Mackan, Ågren, Öris, Afasi & PSTQ
Sober Afasi TayTay dat dude Antagonisten Kihlen En total sverigemix från Norrland till Skåne.
afasi organism shazaam professor P mwe
Det är bra idag, men bättre imorn.
organismen, allyawan, shazaam, mackan & ison
http://www.myspace.com/localexpressions
Ken Näääk Juan (från advance patrol) Don Diego fille
stor, allyawan, jaqe, promoe & sen jacco på hooken.. typ nån flummig konspirationslåt.. do it
Organism 12 Max Peezay Afasi Snook Pst/Q
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Org 12, Pst, Afasi, Danne(Snook) och Fronda Fronda öppnar låten med att säga att han ska sluta rapa och resten av grabbarna kommer med varsit tack brev EllerLeo, Pst, Org, Seron och Large berghagen ( MBMA) En återförening av dom vulgära vovvarna!
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Mr.Cool Simon G Tay Tay Fronda permoman
matterappar(aka ebola), organism 12, afasi, chords & fronda fronda kickar sin gamla stil
prof p förtjänar en plats också ;)
CMK, Meriton, Hanniz, V'Din, timbuktu yeeeah!
chillamedkim
Organism 12, Ismen, Afasi, Toppen :D
Hej, Träffat Jacob?
Promoe MG Nick Mack Sober Mofeta
Ågren Organism 12 Gudfadern från Luthagen Floyd Forward Johan Hellström :)
omg... sorry ska stå Johan Hellqvist ;)
Valfritt namn av rapparen som Ch1ll nämnde. Pst/Q för han har så sjukt grymma texter. Shazaam för att han har feta texter + galet flyt. Afasi för att... det är Afasi? Supreme tror jag, grymma texter & grymt skön röst.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Looptroop feat Mofeta och Jerre Två helt olika stilar möter varandra :) fett coolt! Det skulle vara så jävla fett
Afasi, Herr Ågren, Professor P och Ismen (Sober & Mickelito)
sorry för dubbel-inlägget: men denna konstilationen är ännu fetare än förra: Afasi, Herr Ågren, Professor P, Big Danne och Chords
Promoe helt klart! Supreme! Professor P! Timbuktu! Ken Ring!
Puss och Kram Fuck U!
Swing-Fly, Pitz (Sidewalk), Chords, ADL & Rusiak
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Afasi Promoe Pst/Q Supreme och sen kanskeIsmne eller nåt! Vore varje fall riktigt fett med de första 4!
Organism 12. Ismen. Thomas rusiak. Promoe. Timbuk.
"Mr.Cool Simon G Tay Tay Fronda permoman" Rolig kille! Hela den här tråden är onödig, jag menar, Sedlighetsroteln bestiger allt annat än berg. = )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
organism 12 shazaam professor p leo rodde
Organism 12 Cosmic Tom P Toffer Simon Gärdenfors
http://ostenssons.wordpress.com
JazzKatten Calle Scheven Nobody Man Sherman Marks Esky
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/
Mofeta, khilen, spakur, afasi, ison.
Petter Danish Ken Ring Fronda Afasi Tror inte dem skulle köra särskilt bra ihop men det är dem bästa imo.
Ch1ll, Johan Hellqvist är organismen? :) eller menar du någon annan? ;P Jag vill se följande.. Organism,pst/q,fronda,afasi,supreme,promoe.. Allt på svenska
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Danne, Afasi, Organismen, Supreme, Pst!
DMAt P17 organism 12 heter ågren i efternamn och inte hellqvist!
Ångrar mig från föregående inlägg. kör 5 som passar bra ihop istället för 5 rendom som är bra. Nya listan:Fronda Han flowar skönt och skriver gryma texter, grym live ocksåAfasi Grymt flow, dock rätt dålig live men de kompenseras av promoe och fronda.Big Danne Skönt flow där också.Filthy Skapar musiken tsm med fronda.Promoe sticker ut från dem andra en del men kan nog tillföra några riktigt sköna rader till låten
promoe, allyawan, supreme, PST/Q, Sam-E
Fuck mainstream and there commersial sound, bigg it up for the underground
DMAt Ett skämt, jag nämnde bara Organismens alla olika artistnamn.. chana_masala Det gör han verkligen inte..
chana_masala.. nej är du dum? ch1ll aha, såg inte :) kollade bara organism12 och Johan Hellqvist, men nu ser jag haha :D
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Chords, eLDhee, Allyawan, Gubb & Pst-Q.
Västkust Rockerz
Seron Organism 12 Phonetik Tom Piha Fronda Stilarna skiljer sig, men det skulle vara kul att höra.
Afasi, Organism 12, Mofeta, Promoe & Calle P Alla såklart på svenska..skulle bli grymt!!!
kashal tee,choys,promoe,chords och allyawan
STOR , ALLYAWAN , ÅGREN , PST , SAM - E
Lazee Crome Gonza Quinze Prome Shhiiit viket team !!!!
--/roadlake rep.2010+
sebbe staxet(kartellen) t.r. chords ice(dollar bill) ken aaaaaaaaaaaade hadde alldrig funkat
im never yet sober