hooka ny länk =)
24/7 always keepin it.
MER!
ny länk ffs :)
det finns en chat! missa inte den...
Vafaan folk har ju uppenbarligen tankat ner den , varför vara snåla med saker som ingen betalat för? fan langa en länk nnu boys n girls.
24/7 always keepin it.
jag skulle inte behålla den i 5månader om jag nu tankade den när den kom upp iofs. SÅ värd va den inte men rolig att se.
ja men vad är det för problem? kan man inte bara langa upp den lite snabbt...?
Ken är, och kommer alltid förbli sveriges mest äkta rappare. All respekt till Ken!
får shiden ner den
Pancho
TUNGT! Jag uppar när den åker ner.
Det var en rätt soft låt faktiskt. :) Lugn och skön låt. Mysigt värre! :D Nice Käp. Vem har proddat btw? Låter i alla fall inte som dom gamla vanliga Fronda-blip-blip-beaten. :)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
HAha, vafan sysslar jag med? Jag skrev mitt svar i helt fel tråd. Helt borta! HAhahaha. Nåja. :P Skön intervju ändå. Lite kort. Man vill veta mer och höra mer. Det är fan intressant att höra när Ken snackar. Han verkar vara en jävlig vettig person egentligen, fast det kanske är en falsk bild när det vankas sånna här intervjuer som inte är lika kritiska och påhoppande. Jag vet inte. :)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
hon linda lee som var med i dolce vita är söt... saknar dig... he he...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
sjukt kass kvalle
det finns en chat! missa inte den...