Lazee Promoe Kodie (Penny bridge Kingz)
Fjärde världen J-son
turn of ya mp3, sit back put on your tv, am rockin it. - yeah its me.
snoopdogg lilwayne ludacris Nas YB/lloyd banks lr busta
-pack you'r bags man, you are a tourist!
petter dogge ayo blues ken Ison Organismen Timbuktu Hoosam Matte(värdish) Eye N l Paragon Supreme Organismen 12 Peewee Medina Dj Mendez Martin bentancourt Ayesha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Organism12 Pst/Q Leo Seron Dj Large MITT DREAMTEAM!1111
all 'bout the bluntrap
stanislav o gänget, proddat av asma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promoe ADL Mr.Noun Timbuktvå Professor P Tror ni kan gissa språk? Beat: Hmm.. Large
Professor P, Ågren (om han slutar med knarket och droppar fett igen), Afasi (om han lägger ner skiten han kör nu och tar upp det gamla), Promoe, PST/Q och Leo (!) De ska självklart droppa på svenska hela bunten :)
Fan, jag glömde Chords >_<
Myspace.com/milesdrones Myspace.com/eldhee Ken ring Dogge Gonzo
mycke bra
Promoe Organism 12 Afasi pst/Q Ågren
Afasi - Ingen Refräng ft. Chords, Organism 12, Profet, Scissor, T.R. & Professor P e väl ett bra exempel på en nice collab :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Professor P, Afasi, Ågren,Pst/Q, Kenta Blam. inge snack:P
Great som Tony Tiger!
Promoe Näääk Ågren Cosmic Mackan
markolio, petter, dogge, fronda och stanislav
MBMA hehe ja lägg till afasi då för att det ska bli fem
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
pst/q adams-ray mackan näääk öris
Maki ( Kingsize ) Jaqe kS Fille Ken på en remix av Petters låt henry hård tror jag hade blivit sjukt fet med samma ref.
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Whoa Mcbusta Asma Marty Kaggen och toppen på reffen Skönaste rösterna Annars Shazaam Vigge Indo Maki Flummish Yeee Criiinc förfan
Geni
org12 afasi promoe Rusiak Kihlen dj sleepy på beatet
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Ken ring. Adam Tensta. Petter. Lazee.
www.myspace.com/jiikkemuzic
mbma -seron (tål fan inte rösten) Afasi promoe chords T.r dom vill ja ha på en låt.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Org 12 Afasi Ison Ken ring Gubb skulle vilja lägga in max peezay han är enligt mig en av sveriges bästa men tror inte han skulle passa in i en sån låt, men mot förmodan, så ryker gubb eller ken
Pst/Q Ågren T.R Tjalfe H (Dansk) Kaggen.
Ågren Allyawan Näääk Promoe Supreme eller CosM.I.C
Promoe,Afasi,Kihlen,Org12,Rusiak
behram nice!
yes..kändes som en skön collab.
allyawan,chords,vigge,maki och öris .. de hade fan vatt tungt :D
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
ken danish promoe petter jimi libra
Organismen Afasi Näääk Öris Professor P
Rökning dödar långsamt, Men vem fan har bråttom?!
tryee: om du tar bort Nääk och lägger dit Chords istället så finns det redan en låt :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Trixan haha aaa ja vet men asså den är ju typ 8 år gammal , skulle va fett med nått nytt liksom;)
Rökning dödar långsamt, Men vem fan har bråttom?!
1. Promoe 2. Peter 3. Ken 4. Dj juan havana 5. Proffesor P
Money, Graffiti And Vatten-pippa!
Ken ring, O12, Professor P, Pst/Q, Afasi till ett tungt jävla beat
1. Ken 2. Stor 3. Sam-e 4. KS 5. Afasi
Afasi, Proff p (svenska), Promoe (svenska), Kihlen, Mofeta.
Rusiak,Afasi,Danne,Kihlen,O12 Whoa-rappers: RMK,Toppen,Sober,Estet,Perfektion
Vem fan pratar du med?
Behram haha jo jag tyckte också d så ja skrev samma nåra rader ovanför ;P
Kashal-Tee Mr Noun CosM.I.C. Black Fist Phonetik Oh chea vilken fet låt de skulle bli. På ett smutsigt jävla beat. Helt på engelska.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Mackan (Fattaru) Tom (Fjärde Världen) Paragon M.Sakarias Stor Skulle bli riktigt fett!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
org 12 seron leo mackan max peezay, skulle vara sjukt
PAO!
timbuk,promoe chords, öris och afasi
ågren chords T.r professor p promoe om det måste va 5
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
måste man nämna ahbow remix nr2???
Ja'da!
Jag är ledsen, men jag fattar verkligen inte hur jag kan varit den enda med ADL i listan? :(
General Knas Promoe Kapten Röd Sam-E Chords Bara för att jag känner för dom just nu...
Ken Ring Ison Allyawan Lazee Stor (Vendetta) Sen ett fett beat från Tommy Tee!
StinkRock1 tryck på Ctrl + F och sök på ADL så ser du att det inte är bara du som vill ha med honom.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Linged P19 whups.missade de=)