Fan vad besviken jag blev på denna låten. Okej om det är groundbreaking, men det låter ju som ett hopplöst försök till att slå till komersiellt för Tom. Missförstå mig inte, Fjärde Världen är tillsammans med Ison & Fille den tightaste duon i Sverige, men detta var bara för mycket för mig. Silken modifikation i stilen. Det här kom för drastiskt... Hoppas skivan låter bättre än detta, för rappen satt ju tight, beatet var riktigt dåligt, tyvärr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blåbär F17 hmmm..? det kan nog vara så att din dator är fuckad....(?)
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
fan, då får jag väl lägga mig under en sten och gråta krokodiltårar då.
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park
den är ju grym. Men FAN vilka pinsamma freestyle-scener, och FAN vilken pinsam Snook-diss. Särskilt eftersom de är överlägsna Tom och polarna när det gäller battle. Ajajaj, snacka om att knäcka sig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vicolino: Har du sett nån i Fjräde Världen battla? Om du inte har gjort det, hur vet du att snook är överlägsna "tom och polarna" då? Vetifan, men jag tror ju inte man är överlägsen om vart annat ord man säger i en battle är Whattafuck.
Snook suger, sen får dom själva tro vad fan dom vill.
listen up!!! den här låten...man måste sätta den på replay.. lyssna på den tre ggr!! första gången:då ska du laddish me din favourite contraband¨ blaze whuteva hahahah eller ur favourite drink!!! make it strong thoe!!!!..medans den spelas andra gången:blizzituPP r whateva it is....sen på tredje: when u get that feelin...om du e gully då så att säja?!?!: Get the fuck up ur chair n wild out in ya moms crib!!!! smash the computer!!!hahahaha Ovasett!!!!hahahah killummmm!!!!bangk-ta-bangk anthem!!prraaaooow BIgup!!!
-VenoM- antar att du gillar låten:) ?
hahahaha...aa lite!!!hehe..ILL!!! det är instruktionerna dogs..till alla tvivlare!!! testa de 3 enkla stegen som e listade här över å annars får jag komma in me en cormega quote: "if u din like the realness?!uu know u fake!!" PÈEEZ V
Se nu till TANKA detta medans det är gratis:)
vad är det´på DVDn? del 2 av fjärde världen-spelet skulle va fett =)
Det va bättre förr, svenskunderjord!
dvd? har jag missat något nu? måste jag läsa hela tråden?
CHRISTUS P19 Santsant, med bättre grafik vore nice också haha :)
blåbär F17 jag ska göra det enkelt för dig:) "Låten är ett av spåren från Max Peezays kommande album/dvd ”Discokommittén” som släpps från Devrim i slutet av sommaren. Håll även ögonen öppna för kommande singeln, ”Kvasifilosof”. Låten med tillhörande video finns ute snart!"
silence, du är en ängel =)
hehe.. jo, hag har mina goda sidor ibland...
har hört rykten om att hans nya grejer ska vara ännu bättre, så håll ögon o öreon öppna nu gott folk!
Håller med, Kvasifilosof lät riktigt bra! Såg videon idag, grym.
kanske inte finns kvar på sidan så länge till... så passa på att ladda ner videon o låten redan ikväll!
NACKAAAAAAAA!!!! sorry... va tvungen :$
fan fan fan, går inte att tanka videon längre! Ingen trevlig gosse som kan tänka sig att skicka den över msn? Gör det för Max Peezay's skull :)
[email protected]
yeah, klart man är ;) seriöst, hade vart asschyst om ngn kunde langa!
Alexan P15+Analen ni får se till att kika in på sidan oftare. då missar ni inte såna här saker:)
www.dj-silence.com
Ja, langa videon, jag vill också se den såkallade snook-dissen. :D
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
finns två nya videos uppe på siten nu! *Peshi-Hush Hush & *Nadamas-Vår Musik
Men alltså, i Oavsett, visst har beatet samplat från gamla Nintendo-klassikern Shadowgate (där man kunde gä och slä, om ni minns)?