jobbig rost, stelt flow.... grym refr. inte mycke till partylåt
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Lite stelt o monotont, men fan: riktit fin låt annars. Inget hat från detta håll! Ung kille med ljus framtid.
finns la säkert nån som tycker om den men inte riktigt min grej att lyssna på... låter också lite enformig på nåt sätt ...måste instämma med Fraodi P60, bra låt om den skulle vara i audioforumet men som veckans mp3:a passar den verkligen inte...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja har inte läst nått i tråden så skäll inte ut mig, men i andra versen tror jag, dissar han nån då? Ja tycker det låter som en diss mot Beväpnad Tjockis.
papper: din jädrans åsna :) om du tyckte att det var "det bästa" med låten måste du ju missat poängen totalt.. jag och svampinfektion hälsar att du är en åsna. puss och kram syns i en gam
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
helt ok låt. har dock hört bättre av sober.
Låten är skön. Vad fan är det för grej att säga att den är dålig? Ingen kan ju påstå att den är DÅLIG. Lyssnar man på hiphop(som jag förmodar att dom flesta på detta forum gör?!) så kan Shaka Ass omöjligt ses som dålig. Det är en jävligt skön låt. Zlimeoo : Vad fan snackar du om? Ingen personlighet i rösten?! Doooooooooooooi! Hejdå.
Mjaaau
Hangaround
2005-01-16 17:55
Marioteten värkar inte gilla. Men en sak är säker... Killen har abra rappat i 5 månader, och har en aktuell mp3:a på whoa. Menar, han har mycket kvar att lära. och han har lärt sej jääävligt snabbt. Så han har en mycket god framtid inom hip-hop. Men håller med Shaka Ass är inte på topp, men kyssna på t.ex ljusa tider, den är faktiskt JÄVLIGT bra. Och andra låtar på skivan är lika bra odm med. PöZzajH På SoBeR!
Hangaround
2005-01-16 17:56
jag har mycket att lära inom svenska såg jag nu=/
Sober: Ja "Ljusare Tider" va fan bättre.. mycket bättre, så varför skicka du inte in den istället? Bättre budskap än partylåten.. Oracle: Om jag förstått det rätt säger du alltså att låtar läggs i kö oavsett om man e bra eller inte bortsett från riktiga bottennapp. Men om du får in i medel 10 låtar så borde det i regel bli en fett jävla seg kö å en låt som jag skickar in som jag känner e aktuell nu kastas upp först tre år senare om kösystemet gått igenom sen ni startade. Hur funkar det då? Utgångsdatum? å hur funkade det när purple orphans hade, hur många va d nu.. typ 7 låtar i rad för nåra år sen..? Ja ok d e bra att ni har mångfald av olika sorters låter från depp till pepp men.. ah...
ådue?
Redaktionschef
2005-01-16 19:52
Megalon låtar läggs i kö oavsett om man e bra eller inte bortsett från riktiga bottennapp. Nej så är det inte. Oavsett om man är känd artist eller inte så hamnar man sist i kön om man nyss fått sin låt "beviljad"...det var det jag menade. Vi ger avslag till mycket som är "helt okej" också. Men om du får in i medel 10 låtar så borde det i regel bli en fett jävla seg kö å en låt som jag skickar in som jag känner e aktuell nu kastas upp först tre år senare om kösystemet gått igenom sen ni startade. Får vi in 10 medellåtar så tackar vi inte "JA" till alla, det är det jag menar med att kvalitén på aktuella mp3n styrs utefter vad vi får in. Vi försöker välja ut dom vi gillar bäst. Men 2-3-4 veckor får man nog räkna med att vänta ibland, och det brukar ingen säga någonting om heller. Det är riktigt bra för en själv som artist att få upp en låt som aktuell mp3, det är flera hundratal som laddar hem ens musik så det är skitbra reklam liksom....den som väntar på nåt gott... å hur funkade det när purple orphans hade, hur många va d nu.. typ 7 låtar i rad för nåra år sen..? Skickar någon in fler än 1 grym låt så försöker vi lösa det som en netplay numera istället. Givetvis ska inte en artist få upp flera låtar i rad, vi försöker ha variation som sagt. Hur det funkade då, det minns jag inte, för jag var inte med i mp3-crew då. Men numera är det netplay som gäller i ett sånt fall.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle Tack för bra svar :)
ådue?
det känns som om väldigt många här är väldigt snabba med att döma ut folk.... personligen tycker jag han har en skön röst, kanske ingen bra party låt dock, men skön låt annars, och hans andra låt som han länkade till var oxå skön.. och är jag den enda som tänker på Organism12 när ja hör Sober :-p.. vissa ord har de samma dialekt på typ =)
"I'm like you, I have no name"
Megalon hade inte hunnit spela in "Ljusare Tider" då. Den här låten skickade jag för 1-2 månader sen. "Ljusare Tider" fanns som sagt inte då, annars skulle jag nog skickat den istället. Mazze kul att du gillar :) kärlek jaaaao
Sopsäck Serenad
Sober mm förståeligt nu när man nu vet om det system som whoa använder vad gäller veckans mp3
ådue?
Riktigt bra! Svänger fan om den! =) Låter äldre än 17 though..
skulle inte "parta" till den låten... fast lyriken är väl ok
ETP
Tycker den var fet faktiskt!
soundcloud.com/brormusk/sets
tack alla som diggar, och inte gör det för den delen, roligt att någon lyssnar :) hur många har laddat Oracle ?
Sopsäck Serenad
Ingen höjdare tbfh. Tror att han kan bättre.
Redaktionschef
2005-01-18 23:27
sober> 2004 personer så här långt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Hmm, får herr sober ens gå på klubbar? om han nu e 17?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Batrat_XL svar nej. jag är en lögnare. skjut mig :)
Sopsäck Serenad
Den var ok, inte precis en klubb banger. Men sen om jag fattar det rätt så är killen ganska ny i gamet så det borde bli bättre med med tiden. Pz. t$
Death Is Certain Life Is Not
Redaktionschef
2005-01-20 15:09
2248 downloads.
Producent
2005-01-21 11:53
beaten va det enda som svängde.. han blir nog bra om nåra år..
http://www.soundcloud.com/gyllander