haha vem fan är färska prinzen
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Kid_Colt en mycket större artist än du någonsin kommer bli
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har bara en fråga vem fan är färska prinzen
http://www.aktivdemokrati.se/
RenegadeHard , borde du inte veta vem han är? Jag menar, du har kommenterat i denna tråden flera gånger redan, och dessutom i den andra Dubbel Trubbel tråden som ligger uppe?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har bara en fråga vem fan är färska prinzen
jag har bara en fråga vem fan är färska prinzen ?
Aldrig mer....
vem fan är Organism 12?
Vem fan vet va klockan e? Min är trasig.
Prinzen är en större artist än vad Organismen någonsin kommer att bli. Jag lyssnar på båda, uppskattar båda... men det finns inget och kommer nog aldrig att finnas nånting i närheten av skiten Prinzen släpper år efter år.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric dödade tråden
Assembly: du sa det man. Folk här på whoa vill ju gärna att Sverige ska vara USA och så fort någon rappare drar några sköna rader om någon annan så är det en drive-by på g. Prinzen sitter knappast framför datorn och väntar på att Organismen ska svara med en diss-låt, det är väl snarare ni forum-fantaster som sitter här och hoppas på att det ska hända. Ang. Prinzen o Keffat Liv m.m visst många som är inne på rap kanske inte gillar dom men visst har dom sin trogna fan-skara. Jag som arrangör vet. En rock-snubbe fick mig att lyssna på Keffat Liv och jag älskade det. Många texter är så sjukt bra och över gränsen att jag bara dör av skratt, vissa förstår ej den humorn och tycker bara det är vulgärt eller skrik efter uppmärksamhet, det får stå för dom. Jag gillar det de gör, och jag gillar deras distans till allt. sjukt bra.
http://www.alleycat.se-- http://www.showdowngbg,se -- http://www.jonk.se -- http://www.myspace.com/perfektklubb -- http://www.myspace.com/belsepub
Sword "Primus: det jag menar med nolla är ungefär "en nobody/vem fan är han"?" bob P20 "Vem bryr sig "prinzen" är en nobody och för övrigt jävligt kass," Detta är ganska typiskt whoa-killar. Jag skriver inte här så ofta, pga att jag enbart tycker whoa är bra när det gäller att får reda på vad för nytt inom hiphopsverige, men helt värdelöst när det gäller utbyte av åsikter. detta beror nog mest på, vilket ju är allmänt känt, att whoa mest är ett fjortisforum för folk som vill ha så "äkta" åsikter som möjligt. Jag som inte hänger på whoa dagligen hör ungefär lika mycket om färska prinzen och de grupper han medverkar i som jag hör om organismen. Men på whoa så är organismen såklart mycket större, eftersom han gör lite mer "skära-sig-i-armen-livet-är-så-svårt-musik" som fjortisar gillar. Jag personligen tycker att han har gjort en hel del bra grejer och kan inte svara på vem av prinzen och organismen som jag tycker är bäst, för mig är dom ganska jämnbördiga, men dom sysslar med så olika sorters musik. Prinzen riktar sig mer in på den äldre publiken som förstår avancerad ironi och sarkasm och som uppskattar humorn, medan organismen mer kör känslomässig rapp som för visso är bra många gånger men som ändå mest uppskattas av fjortonåringar. Men om vi söker på ett forum som inte är whoa, utan där medelåldern ligger över 20 (facebook) så får vi fram att organismen och prinzen är ganska lika i popularitet, organsimen kan vara något lite större, han har ju hållt på dubbelt så länge också, så det kan man ta in i beräkningen om man vill. Jag sökte på grupper:Organism 12 Medlemmar Visar 8 av 177 medlemmar. Keffat Liv Medlemmar Visar 8 av 162 medlemmar. Färska Prinzen till Stockholm Medlemmar Visar 8 av 16 medlemmar. Johan "Organismen" Hellqvist Medlemmar Visar 8 av 19 medlemmar. Rappare i samverkan Medlemmar Visar 8 av 86 medlemmar Mobbade barn med automatvapen Medlemmar Visar 8 av 204 medlemmar . Så om man räknar på det så är organismen enligt folket ca 10 % populärare än prinzen. Sen att vissa hävdar att dom inte vet vem prinzen är känns mest som ett ganska gammalt haterknep, alt att man inte vet så mycket om svensk hip hop och borde mest skämmas. Jag menar, hur många svenska hiphopgrupper har skivkontarat? Så jag tror inte man behöver sitta inne på audio-forumet för att hitta en prinzen skiva, du kan ju köpa den i butik eller på iTunes-store. Im out DjRody
Taztylicious - Du sårar mig ;) Av inläggen att döma och lite research verkar han ju iofs vara JÄTTESTOR! Jag tar tillbaks det jag sa hahah
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Jag är från Malmö. Själv? Nu var ju inte riktigt det en fråga gällande var du bor men okej. Malmö, jaja...
Men på whoa så är organismen såklart mycket större, eftersom han gör lite mer "skära-sig-i-armen-livet-är-så-svårt-musik" som fjortisar gillar. Något av det dummaste jag läst på whoa.nu (och det säger ju inte lite).
Färska Prinzens blogg angående denna tråden: Länk
Vem är Färska Prinsen, och kommer han verkligen från norrland? isåfall pratar han sådär roligt som dom gör där uppe?
Färksa prizen är inte ifrån norrland.. Det är ju ingen beef det säger ju han klart o tydligt på hans hemsida..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
djrody >> hm.. har inte en magisterexamen i matematik, men hur får du det där till 10 %? Jag tror att färska prinzen inte har flest fans, men helt klart de mest fanatiska. Känns som att det poppar upp trådar här på whoa ständigt om hur bra dom är. Dock så verkar ju fler hata än gilla dom. Jag personligen skulle aldrig ha kommit i kontakt med prinzens musik om det inte vore just för dessa trådar på whoa. Men det kanske finns regionala skillnader?
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
aKa , Prinzens fans har väl samma rätt att posta trådar i Svensk Hiphop/Allmänt som Organism fans eller Snook fans ? Fattar inte riktigt din poäng
roligt hur prinzen försöker backa ur nu ! hehe!!!!
Vad exakt försöker han backa ur menar du?
alltså, på riktigt nu. Vem är Färska Prinzen? har han spelats på radio? har han nåra skivsläpp? Har på fullaste allvar aldrig hört talas om honom.
28
härligt att se att han backade ur.
gjorde en liten google-sökning på han.. har han gjort en låt med basshunter? förövrigt, ni gillade lite statistik här ovan. en sökning på färska prinzen gav 3,600 träffar organism12 gav 13,100,000... ojdå.
28
en sökning på färska prinzen gav 3,600 träffar Keffat Liv sökning på google -
9,730 träffar
Dom Viktiga Skorna .
86,100 träffar
Sen kan du väl nästan förstå själv att 13 miljoner träffar på Organism 12 inte handlar om honom? Hur vanligt är det att forskare snackar om organismer? och siffarn 12?
Däremot är det inte ofta man hör "Färska Prinzen" med Z i stavningen etc...
orkar inte mer, jag skiter i denna tråden nu
Till er som inte vem vem prinzen är:
Varsågoda
Taztylicious jo, du har rätt.. men faktum är att jag inte visste vem han var och ville visa att inte så många andra kanske heller vet. men LamberTs länk var informativ! tack.
28
Till er som inte vem vem prinzen är:Länk till http://Varsågoda nån som orkar borde lägga till "Färska prinzen som är mest känd för en beef med organism 12"
Här e också en jävligt bra film för folk som är nyinsatta angående Färska Prinzen:
haha!
Han är ju inte så bra faktiskt.
28
hahahahaha skevaste tråden. Hela jävla RiS crewet är fan ett av det bästa som har hänt sverige inom hiphop
RenegadeHard hahahahaha är du seriös ? prinzen hade ätit organism 12 så hårt sååååååå håååååårt
Survival of the fitest only the strong survive.
kROM alltså, på riktigt nu. Vem är Färska Prinzen? har han spelats på radio? har han nåra skivsläpp? Har på fullaste allvar aldrig hört talas om honomAlltså, på riktigt nu.
Har han spelats på radio? Färska Prinzen har spelats på radio ja, Din gata 100,6 och även på någon studentradio ifrån Lund samt nån mer jag inte kommer på just nu faktiskt.
Har han några skivsläpp? Ja det har han (eller dom) Dom viktiga skorna - varför svälter folk (när mat är så gott?)
Finns att köpa på iTunes bland annat och även i div. skivbutiker.
Dock så släpps det mesta gratis som du säkert hade förstått om du gått in på deras sida.
Vilket jag faktiskt tycker är väldigt generöst gjort, att inte ta betalt en endaste krona!
Har på fullaste allvar aldrig hört talas om honom Du har inte hört talas om honom? Men kanske ändå hört hans musik?
Om inte så har du kanske missat något och borde kolla upp honom lite mer!
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
att säga att organism gör fjortis musik var lite att ta i. han är väl ingen emo rappare eller? sållar mig till skaran som inte heller hört talas om eller kan minnas att jag hört ngt av prinsen, men jag lyssnar iof inte på svenska hiphop utöver org12 o pstq typ.
Vem ÄR Färska Prinzen? Jadu:
Sjukt härliga
du kan ju kolla in the best of videon i tråden och bedöma sen om du har missat nått.
Keffat Liv sökning på google -9,730 träffarDom Viktiga Skorna . 86,100 träffar Sen kan du väl nästan förstå själv att 13 miljoner träffar på Organism 12 inte handlar om honom? Hur vanligt är det att forskare snackar om organismer? och siffarn 12? haha...det är därför man ska använda citationstecken när man söker, så man söker på en exakt fras...trodde du på riktigt att det kommer upp 86100 träffar om "Dom viktiga skorna"? Dom 86100 träffarna är sidor som har orden
dom ,
viktiga , och
skorna i sig, det har inte något med gruppen att göra.
om du däremot söker på exakta fraser så får du upp:
Resultat 1 - 10 av ungefär
4 560 vid sökning efter "
dom viktiga skorna ".
Resultat 1 - 10 av ungefär
46 500 vid sökning efter "
organism 12 "
egentligen skiter jag fullständigt i vem som är mest känd, men organism 12 har ju ungefär 10 gånger så många träffar, så det är väl inget snack om vem som är mest känd...
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
jag har aldrig hört talas om färska prinsen förresten, men han verkar vara en riktigt gnällig jävel. Sitter och kallar sina egna fans för "pissråttor" och "näthatare" på sin blogg bara för en whoa-tråd...pinsam snubbe ju, han kan ju ta det lite lugnt och slippa låta som en gnällig 14-åring
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
Gurra_B Om man känner till honom så vet man hur seriös han... inte är.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Jag är helt seriös nu. Vem fan är färska prinzen?
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
han e fet och har talang.
Mistor Cjooool e också bra snäppet sjukare men ändå en bra förebild. Peace Out!
prinzen säger vad han tycker om org12, sen blir det världens hype på whoa,, chilla
lär ju bli feeeeeet beeeeeef ööööööh,prinzen kneecappar ågren med en soft air gun
tror den där färska prinzen gillar killar...
haha den intervjuen är så JÄVLA klockren! När dom snackar om groupies. HAAHA eller när han snackar om att han spelades på en fest, hahaha
Oj, tazty, när han snackade om de där fansen, du tror inte att du var en av dem i lastbilen? Iaf, i dont give a shit om hur många som än älskar RiS och hur många som hatar Organism 12, det är bara olika åsikter hur som helst...sprattel_orgasm Du tror inte att det snarare är fansen som det mesta handlar om? Chilla
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
tror den där färska prinzen gillar killar... tror alla som gillar organism 12 är födda på 90 talet ....
Survival of the fitest only the strong survive.
Helt klart är ju i alla fall att när Organism 12 och MBMA slog igenom så var det ett aningen större ramaskri än när Rappare i Samverkan, Dom Viktiga Skorna, eller vad Färska Prinzens första och största crew är, slog igenom. Har inte exakt citat, men tar mig friheten att försöka:"Vill du va som mig grabben? Starta en hel jävla hiphopscen!" Organism 12
prinzen är roligare än organismen nu för tiden. och mer mångsidig. org12 låter så allvarlig i sina nya låtar, även om han har feta linez.