"The Blue And Yellow Album" uppe för nerladdning!
Nu har vi lagt upp skivan "Peldawg And Akilles Presents The Blue And Yellow Album" Skivan är en remixskiva på Jay Z's "The Black Album" , och det vi har gjort är att lägga alla Jay Z's acapellor därifrån på (mer eller mindre) kända svenska beats! www.bluenyellow.tk är adressen, ta för er, sprid ut till vänner o fiender, o kom gärna me kritik! Peace Peldawg
www.bluenyellow.tk
That's that dope ish!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävligt skön idé, skulle vara skönare om ni hade zippat en mapp eller liknande. Tar sån tid att ladda ner styck. Iofs nice hastighet så ska väll inte klaga för mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha! Eller hur! Ha mage att komma in och klaga! Justify My Thug Remixen MÖRDAR originalet, sov INTE på det här
hahahah ritkigt skön grej...tycekr vissa passar helgalet bra...svenskar kan göra bra beats altlså.... måste lyssna nogrannare innnan jag uttalar mig mer men ah soft iaf!
cleant!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
ååh nice! detta ska brännas!
hehe roligt initiativ encore var lite rolig faktisk :D
Change clothes var tuff!
28
big up grabbar! har postat detta på ett annat forum med, om ni har serverutrymme så hade en zip-fil med alla inkluderat varit uppskattat
chase the clouds away
Den var nice!
Jag är söt!
Ska se va vi kan göra angående att lägga upp den som zip fil... Tack som fan för propsen, fortsätt sprid ut o posta gärna på andra forum om ni känner för det! Pööööööööjs!!
www.bluenyellow.tk
Riktigt bra ide... lyssnat en hel del.. Ska lätt spela detta massor... känns som en jävligt fräsh version av ett riktigt tungt album...
Crazy In Love är ju med på tracklistan på baksidan av fodralet, varför kan man inte tanka det?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric Ett smärre missöde bara, ska åtgärdas så fort som möjligt.
www.bluenyellow.tk
Riktigt skön skiva faktiskt!
"jag aktar mig alltid för mimmi, hon är ju helt galen"
skönt! Allure, Dirt Off My Shoulder & Change Clothes var feta som fan. postade det på the-breaks, hoppas det inte gör nåt.
denna är tung som fan!
framsida o baksida, så sjukt tungt snyggt ritade för hand... fett snyggt
haha fan va tufft. props.
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
ThePharaoh Tack som fan för propsen, fortsätt sprid ut o posta gärna på andra forum om ni känner för det!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Change clothes är så tung, mycket bättre än orginalet! bra jobb svennar
Visca el Barça!
de här va najs, åker in i mp3an
ey pelle och kuken! ni har alltså snackat med honom? ni har väl fått tillstånd? hehe, puss. ja, det var ett internskämt. ingen behöver säga något dumt/spydigt
Jag är starkat i världen
jamen de va väl skojigt.. gillade sista bäst.. den på vill inte-beatet... kul dedär.
throw your hands in the air like they're not attached and realize without hands they'll be hard to catch
Change Clothes passar perfeeeeeekt till Fakka ur beatet, ni gjorde den chooook grymt!
riktigt kul ide och det funkar på de flesta låtarna väldigt bra
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Sweet. Har väntat på den här shiten! 99 Problems satt som handen i handsken. Ska lyssna igenom allt senare. Big Ups
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Det var mycket som inte funkade särskilt bra faktiskt. Dock en riktigt kul grej, Jay-Z groupies, skicka honom ett ex!
Shit! det där satt som ett smäck! big ups akilles och pelle!
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
"kadaverkeff" härligt ord !
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
tack som fan för all props!! bonusspåret "crazy in love" är på väg, vår webmaster har lite mycket att göra för tillfället... tack än en gång till alla som gillar skivan,o tack som fan till Victor (aaa här på whoa) som fixat all artwork o layout. Tack även till Webbie för den fina hemsidan!
www.bluenyellow.tk
heelt nice! diggade 99 problems mest, valet av beatet kunde inte ha varit bättre...
TRUCKFET SKIVA!
Riktigt tungt grabbar. Kul idé, detta diggas.
n-town wackers..
Skicka ett ex till ROC och se om ni får nåt svar, vore fett hehe...
Jag gav några ex till fat beats när jag va i new york i december. Vet inte riktigt va dom gjorde sen, men jag har inte hört nåt från dom... O jag har försökt leta upp adressen till rocafellas kontor men utan lycka, så om nån kan skaffa fram den skulle det uppskattas. Tack än en gång! Mr Peldawg Garliscious
www.bluenyellow.tk
Tjooockt het skiva!!!!!!!!
www.myspace.com/bogeybogart
Riktigt jävla grymt! Jag har lagt in en länk på min sida.
kan ma inet ladda en zip så e man söt
Ladda gärna ner omslaget och skriv ut det! Och bränn ut alla låtarna i rätt ordning på en skiva så att det ser lite schysst ut.. Sen kan ni pumpa bra skit hela sommaren!! Tack för all props! /Akizzoh, poppigare än P..
http://www.myspace.com/DjAkilles
jag postade på ett amerikanskt hiphopforum...en härlig respons: Yo I gotta say again. This shit is BANGIN'.
Hehe...är inte mycket för Jay-Z men Encore va riktigt soft :-) Är nyfiken på Crazy in love...
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Åh vad den är bra! Jag fick visserligen en bootleg av Aggro för ett tag sen, men det här är den bästa mashupen hittills!