I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ackord till kolla på dom

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-12-22 13:35

Ackord till kolla på dom

Någon som har ackorden eller tabbarna till kolla på dom med mbma?
hade varit sjukt kul att kunna spela den!
Peace

Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.

2012-03-06 08:06
Jag får nog uppa denhär gamla klassikern, har lite svårt att få de å låta som de ska.
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
Poet

2012-03-06 14:10
Det har gått 4 år, och du sätter den inte än alltså? Det tog nog inte mer än en halvtimme för mig att lista ut tabsen när det begav sig, och då ska jag också poängtera att jag verkligen inte är/har varit någon Yngwie Malmsteen. Hur många försök har du verkligen gett det?

Kan kanske återkomma om jag orkar se efter och skriva ner tabsen, men lovar inget.
Läs min nya bok Tyst I Klassen! som jag släppte i år. Är du inte läskunnig kan du åtminstone se mig hos Malou i Efter Tio i TV4 varje vardag och höra mig prata gott om den, inte för att jag minns vad den handlade om, skrev den på fyllan trots allt.
Admin

2012-03-06 14:53
När kommer skivan då? "Axbrink tolkar svenska hiphopklassiker på gitarr."

2012-03-06 15:40
Alltså jag finner det helt fantastiskt att Björn Ranelid är ett sånt hiphophead, big up!
Poet

2012-03-06 17:46
jaojao_
Man försöker så gott man kan, när jag har tid över och inte lägger den på att tjafsa med Jan Guillou på Twitter eller påtvingar landet med att "kvinnofolk" är menat som något positivt så händer det faktiskt att jag spinner plattor och checkar Whoa. Yo, peace out (eller hur man nu säger).
Läs min nya bok Tyst I Klassen! som jag släppte i år. Är du inte läskunnig kan du åtminstone se mig hos Malou i Efter Tio i TV4 varje vardag och höra mig prata gott om den, inte för att jag minns vad den handlade om, skrev den på fyllan trots allt.