good things ute nu! =)
Kom just i brevlådan! Än så länge fett! :) fler som fått den idag? tykks?
((MAAD))
Lyssnat lite på deras
myspace och det känns jävligt positivt hittils. Kolla in deras videoblogg om skivan!
Hasta La Victoria Siempre!
Moderator
2008-04-23 12:02
davve_d Samma här. Jag tycker att hela skivan är riktigt fet!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Verkar riktigt lovande asså, Stains och Rome har gjort störst intryck hitills.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Så jävla grym morgonen började skit, men när skivan ramlade ner i brevlådan blev dagen till underbar!
Sitten också och lyssnar nu, lite kul att den blev signerad också! Helgrym hittils, Stains är ändå favoriten so far :D
Crocodile Dundee for president!
min flickvän väckte mig med skivan i ansiktet.. d va skönt .. den e skön fan .. skön utveckling, tycker dock inte om family first
Al Mazika ft. Alibi & COM.I.C...? Ska de inte vara COsM.I.C? Eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Första lyssningarna känndes inte så speciella men den växer hela tiden :) Riktig grymm platta som alla måste äga.
memo, family first är ju tung! =) coolingen, lusigt! =)
((MAAD))
Nu ska jag sätta på det och få min första lyssning, har längtat efter detta! =)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Redaktionen
2008-04-23 15:08
lyssnade igenom den snabbt på deras myspace i förra veckan å blev inte alls imponerad. men nu(!) när man fått lyssna igenom plattan ett par ggr förstår jag igen varför looptroop är bäst i sverige och varför jag har lagt ner så många timmar på att lyssna på dom! Rome är helt klart bäst jsut nu, beatet e helt sjukt najs!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
...som sagt, man måste lyssna in sig på den!
Rome och trance fat satt sig som fan vid första lysningen. naive hade dom gärna fått skippa enligt mig. Helt klart godkänt vid första lysningen, tänker inte säga så mycket efter bara ett varv!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
JAA!! signerad skiva.. ska ner på stört och lyssna och läsa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trance fat. fyfan vad bra.
ses
jo det skall vara coSmic, är stavfel de skall tydligen fixa det till nästa pressning av skivan, så denna första utgåva blir lite mer "rare". Lite konstigta tt det inte står feat Cosmic på Living on a prayer där han även medverkar annars kan man ju se det som en diss till Cosmic för att han hoppade av gruppen. bra skiva, nu är det bara att fixa vinylen så fort den kommer.
Har lyssnat 8 spår, fet skiva än så länge
Dunkar skivan i högtalarna och sniffar på bookleten, underbart!
Can't break necks in boxes
Lyricist
2008-04-23 17:26
jag tycker hela skivan va ruggit bra, årets hittils bästa släpp och jag har lyssnat igenom den hur mycket som helst. Nu väntar ja bara på chords ;)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Hoho...den snurrar as we speak, låter riktigt bra :) bara kommit till Like a Prayer, men so far so good!
Fan, får inte plattan förrns på tisdag då jag fyller år :( Vill fan höra lite nytt Looptroop nu.
rätt: lyssna på deras
myspace så länge
Oh, fat! Varför hade jag inte tänkt på det? Tack, kompis!
rätt: så lite så, ha så kul
Yeah, har kommit till Rome nu. Living On A Prayer var ju asskön.
rätt: finns en remix på den. leta lite i forumen här så hittad du videon
Jag fick också hem den idag!! Runt 10 tiden sådär. Har väl lyssnat igenom hela ca 4-5 ggr. Vissa låtar fastnade jag för ordentligt, vissa var ok. Hög medelnivå ändå, även om inget riktigt sticker ut mer än The buuuilding
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Var det någon som blev besviken?
jag tycker nog detta är deras sämsta album
Tycker ALLA spår va skitfeta! Har x antal hundra låtar me truppen, å vågar faktiskt säga att de här e bäst hittills, tätt följt av White Man's burden. De enda som inte tilltalade mig fullt e Naive, men jag e inte så keen på electro så de kan va därför.. BIG UP!
Fick mitt signerade ex idag :D Riktigt skön skiva!
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Bara jag som reagerar på att dom har stavat fel på cosmic på baksidan av plattan. COM.I.C står det, kan det vara nå medvetet?
whosa P2 "we got the cd’s!
Posted by Supreme , April 11th, 2008
we finally got the CD’s and they look great! (except for a fuck up in the spelling department. you’ll see..) oh wait, that makes it a limited edition cd!
we’re signing the first 600 copies, so make sure to pre-order now.
you’re getting the CD, a 40-page booklet with pictures, some extra stories about the songs and all of the lyrics!"
http://www.looptrooprockers.com/we-got-the-cds/ #Karl Kanyl
håller med
Fiyah P25 , klart sämsta looptroop albumet enligt mig. rome var nog den ända låten jag tyckte var riktigt fet. utveckling åt fel håll för min smak, men dom kör sin grej
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
hur många felstavade finns det egentligen, eller må det vara alla? riktigt bra skiva gillar att de mognat till och att de vågar utnyttja sina härliga sångröster! :) det blir nog en tatuering trots allt! f.ö fick alla hem den vid 10~ för då delar man ut post. Jag jobbar på posten, jag är bäst. tack för mig och mitt intressanta inlägg! pejz
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
Eternal: alla i första pressningen kommer vara felstavade, vet ej hur stor den är.
Fiyah: okok, tack. :) min var felstavad, så jag hoppas innerligt att de upptäkte felet snabbt! jag fick en känsla av välbehag när jag såg att "Family First" var första låten. varför förstår ni nog alla säkert. Family first pejz igen
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
The building, Stains, Marinate och Family first är mina favoriter. Designen på skivan är ju också helt galet bra. för övrigt så tycker jag plattan en grymt bra, inte likt Looptroop, men svinbra.
http://ostenssons.wordpress.com
Eternal: de upptäckte det när de fick hem skivorna från tryckeriet, alltså innan de skickades till affärerna.
Håller med föregående talare ang favoritlåtar. Marinate-beatet är tungt så inihelvete. Dock inte lyssnat in mig tillräckligt än. finns låtar som är mindre bra också.
Det som är soft är att dom vågar go crazy med det här albumet och experimentera, och ändå få ut något såhär bra. Folk som vill att allt troopen släpper ska låta som Modern Day City Symphony hade garanterat tröttnat innan dom hann släppa en 4e platta. Precis som oss lyssnare går musiker igenom perioder där de inspireras av olika typer av musik, och mognar.
Förövrigt gillas den grafiska profilen dom valt, albumet är übersnyggt. en fördel med LP, större bildyta :)
Skulle nog säga att The building, marinate, trance fat och stains är dom tyngsta spåren
Köpte också plattan idag! Eller igår eller vad det blir... Truppen mördade scenen i västerås nyss! Cosmic gjorde ett överasknings framträdande vilket var fett.. Alla fick chansen att tacka han extra för sin tid... Diggar skivan, visst rome är grymt lite mer deras gamla sound. Personligen gillar jag nog mest marinate ( väldigt talib kwali inspirerat beat eller ska man säga kanye west som lägger dom mesta talibs beats..) The building och Living on a prayer..... Måste ses när dom kommer till er stad....
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Glömde att undra över, var låten med adam tensta tog vägen? Man blir nyfiken på att få höra den...
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
enda låten jag inte gillar så mycket är al mazika... Stains är fet!
Fiyah: Vad blev du besviken över? (Lite mer i detalj).
Family first är ju riktigt skön!
Give me five!
ok, har beställt nu. let's c what the hype's bout...
Shit vad den här skivan kommer spelas i sommar alltså. Mycket mycket bättre än Fort Europa. :D
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
hela skivan e fet, lyssna mer o mer så kommer ni att gillar skivan. dom utvecklas mer o mer för varje platta och man kan inte göra en 5 plus platta varje gång.