I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CRinc - För många frågor (EP-snippet)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2005-02-24 11:47

CRinc - För många frågor (EP-snippet)

Flummish & Vigge har EPn "För många frågor" på gång. Allt är i princip färdigt, väntar mest på klartecken från olika håll....
Så håll utkik på www.crinc.se när den släpps...

Eventuellt kommer BTs soloskiva och denna EPn släppas tillsammans.... hype hype.

Ladda hem snippet!

En ganska lång snippet, kommer korta ner den lite och byta ut länken efter helgen,,,,, så passa på att ladda så länge....

criiink

Producent

2005-02-24 12:45
jag tycker et låter vädigt trevligt,
utvecklingen går verkligen framåt hela tiden!
ser fram emot detta släpp
http://northmountains.com
Rappare

2005-02-24 20:21
Dope shiit!

vilken ordning och vilka låtar?
http://www.myspace.com/bizzlebeats

2005-02-24 22:24
softos... fortsätt ladda...

Köpr skivan när den kommer...

2005-02-24 22:48
Tungt som fan. Som vanligt med andra ord.
Keep crushin'!

2005-02-25 16:24
Den var faktiskt fet, hur mkt kommer denna EP att kosta?

2005-02-25 21:13
marq P19

120 kr, frakt ingår

2005-02-26 14:31
Oj vad jag gillar.

Vilka beats.
Forumsignatur <br>

2005-02-27 16:37
Riktigt bra snippet guys..! längtar tills nya materialet släpps=D

MC_Pipulous P13
Orka kiddos..!

Enigma has spoken!
Skivsamlare

2005-02-28 13:13
Fett som vanligt fan!

När släpps den?
Representing o21!!!<br>Toys for guns, I got guns for toys!

2005-02-28 13:26
MC_Pipulous P13

Ehhh "ok", vad e ditt problem fjortis...oj förlåt du va ju bara 13....
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2005-02-28 22:28
ViKKe - vad e de för tjejnamn..sluta tro du e nått..och BearC - vem fan e de som e fjortis..du som lyssnar på coast records eller jag som hatar dem?..slute skriva..du skämmer ju ut dig själv..FUCK CR
Tre lektions horor

2005-02-28 22:35
MC_Pipulous P13

Vad i helvete har min musiksmak med saken att göra? cR är tyngre än vad du någonsin kommer bli..det är bl.a dom som höjer nivån på svensk hiphop, såna här artister behövs..men det föstår du med tiden...Och nej, jag skämmer verkligen inte ut mig..

Tell him Flummish ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2005-02-28 22:46
BearC P17

för CR e kassa, de gör DIG till en fjortis..de e ju lika pinsamt att lyssna på cr som att t ex lyssna på fronda..haha..så du menar att UPP I MIXEN aldrig kommer va bättre än cr?..hahaha..du e så jävla pinsam! - UPP I MIXEN!
Tre lektions horor

2005-03-01 00:01
låt han säga sin åsikt de e de whoa e tillför fuckers
Mer Montana!

2005-03-01 00:12
det är bl.a dom som höjer nivån på svensk hiphop, såna här artister behövs..men det föstår du med tiden...Och nej, jag skämmer verkligen inte ut mig..

är du seriös? :D

fyfan, jag tycker verkligen synd om dig lillen. Shit!

2005-03-01 01:24
Det är ingen som bryr sig ändå om vad lillen tycker, förutom den efterblivne hafström. Nu e d så att vigge har gett oss hängivna fans nyheter ni andra förstår jag inte ens varför ni flummar i tråden. Varför vara här inne och kolla en cR nyhet när ni ändå hatar dom? ähh palla upp med cR ska lätt köpas..!
Enigma has spoken!
Rappare

2005-03-01 03:06
Hafström P19

"I take care of my peeps. Du kan för övrigt pussa min stora, vit och håriga röv. Hata är ett starkt ord som används allt för ofta av små pojkar som blandar hejvilt mellan versaler, små bokstäver, kursivt och fetstil.

Dra dig i tröjan din lodis"
- Hafström P19

"ViKKe - vad e de för tjejnamn..sluta tro du e nått..och BearC - vem fan e de som e fjortis..du som lyssnar på coast records eller jag som hatar dem?..slute skriva..du skämmer ju ut dig själv..FUCK CR" - MC_Pipulous P13

Jag förstår inte riktigt vem du pratar om
http://www.myspace.com/bizzlebeats

2005-03-01 03:49
1a låten va inte alls bra asså.. varken beat lr rap..

tycker beatsen e rätt "fula" om jag ska va ärlig.. slarvigt gjort typ..

andralåten va inte heller nåt o hurra för...

ne fan =) nu slutar jag lyssna :)

2005-03-01 10:31
MC_Pipulous P13

Snakkar jag om fans? nej men skit samma för du vet inget ändå

big up till cR

Enigma has spoken!

2005-03-01 13:29
ja de gjorde du..jag vet mer om musik än vad du o cr nånsin kommer att göra..FUCK CR - UPP I MIXEN
Tre lektions horor

2005-03-01 13:30
Kan ni inte sluta tjafsa med dagisbarnet(MC_Pipulous P13), ni vet att man inte kan resonera med den typen av folk ändå. Han har sin åsikt, let it be.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2005-03-01 13:31
PS: Big ups till cR och till mig för att jag är med..
http://www.myspace.com/dirtydonline

2005-03-01 14:31
Tycker det var värdelöst som vanligt.. jag gillar inte detta. Skånska funkar inte fattar ni väl.

2005-03-01 14:35
haha..som om du har hört mig då din mes? =)..haha..era "fans" tycker om er, men dem tycker om fronda också..lever som man lär..intesant?!.. så vem fan e d som ska shut the...?!?!?!

CR, ni e så sjukt dåliga..inte konstigt att ni e fattiga, och har inga cash

/UIM
Tre lektions horor

2005-03-01 16:13
MC_Pipulous P13: "CR, ni e så sjukt dåliga..inte konstigt att ni e fattiga, och har inga cash"

Alltså hombre, du har rört vid min svaga punkt. Alltså JAG TÅL INTE BRATS-UNGAR SOM FLASHAR MED PARA! jag vet inte hur du har det ställt, om du föddes in i en fuckin jävla villa med en pappa som torkar dig i röven med sina cash. Men jag har börjat från helvetes jävla noll, med en ensamstående mamma som fått hustla alla möjliga jävla jobb och utbildningar för att komma in i det här jävla rasselandet. Och mannen du har rört vid min svaga punkt, alltså jag kan inte ta det här. Hata på cRinc bäst du vill, hata vår musik, cok synd liksom, men backa helt från att lägga dig i hur våra liv ser ut. backa helt från att lägga dig i hur våra liv har sett ut. För mig handlar det om kärlek och jag föredrar att snacka snacket med folk öga mot öga med nuthin more but luv, men chompiz det räcker nu. Alal som träffat mig vet att jag inte är mer än about love liksom, men du har passerat gränsen mannen. Jag TÅL INTE RIKEMANSUNGAR som flashar. Visst för helvete var fucking jävla rik och kom från välbärgad familj, men klanka inte ner på min eller någon annans familj. Då har du passerat gränsen. Långt över gränsen.

Vi gör alla våra misstag och jag respekterar att du inte diggar vår musik, men håll dig borta från att prata om våra liv och framför allt mitt. Capish? Jag snackar inte för alla mina grabbar här, jag snackar för mig själv. och jag poängterar, JAG TÅL INTE ATT NÅN SNACKAR OM MITT LIV, FÖRFLUTNA ELLER FAMILJ. Och i och med att du säger att cRinc fattiga känner jag mig träffat och du har lagt dig i mitt familjeliv (yes, jag är endel av cRinc). Du är 13 bast du har precis fått en dator och tycker det är skitfett att du kan säga vad du vill utan få skit för det, men backa undan från att prata om mitt liv re.

Jag vet inte vart du kommer från, men där jag kommer från och hur jag uppfostrats har gjort att jag lärr mig att aldrig ta skit när det kommer till familj. Du har gjort ett misstag och du är redan förlåten, du kanske inte ens hade så stor koll på vilka som är med i cRinc. Men det räcker nu, för vare sig du har modet att säga sakerna öga mot öga eller skyddar dig bakom din skärm så kommer jag inte ta ett ord av nån mot min familj. Och speciellt inte från svenska brats (no hatin, men backa).

Ta det lugnt och försök sprida lite kärlek istället. Slösa inte din tid på onödigt hatande. Men det är ditt val som sagt. Pass på att snacka om mitt liv dock.

one!
Music for film: http://www.nimashams.com

2005-03-01 16:22
Haha, Pipulous hahaha..
Bara för fronda o dina vänner ´kan suga kuk för cash betyder det inte att alla gör det..

Hafström vadå dom inte har skillz?
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-03-01 16:26
Checkmate: Mannen snubben klankar ner på cRinc med argumentet att vi är fattiga. Såna människor är för mig värre än nassar. Nassar har haft skitliv och dom kunde inte veta bättre, men östermalmsnissar som har det bra ställt materialistiskt och klankar ner på dom som inte har det lika bra ställt, dom är bara fyllda av arrogans och sist jag såg en sån snubbe på en fest var det inte så kul alltså. nuff said. Jag skiter i hade jag haft det bra ställt hade jag delat med mig till dom mina och godhjäratade människor. Det finns tillräckligt med pengar för alla här i världen, och vi hade kunnat blessa u-länderna hur lätt som helst om vi bara hade haft ödmjukare sinnen. Tänker inte hålla fuckin föreläsning här, men förstå min ståndpunkt. Snubben klankar ner på cRinc för att vi inte har cash. Och jag tål inte sånt. ´Som sagt man kan snacka skit om cR bäst man vill, men don't enter our lives, och för helvete inte mitt.

2005-03-01 16:31
Hafström P19: Mannen, jag har ingen aning om vem snubben är eller nåt, jag baserar allt jag sagt på hans uttalande:
CR, ni e så sjukt dåliga..inte konstigt att ni e fattiga, och har inga cash
Jag tycker bara att det är en jävligt bull sak att säga

2005-03-01 16:36
Checkmate: hehe i feel you sun. vi har alla olika musiksmaker though, men jag vet inte om jag personligen tycker att det finns så många välbärgade duktiga rappare i det här landet. dom flesta konverterar till pop eller nåt för att lyckas. men men, jag har slängt ut tillräckligt med aggressiva ord för idag alltså, det räcker fan.

Ha det alla fett bra och hoppas alla ni som är värda att lyckas får det att hända!

one

2005-03-01 16:56
för de första, så kommer nog inte Marcus att ta de lungt, när han ser du vad har skrivit om våra föräldrar..dessutom e jag inget funging rekemansunge som flashar med para..de finns 2 sorters, antligen är man rik eller har ett bra liv utan cash eller så är man fattis..jag e en unge som har ett bra liv utan cash..jag bara tycker synd om CR för att dem tydligen är fattiga..på båda sätten..så step away bitch, and live your own life..såvidare du inte vill göra en street thing av de som checkmate sa..PEEEJS!
Tre lektions horor

2005-03-01 17:03
jag tror säkert också att cr e trevliga killar..men jag tycker inte om dem..dem har bajtat endel av UIM också..gillar shi deras stiil..PEJS
Tre lektions horor

2005-03-01 18:15
som sagt ska bli jävligt kul när den släpps, tyckte snippets lät riktigt bra...

Tungt som alltid CR

2005-03-01 23:25
haha liide v.s o såna grejor .. varför vill ni ha beef ?

pass ..

coksynd att folk man trodde va down visar bitch mentalitet .. but thats how it goes .. pallar shii me beef för folk fuckar ur ..

all love /BT

BT - The Hype Is Real ...

2005-03-02 08:47
Eyy sluta babbla om upp i mixen vs. CR
de är ju hafström & plutten vs. den killen som är CR här.

Anel o vigge solo niprone har så mycket mer skills än du hafström, sen e de skit samma fall du inte e heltidsrappare.
e du rappare e du rappare.

2005-03-02 14:25
eyo..de e du som e plutten aight
Tre lektions horor

2005-03-02 14:27
vem e mc_supertrooper
Tre lektions horor

2005-03-02 14:30
ahhh..fuck cr
Tre lektions horor

2005-03-02 14:34
hahaha..haffe dissar flum heeelt!
Tre lektions horor

2005-03-02 14:37
yepp
Tre lektions horor

2005-03-02 15:01
tttsss, kan inte folket som hatar lägga upp lite egna grejer då?
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2005-03-02 15:08
hehe...shiet..de va som tusan

2005-03-02 15:09
alltså löjligt .. jag skiter i beef ..
det enda jag tar med mig ifrån den här skkiiiten e folk jag trodde va down .. visar sitt rätta ..

vet inte om ni ville ge hype till ert click, eller nått .. men aja

lev soft .. !

2005-03-02 15:52
hahaha..wimp
Tre lektions horor

2005-03-02 17:04
EmCee_Skunk

va fan vet du vad dom har gjort?
sluta prata om grejjer dom har noll koll på

Mighty1

tro de ger oss hype, folk som kan något om hiphop tänker nog varför vi lägger ner tid på fucks som er.
men folk måste insé fakta nångång.

by the way, the hype is real e rättså played out
Mer Montana!

2005-03-02 17:33
CR äter hafström.. nuff said...
vafan.. skit i de du!

2005-03-02 17:45
Bergan P18

"tro de ger oss hype, folk som kan något om hiphop tänker nog varför vi lägger ner tid på fucks som er."
varför gör ni de då ?

beef är beef ..
detta e bara löjligt ..

peace

2005-03-02 17:54
som sagt för och få folk att inse att era jävla skivor e bland dom sämsta.
Mer Montana!

2005-03-02 18:18
chill da fuck out...Att BL haft nå tjafs me cr innan e redan känt...men resten av "clicket" eller va ni vill kalla de har inte skrivit shit här me undantag för Mikega så sluta nu. O MC_Pipulous sluta nu o jiddra, din bror fixar nog de här själv.

2005-03-02 18:24
Det är sånt här fjanteri som gjorde att jag tröttnade helt på att hålla på och rappa. Tjaffsa på ni, ni får cred av mig för att ni alla orkar hålla på och spela in låtar och så utan att tröttna på det. Visst är det kul att göra låtar och så, men all tråkig attitityd gör ju att man bara inte vill beblanda sig med nollor. (Jag syftar inte på CR med detta, mer generellt)

Go boys, ni är duktiga på det ni gör men chilla ner lite

2005-03-02 18:51
min bror?vad har han med detta o göra?..de me att haffe ska beefa cr har nt jag me nått att göra, aagiht
Tre lektions horor