Efterlyser den andra låten i början.. den med mickelito och callecuttar http://www.youtube.com/watch?v=kAXJbvA_ArI
Efterlyser den andra låten i början.. den med mickelito och callecuttar http://www.youtube.com/watch?v=kAXJbvA_ArI Någon borde väll känna till låten, eller? :O
Har antagligen hittat låten
Här + en annan som jag gärna skulle lägga vantarna på, synd bara att länkarna verkar döda sedan länge.
Callecuttar & Mickelito - Kompiskärlek.m ..
Callecuttar & Mickelito - Orkar Inte
Snälla någon vänlig själ kan väll ladda upp dessa åt mig!! (kommer ligga sömnlös tills jag får höra resten av låten Kompiskärlek)
PS. Sorry för tripple-post om det nu skulle vara emot några forumsregler...
Provar igen...: http://www.youtube.com/watch?v=5I7rgffaWY4 Någon som vet vad första låten i klippet heter? (Freezy på 50cents outta control) Vore hyggligt om någon kunde lägga upp den med! Peace
\
Hej, någon som vet vilka som gjort låten som de sjunger "Jag är han som ni älskar att hata" i och vad låten heter? Jag skulle även vilja veta vad låten som de sjunger typ "I pulled the trigger, because I am a natural born killer" i?
Jag letar efter några Snook låtar: Änglalik Dawgboken Arisdocats Dagens sanning Sverige (Afasi feat Snook) Har alla andra låtar så är det någon som vill ha dom så säg till.
CocaCola1892 : Har för mig att Organismen har en sån line i en av hans låtar.
nån som har lr vet vars man kan få tag på Degone-låtar? :)
@Hiphopman. Tror jag har Sverige, Dagens Sanning och Änglalik liggandes på hårddisken någonstans. Dom andra har jag tyvärr inte, men hojta till i PM om du vill ha dom tre!
http://www.youtube.com/watch?v=QRzjvWvF3dU&feature=related Vad är det för låt mickelito börjar rappa på i 0.56? "Min första tanke va, vad är det för tjej, jag sa tjena hej och då log hon stort, det blir 26,90 tack, så jag drog mitt kort, hon sa tyvär men kortköpet medges ej,"
Promotor
2011-09-27 13:48
O-hund och Third Eye har gjort en låt ihop som jag inte vet namnet på och som jag inte hittar på varken youtube eller o-hunds myspace. Hittar bara en video i dålig kvalité när de kör den live, den har även använts i en av third eyes battles i hans presentation så jag vet att den är inspelad. Skulle va dunder om nån satt på den eller visste vart man kunde hitta den.
"It's in my chromosomes, to rock microphones.."
Har texten till en skit gammal låt. men bara en halv vers från en av rapparna i den.. Kanske någon som känner igen? hon brukar ligga kvar i hans säng men idag fick hon nog. Fuck honom för när luren är av, det är då bruden vill dra smsen bara kastas in, det är då svärdomar knappas in & relationen spricker.. shit jag trodde hon visste.. för hon sa; Baby, jag är kär i en kicker hon hade fel, för hon visste shit fröken,förlåt! Men du är visst en bitch du kan fet med moves & kör fet med trix
Hiphopman: Har du "Snook - Tänk om". Den versionen utan Professor P?
Kung Henry sjunger något i stil med: “denna orten vem har gjort den till en död mans staaad?” Någon som vet vilken låt jag är ute efter?
Jag har ätit pannkaka!
Linje 17 jag glider linje 17 linje linje 17. Alltid lika fräsch linje 17.... Vill ha info om denna låt. Hörde den på p3. HAr inte hittat den på låtlistan heller. Hörde bara slutet av låten okck,så. Rösten var ned pitchad som fan. Lät tungt. Någon som vet? Tack
Layin' fools down/dog pound/Bone thug/One luv/We be bangin' from da streets to da clubs
http://www.youtube.com/watch?v=q10__3Tg49A Någon som vet vad låten på 2.45 heter?
Vet inte vad låten heter men den rapas av en kille som rapar på både svenska och engelska, en line är Mitt rum är på exakt sju och ett halvt kvadrat, det är allt jag behöver lite utöver där finns det mat... något i den stilen! en annan line är, två toaletter om ena skulle vara upptagen! om någon vet vilken det är så länka gärna mig den! har letat länge nu! peace
Hei fra Norge Jeg lurer på hvilken låt som spilles de første 5 sekundene av denne videoen? Takk for hjelp. http://www.youtube.com/watch?v=4mDWU0DoO38&feature=relmfu Hilsen fra Norge
timpah: Har två versioner av den. Den andra versionen heter "Tänk om feat Pjåår P". Men är inte det också Professor P?
Söker en låt vars refräng består av en choppad kvinnlig röst som sjunger något i stil med "Banka skiten ur, banka-banka skiten ur".
Sämsta forumet!! varför kan man inte bara posta´? svårt att radera ett inlägg efter man fått svar? Admins?
Indo, Mr Marcus & BT - Stockholm. Nån som har denna klassiska låt?:) Shazaam, om jag inte minns fel så var det "Ja Rule - New York"-beatet. Fred!
jacobhansson1 skrev: Vet inte vad låten heter men den rapas av en kille som rapar på både svenska och engelska, en line är Mitt rum är på exakt sju och ett halvt kvadrat, det är allt jag behöver lite utöver där finns det mat... något i den stilen! en annan line är, två toaletter om ena skulle vara upptagen! om någon vet vilken det är så länka gärna mig den! har letat länge nu! peaceDet är så här. Denna låt var här på whoa typ 2003-2005. Killen som lade ut den är den som lägger den första versen (på eng). Vet inte vad han heter.
Den andra snubben är (tror det eller ej)
daniel boyacioglu SVårt att tro kanske när det gäller rösten. Men det var ett antal år sen. Plus att killen på första versen presenterar honom innan daniel börjar.
Jag hade den här låten nedladdad men jag slarvade bort datorn ett antal år sen. Den här filen är den enda filen som får mig att gråta över det. Skit bra låt har letat som fan oxå i åratal. Är förvånad över att nån ens känner till den.
Så jag efterlyser denna här med dig. Skicka gärna ett mail om du finner den.
BONUS han är hermes med rött. humor
Layin' fools down/dog pound/Bone thug/One luv/We be bangin' from da streets to da clubs
CocaCola1892 skrev: Hej, någon som vet vilka som gjort låten som de sjunger "Jag är han som ni älskar att hata" i och vad låten heter? Jag skulle även vilja veta vad låten som de sjunger typ "I pulled the trigger, because I am a natural born killer" i?Kan det vara ICE cube Natural Born Killer?
Är inte säker med den andra heller men KAn vara organsim 12 HAta mig nu
soaef skrev: Vad heter låten men 2 i styrka som går så här i refrängen. "I'm not in love ...So don't forget it ...It's just a silly phase I'm going through" Letat runt och inte funnit den så vore GULD om någon vänlig själ kunde skicka den om någon ens innehar den? Tack på förhandSkiulle nog säga att det är Enrique iglesias- not in love
Hiphopman: Jag skulle vilja ha den versionen med Pjår Pee. Den versionen som inte finns på Youtube. Den versionen som Kihlen är med och rappar på. Då Kihlen rappar om Ken, Petter och Paragon mm. Skulle du kunna fixa länk till den låten om du har? (a) Peace!
Tjo. Letar efter denna ( Elfaco - Sqippe-Ystad-Diss-Omixad-Oklar. ) Fast hela låten, har bara början. Skulle vara grymt om någon har en länk till den eller kan ladda upp den själv till fileshare eller något sånt. Tack.
Letar efter Ainac Drömmen om någon har :) Tack på förhand.
Någon som kan hjälpa mig söker låten och beaten med gruppen VIPz den gjordes runt 2000 tror jag har för mig den heter sommaren är här hör gärna av er tack på förhand
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I got an idea so smart my head would explode if I even began to know what I was talking about" -Peter Griffin
tjaaa, jag letar efter en låt vid namn Sam-E - vilken snubbe, har googlat osv hittat några trådar här på whoa men alla länkar är döda :( nån som har denna sköna låt på sin dator o lust att ladda upp? tack på förhand!!
http://h-hns.blogspot.com/2010/08/dedikerat-down-south-ballers.html har någon låtarna som finns i den där länken på den sidan? Den fungerar inte mer nämligen :/
Provar igen...: http://www.youtube.com/watch?v=5I7rgffaWY4 Någon som vet vad första låten i klippet heter? (Freezy på 50cents outta control) Vore hyggligt om någon kunde lägga upp den med! Peace
\
Om någon sitter och trycker på Petters låt Äkta så skulle den personen vara jävligt respekterad om han/hon la upp den. Finns med på både Du vet att jag gråter CD singeln och Mitt sjätte sinne 12an, har själv 12an men har ingen bra utrustning för att rippa, och kvalitén på CDn är ju överlägset mycket bättre ( Det där mysiga analoga soundet - bara inbillning ;) ) //Taggen
Söker en låt från en lång tid tillbaka, tror den förekom under en whoa-tävling. Kommer inte ihåg vem som gjorde låten eller vad den heter, det enda jag kommer ihåg är lite från refrängen som är "Take a look at my girlfriend, sandy" Hoppas nån vet vilken låt jag syftar på.
Jag vet inte om det är en låt men är det någon som känner igen uttrycket "Gå inte till stan om du inte tänker tugga och flasha inte cutten om du inte tänker hugga" sen tror jag att den fortsätter "Då det blir knas, se på mig nu är jag frånskild. Ända sedan efterlyst visa min fantombild!" Jag vet inte riktigt jag har letat överallt efter den som kan ha gjort den. Det känns som en TLK grej men jag kan inte hitta det i någon av deras låtar. Men berätta gärna vilken låt det är ifrån om någon vet.
http://mikrofonberoende.wordpress.com
Efter mycket funderande tror jag att jag fått reda på artistnamnet, Elles om nån vet eller runt utav kanske har låten?
Ey vet någon vad en låt som går typ "vi har cypher runt julgranen" eller om den är battle kommer inte ihåg men de är några rappare som har gjort den kommer jag ihåg.. längesen ja hörde den och de börjar bli stämning för den nu
Moderator
2011-12-02 11:34
JonasH Smötsiga höndar - Smötsig jul är det du letar efter, har den inte på datorn för tillfället, men letar du på bloggen finns den säkert där någonstans. Annars kommer den väl upp lagom till jul.
time isn't wasted when you're getting wasted .
tack har längtat efter denna låten sen förra julen :D
Moderator
2011-12-04 02:54
Du är nog inte ensam, började spela den för några dagar sedan faktiskt. Är säker på att den spelas i varenda stuga som gillar hiphop!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Den ligger på Youtube. Lite nostalgisk blir man, men helt ärligt tycker jag inte låten är jättebra ;)
hörde en grym låt på senaste spiderdogs, det var svensk rap över ice cube - it was a good day. lät som förortsrap från stockholm men kunde inte placera vem det var.
någon som vet vart man kan få tag på låtarna från skivan. Jakten På Under Orden III vore ytterst tacksam
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Linje 19 - Gudinna någon som har den ? länka isåfall !
Någon som har låten Kewd - Hej sötnos (Baso Diss) ? eller kewd - en blick från insidan ?
@ Defunctus bitches
Nån som vet var man kan hitta låten vid 0.16? Ska vara Kevjam - Åka till paradiset men hittar inget på nätet..