Redaktionschef
2005-03-10 07:09
Aktuell Whoa-Mp3: Ted - Vår Sagovärld
Ny musik på startsidan, varsågoda! ___________________________________ Ted - Vår Sagovärld Ted , ena halvan av Tinitus & Ted , ger er en sololåt. Andrue medverkar med sång i refrängen och Gifted från RMH står för produktionen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
tycker killen har galet skön röst/flow. tummen upp!
Sopsäck Serenad
jag gillar detta! Flown är skön rösten är helt ok. Gillar dock inte den där R'n'B-aktiga justin kopian
ETP
Ted=Kung!
Åp annak! Kungsängen
Det här var riktigt bra!!!
NOTHIN BUT SKILLZ
rappen e bra han som soular gillar jag inte låter tråkig
thundercooperfuckinbird
Fan fick en riktigt härlig rysning. Diggar beaten som fan, och texten var skitfin tycker jag :) Grymt flow som fan, älskar hans röst. Fan börja bli riktigt bra mp3or på whoa nu tycker jag, EKP förra veckan var riktigt tight oxå men det här var nog snäppet bättre, texten var så jävla bra =) Bara kärlek!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TUUUNGT SHÖÖÖT!!!! Inget snack om saken, svinfet låt helt enkelt... Bigguppz! Det enda negativa just nu är slutet, beatet bara dör på 1 sekund, fade it kho.
Riktigt fett tungt! de ända ja inte gillade riktigt var reffen killen som sjunger tappar toner lite då o då känns de som.. men iaf så var de här riktigt över fett!! Päjz Mäjn!
Tänkte bli gangster..
ooh, snubben i refr andrue, borde släppa solo! damn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oopsi, Vilken skön låt. Kommer lyssna på den hela dagen, och imorgon oxå. thank you, music lover
behöver ni funkis så bjinga bilen!
NiCE!!!!
vem ee du??? vet du allt lr?? skojaRE!!
Jepp, jepp, recognize! Riktigt dänga detta..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Producent
2005-03-10 14:19
jag brukar gilla Ted som fan, men det var längesedan man hörde något nytt å sedan droppas bomben som vanligt. Tight! jävligt skön känsla iräppen, hade däremot svårt med refrängen.
http://northmountains.com
bruuaabrruaaa biggup ted!
Ahh ruskigt fett, tung delivery, skönt flyt och klockren produktion, lite mer tveksamtinställd till reffen, men its all nice!
tyckte rappen å sången va bra,men beatet va inte riktigt min smak va lite "enformigt basigt" fin text! tyckte ibland att vissa ord försvann men man får ju lyssna fler gånger så man hör allt! :) andrue nice tycker han borde fått ett "stick" och utveckla sången lite mer i låten hade vart soft! keep up the good W.....
Voulez-vous!? www.Highlevel.se www.myspace.com/voulezvousmusic
Detta var tamefan skitbra! SKITBRA. fast jag tycker mixningen låter lite skum, mycket mellanregister på beatet? det låter lite grötigt, men bägge lirarna gjorde bra ifrån sig, andrue e så satans grym å ted glider på som en räkmacka
mama said knock you out
Håller med er. Hans röst är skönt, bra flow. Men RnB killen,, njaa.. ska inte säga att jag kan bättre men tycker att han kunde skaffat en cleanare sångare som skulle förgylla låten ännumer. Men helt klart en bra låt.. Up!
www.eddaonline.se
Känner igen beatet...vet ej varför. Hursomhelst, hur bra som helst!
jag tycker att ted gör grymt bra ifrån sig! en kille med mer känsla får man leta efter!
www.myspace.com/andruecavaco
skön räp keep it on guys päjs
Jag gillade snubben som sjöng i refrängen kul att någon vågar åtminstonde sjunger han bättre än mig... Bra gjort grabbar för övrigt
www.dj2much.se
Gillade inte sången... Men rappen gillade jag som fan... peace
Ken har oxå använt den här samplingen... ok låt.
ya hörd mä!
Tung låt Ted. Vill höra mer! :)
jagvillocksåhaenblog.com
Producent
2005-03-10 19:46
/ JOHNIK / Producent och Beatskapare / Göteborg /<br> http://www.johnik.com
Rappen lät bra, men sången var ingen höjdare! Lät något falskt...
Sången va svag, men beatet o räppen sjukt bra. Refrängen på nytt och ni har en hit. Bra!
Grym rap faktiskt tycker det va en av de bästa mp3orna på länge... Kul att höra en rappare med annat flow än alla whoa-mcs.
Ge den här mannen 15 feta, mörka smutsiga beats och låt honom rädda svenskspråkig hip hop ifrån total stagnation och misär!
Officially not impressed.
Svensk hiphop e död..... va? Tung låt Ted...Softish ok
Club E18
hehe jävligt skön röst!!! men är de bara jag som gillar refrängen oxå??.
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Tungt shiit som alltid !!!!!!!!!!!!!!!!! rap-grandmaster - master-sensei Ted !!!
Stealing From Thieves/Thieves In Da Night
nja....ted rappar flowar på bra som fan...men jag får ingen helhetskänsla av beat, rap och refräng...svårt att förklara..men det känns lite spretigt...
bra! Lite lagom smuttsigt så! Tummen upp !
men så hände det som hände vinden vände mina vänner sånt som händer men ja saknar henne ... OOOOH WEEEEE
TIMmmmÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
jag mår bra, du med ted. sånt där diggar bratsen!
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
grymt bra!! flowet va skönt.. reffen kanon!! . bra jobb!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
kul med nya grejer från Ted! vad finns martin nu för tiden då?
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
den va nice men den refrängen håller inte...
synd att beaten va bajtad bara
eller rättare sakt att samplingen redan har används tidigare
Bra rap Dåligt beat Riktigt dryg refrängkille Gillade inte låten, alls :/
Ted är svinigt bra på denna. Sjukt najs flow, å en text som är sammanhängande utan nödrim. Andrue e riktigt najs, det e vissa toner mot slutet som låter lite krystade.. när det går för högt upp tycker jag det låter lite ahh.. vad ska man säga, det är inte rent gifted kommer med ett feeeeettttt beat, passar galet till låten.. RHM