neej..men eftersom nån här yrar om de så..trodde jag d..
Tre lektions horor
Hafström backar..! men men skitsam cR ska inte förlora sin dyrbara tid på nollor som er. cR måste släppa mer istället..^^ Diggar cR som fan..! Riiispekt..!
Enigma has spoken!
Hafström: Jag har hört en del med dig, iof inte överdrivit mycket, men de ligger upp till ca 10st, o de tycker jag e tillräckligt för att skappa en bedömning (enligt mig) jag sa aldrig du va wack, men om man jämför med några av dom du sammarbetar med, EP-leptic (JaQe) - Maad props, övergrym e han. Tjackmackan eller va han kallar sig - inte hört så mycket men han e helt okej. Jei - han har gjort sköna låtar. Mr. Ornament - Riktigt grym han med. Med flowet ligger han nog steget förre jaqe men de e nått med jaqe som gör han bättre. varför skulle jag skriva grejer om jag inte visste nått om de? Jag kanske inte vet allt, men jag har relativt bra koll iallfall
Plutten: Jag "hänger" inte i audioforumet, men jag diggar cr som fan. Dom har en skön stil, visst dom kör samma stil hela tiden. Men vilken rappare gör inte det? och när dom väl ändrar så klagar endå alla här på whoa.. men jag kan hålla med om att gröna skivan är en favorit från dom.
hafström: sa jag 10? upp till ca 10. OCh de e inte bara solo låtar då. ja jag tror de sträcker sig tre fyra år bak, har inte hört nått av ditt nya. Okej, jei e inte med er, men du har gjort en låt med han. vad jag vet, du har säkert gjort fler. Om jei inte är bra, varför gör du då låtar med han? Jo jag tycker jei e okej. Han har gjort bra låtar och några mindre bra. varför ska du tracka ner på folk du känner? du behöver inte proppsa dom bara för du känner dom. men lyssna på dig själv innan du trackar
har du droppat EN vers på sennaste tiden så lär du inte blitt så jävla mycket bättre.. Jag har inget emot att lyssna på dig, verkligen inte, du e helt okej. men inte tillräckligt bra för att platsa i mitt cd-ställ eller på min dator. Men för att inte vara helt off-topic. Funderar starkt på köpa crs nya skiva. men inte över 50kr. när kommer den???
Mouldy_mushroom bara för haffe inte släppt nått sen dess betyder väll inte han inte skriver texter o rappar för de kan bygga skills utan att släppa grejer..
Figge: hehe iof, fel av mig.. sorry
Hafström Denna tråden handlar asså inte om dig bara så du vet verkar som om alla glömt att det e om cR nya EP..! PiiZ oUt
Enigma has spoken!
haha..han kallar sig shi tjackmackan mera..
Tre lektions horor
Var det bara jag som trodde det här var ett forum för svensk hiphop? Get a room typ...tyck vad ni vill om musiken men sitt fan inte och biffa er på tangentborden, vad tjänar det till? Vafan gör upp som folk och spela in varsin battle istället, tänk på hypen ;) *fliiiiin*
http://www.myspace.com/dirtydonline
Mouldy_mushroom P20 du vet shi vad du snackar om.
Mer Montana!
Bergan: hehe vad vet du va jag vet? men den här tråden har förlorat sitt syfte. De ska snackas om snippet och cr:s nya skiva. finns de ingen admin som kan radera hafströms, mina & pluttens inlägg.. finns säkert fler onödiga men men. Ser fram emot släppet.
vemfan e du till och kalla mig plutt din invalide pussy
Tre lektions horor
Är man 13 är man en plutt...
http://www.myspace.com/dirtydonline
i'm like an grown' up..aight!
Tre lektions horor
HAHA! Och Babben Larson är anorektiker!
..:LE Crew:..
huuuh?
Tre lektions horor
CR är feta som vanligt, ser fram emot er nya skiva :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
vad ska bli fett?
Tre lektions horor
eyy..jag tar tillbaka allt jag sagt om CR!..men ni e inte bättre för de..
Tre lektions horor
fortsätt tanka snippet.... skivan går att beställa om någon vecka...
Liput P15 lustigt lustigt..
Tre lektions horor
Måste bara säga att Heavy Indo är en av sveriges skönaste och bästa rappare på svenska enligt mig... blev påminnd av de när jag hörde ert snippet. peace
här kommer farbror marcus för att frälsa folket en stund.. för det första kan man inte kalla min lillebror för rikemansunge!, vi bor i ett höghus i arlöv... för d andra så kan hela cr högen gå o dö me sig, ingen respekt för nån av dom förutom anel... och ursäkta att jag skrev i ert lille mys forum men ja bor på behandlingshem o har inte så mycket tid att skriva....
Trodde faktiskt att cR hade lagt ner men men ;)
Alex varför trodde du dom lagt ner ?
AIex P20: Trodde faktiskt att cR hade lagt ner men men ;) samma F19:Alex varför trodde du dom lagt ner ? - kanske för ett dem e dåliga..
Tre lektions horor
Pipulous: De e chill mellan oss, men börja inte va kaxig mot samma
Mouldy_mushroom P20 chill mellan oss?..mannen, jag vet inte ens vem du e..
Tre lektions horor
Pipulous: haha nä inte chill så, haha jag vet väl inte vem du e heller :P Jag menna att där e inget ont emellan.
Mouldy_mushroom P20 man...jag tycker du sla lägga ner o digga cr..jag e 13 bast o hatar dem..du e 20, och du har inte förstått än?..peeejs
Tre lektions horor
Pipulous: Jag har gillat cr sen deras första släpp. Dom har gjort enligt mig den skönaste svenska hip hop låten. "Fri som en fågel" Sånna sköna minne man har till den.
Mouldy_mushroom P20 jo, men texterna e ju sjukt kassa...beatet e sådär..finns ju garanterat bättre och mer seriösare! pejs!
Tre lektions horor
Pipulous: hoho yeah, de e kanske va du o nårra andra tycker. men här i denna stugan så diggas cr stort
Mouldy_mushroom P20 haha..nårra andra? jag tror seriöst att rätt så många tycker så..peejs mannen!
Tre lektions horor
Pipulous: hoho yeah de e säkert så.. men tänk på att de e en del som köper deras skivor, så de finns ju folk som tycker dom är bra.. Och om du nu hatar dom så mycket, varför skriver du då i alla deras forum? du håller ju bara forumen igång. o tack vare de ser mer folk vad som händer runt cr. Så genom att skriva här stöttar du CR. Tänk på de ;)
Mouldy_mushroom P20 haha, de gör jag ju verkligen INTE..jag skriver här för att försöka få er som diggar cr att lägga ner..hooka vad som helst men inte cr..peejs!
Tre lektions horor
Pipulous: Hehe okej.. då hookar jag westlife :D nä men seriöst, man måste vara trögsynt om man ändrar sin åsikt för att folk skriver att dom ska göra det i ett fourm på whoa :P
Mouldy_mushroom P20 hellre d..hehe men man kanske får dem på andra tankar..o dem kanske lyssnar runt lite och hittar någon som lär va mer seriös på att rappa..peejs!
Tre lektions horor
Låter fett grabbar!! Kul att ni fortsätter med er grej! peace o big up!
Som sagt jag trodde att dom hade lagt ner för att dom inte sålde nåt bra eller var för fåliga helt enkelt men det är ju min åsikt. Vissa tycker säkert att dom e bra andra inte som med allt annat.
thats right..dont fuck with me fukkas
Tre lektions horor
Varför ska två av skånes bästa crew bråka? Riktigt onödigt! Kan inte alla träffas, skrika fitta till varandra i facet sen bara ta en folle/jolle (whatever you want) och recorda en fet jävla posselåt! Jag känner folk i båda crewna, grabbar, sluta förhelvete, kärlek!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
ep:n verkar fet som fan. pass på hat. chilla....
Anata wa daka baka desu.
Detta måste vara den tråden på whoa som har fått mig att skratta mest, kanske tråden om hår tar den. Den urartade ganska kraftigt också. Hur som helst har jag riktigt stora förväntingar på skivan, ska bli riktigt skoj att höra när den släpps.
Keep crushin'!
Coast Records är bland det bästa i hiphopsverige...Nuff Said
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
ähh..fuck cr
Tre lektions horor