Rhetoric: Vilken site? Vill läsa!
www.bluenyellow.tk
Vad ska man säga? En remixklassiker...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta bränns ut och ska pumpas i bilen... Rhetoric posta siten, man vill ju se vad det får för respons av amerikaneserna...
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
Dirt off your shoulder på 1990 nånting beatet är KLOCKRENT Fett jobb av er
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Vad vi tror är Pelles kalsonger säljer skivor på nätet. Stort upp!
Yo!
Har inte lyssnat på alla! Men de låter grymt hitils!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag väntar på uppföljaren... kanske mixa om Stillmatic?
dope shit!
LOYALTY ENT/PROAKTIVE BEATS!
Hörstedt P19 eller hur... denna verkar ju bli poppis så varför inte göra en uppföljare, de hade varit tungt
Ps. Crazy In Love är inte mä på sidan, men står mä på baksidan på cd omslaget...
askul att det äntligen e dags nu..! har spelat bl a. change clothes ute, å den funkar väldigt bra. d e kul att se allas halvt-igenkännande-men-kan-inte-sätta-fi ngret-på-minen när man släpper den! heeeeeeeeeeee
ssssssssssssssshhhhhhhh
Som Hörstedt sade, gör Stillmatic: the Swedish sessions !
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
99 problems var såå fet. Klockren!
"I wake up in the morning and piss excellence"
låter tung
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Fan ni borde ha haft hela Tamam beatet på Justify My Thug, o det e för övrigt Masse som har proddat den, inte Sekken.
ya hörd mä!
gee Neeeeej det är ju riktiga proffs beatet som gör Justify my thug till den enorma remix som det faktiskt är! BIGUP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt kul detta ju! Dirt of your shoulder är riktigt tungt gjord! Jigga hade varit stolt ;)
Va? Ett bra hiphopprojekt från Sverige? Det var som fan? Grymt som in i helvete det här! Skitbra, verkligen! Som många andra sagt, Justify My Thug-remixen är skitbra.
Fett! :)
California, knows how to party!
Hur fet är inte "Höger, Vänster" beaten. tråkigt att Eye'n'I fick den :P big up till remixerna! vissa var sådär, vissa var överfeta :D
Jag tyckte det var ett kreativt initiativstagande. Och de lät skit bra.. jävligt kul grabbar! Men jag vill veta var ni fick acapelorna från =) Och som de freaket jag är vill jag gärna veta vilket program ni använde er av ;)
digg it
MAKIman : Acapellorna går att få tag på på skivan "The Black Album Acapella Version"... finns för försäljning i varenda amerikansk skivaffär... Tack ännu en gång, trodde verkligen inte att skivan skulle få så här mycket uppmärksamhet. Tack!!
www.bluenyellow.tk
I am still killin' that Blu & Yellow album. Thanks again.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Gee: Nej, det är faktiskt Matte som har proddat Tamam... Det står i alla fall det på 12an.. "Beats, inspelning & mix av M. Calisle-Lindström" Tack som fan för alla positiv respons! Kul att ni gillar våran grej!
http://www.myspace.com/DjAkilles
99 problems var skitfeeeet
026 represent. Sätra.
Akilles Matias Calisle-Lindström ÄR MATTE i fjärde världen aka sekken thautz
fcuk spleling
SÅÅÅ FREEESH!
NBS - Nothin' But Skillz
fan . grym ide! jag gillade justify my thug som tusan!
Alltså, gör en uppföljare så hookar vi ju lätt skiten som netplay på framsidan...
haha, vilken affärsidé!!
ja, så är det.
fan va roligt =) jävligt kul idé, ska ladda ner...
WWW.ISMEN.NU
låty 15. crazy in love? den är ju inte med?!?!+
www.myspace.com/victorhollender
shiit! jag laddade ner den när det bara var 3 st inlägg här i denna tråden! har lyssnat på den ett par gånger nu o diggas fett mycket fast jag inte e mycket för Jay-Z! big up! ge oss mer sådant! en fråga e varför har ni inte gjort det mer afärsmessigt?? snackat med uppehovsmännen osv o släppt det på cd?? jag tackar ändå för att ha fått det gratis,men e bara nyfiken på varför ni inte gjorde det! kansk e så att ni inte hadde väntat er denna respons! men skönt e det ändå,väll??
jag e så RAK att du blir SNE!
I got 99 problems but eye 'n I ain't one. Überfläskigt detta. Kan ni ha satt en ny trend nu månne?
It is what it is, and how it is, is kind of fucked up.
The_Real_Tico P31 Vi snackade lite om hur vi skulle göra o vi kom fram till att vi trodde att det itne skulle löna sig att pressa skivan på cd. Frågan är om den hade fått samma respons om vi hade bara hade haft den för försäljning? Tack som fan för att ni gillar skivan iaf, det uppskattas verkligen!!
www.bluenyellow.tk
off the hoooooook! Jag känner er stil!
bra att den finns för nedladdning. Men är det inte dags för låt nr 15 att komma till skott?
ja, så är det.
fet idé som fan men jag ska först lyssna nu. (bilden på framsidan borde nog sparats i gif -kunde inte låta bli) men varför ser jag bara en låtlista, inga omslag som ni pratar om?
Stege!
Mqs: ja, jag tror vi alla väntar på crazy in love innan vi bränner skivan till bilen... :-) P: På gång?
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Change clothes var asfedt
vår webmaster har varit utomlands i en vecka nu o det är därför sidan inte har uppdaterats med crazy in love och framsidan mm... han kommer hem imorn, ska försöka få honom att ta tag i det så fort som möjligt... fortsätt gärna sprida skivan!
www.bluenyellow.tk
Uptown skills, fast mer intressant än tvättäkta bra.
Eller fan, ju mer man lyssnar på den desto mer groove.
jääävlar! this is hot! tummen upp !
jävligt nice och kul att höra.. :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
uppdatera sidan med crazy in love
ja, så är det.
Riktigt riktigt bra!!! Skit kul idé och väl genomfört...Spelas frekvent i högtalarna hemma och mp3-spelaren... grymt
yeah o sånt fan...
Fortsätt tanka bara! Och tack för alla positiv kritik!!
http://www.myspace.com/DjAkilles
MOMENTS OF CLARITY... oooh där dör jag typ :D
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com