M.lorentz
Jag vet inte så mycket om han men undrar hur en så ung snubbe kan bli så känd ? Är det för han är bror med M.sakarias. isåfall hur länge har dom hållt ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
M.lorenrz? var kommer M et ifrån? eller e de så?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
kolla på my diamond eller den där snubben som gjorde zlatan låten
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
btw han släppte ett kul mix tape förra året samt en över phet freestyle med M.Sakarias - må craften vara med dig och så med verkade han på nån Freestyles på stors- dikter ifrån bikten som var fet oxså. duktig snubbe kult flow men många hatar på han för att skulle ha "snott sin stil " från weezy.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Han hette visst inte m.lorentz bara lorentz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"va 14 år första gången jag var på klubben, medans ni var hemma och sög på klubber, häh sög på tutten"
han är riktigt, riktigt usel. men kaos, amy diamond är duktig på riktigt. löjligt att jämställa henne med lorentz eller den där lilla zlatan-killen
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Dr.Kista Jo hon duktig för att va så ung helt klart det är ju Lorentz oxå. va mest att jämföra att man kan bli känd, när man är en liten parvel utan att ha en bror som är allmänt yo!.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Låten på hans egna mixtape med M.sakarias och Paragon så dödar han ju hela låten... han är tok mycket bättre än båda dom. Men han har allt gjort myye skit.
någon som vet vart man kan tanka hans mixtape?
vadå va det lorents som gjorde zlatan jag sa zlatan?? challala
lorentz e bra för hans ålder men han e inte värd den publictet han får...
Känd? Känd på whoa kanske och känd för vissa som lyssnar på svensk hip-hop annars är han totalt okänd.
hehe lorentz är ju grym. lyssna på den där när han rappar över "make it rain" Vadå tycker folk han låter likt lil wayne eller vad snackar ni om?
Skivsamlare
2008-03-08 11:45
jag förstår inte vad folk ser hos honom. skit rakt av.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
keff tjockis.. fattar inte grejen?
AIex - Han har blivit spelad i P3:s vanliga låtlista ett gäng gånger (med låten han gjorde med m.sakarias), så helt okänd är han nog inte för den stora massan :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
nej det är lil wayne som låter som lorentz visst då?
hehe träffa han nyss=p han vart väl känd från mtv
tycker inte han låter som lil wayne......såg lil wayne i amsterdam i onsdags märkte inga likheter haha
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
Verkligen inte bra, och verkligen inte känd.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
för att han spelats i p3 låtlista gör han inte ett dugg kändare jag o albin n doja har spelats på the voice o inte fan e jag o han kända för det det värsta med denna lilla killen e att han försöker se ut som värsta nej fy fan blir bara irriterad när han har kepsen på det settet o inte rakad skalle ser förjävligt ut o sen har han vanliga jävla kläder på sig:S han ser uit som en tjock rumpnisse. kan ba va jag men jag gillar verkligen inte sättet han rappar på för mk stopp en där nya 100% svenska nästan översvenska dialekt stilen får fan inte ta över svensk rapp för den suger
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Tycker inte lornetz är någon höjdare direkt, han är 15 bast bra för sin ålder men om man jämför honom med tex shazaam som e helt okänd för de flesta så har inte lorentz mycket att komma med. Jag gillar inte hans stil men jag ser inget fel på att rappa med svensk dialekt när man är svenska rakt igenom, känns lite fjantigt om han fejkbröt över beats, i och för sig känns han lite fjantig ändå med resten av hans stil...
Onemind
mcbusta - Så man får ingen PR av att (flera gånger) bli spelad i rikstäckande radios ungdomsprogram? Intressant tanke, men inte så värst trolig. Hur ofta blev ni spelade på Voice? Var det A-, B- eller C-listan?trekommafjorton - Lorentz fördel framför Shazaam (förutom kontakter) är att han inte har talfel. Något som gör det enklare för folk att ta till sig rappen. Med detta är det inte sagt vem som är den mer skillade rapparen :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
håller me killen som starta tråden, förstår itne alltsååå!
Håller med Mcbusta till 100%! Någon borde ta ned honom på jorden. Han beter sig och klär sig som om han var "all that"! Blir bara förbannad när jag ser snorungen. Har bara hört ett par låtar och någon freestyle av honom också, vilket resulterade i att jag hatade hiphop i någon timme. Så jävla dålig så det inte är sant.. Nu vågar jag inte ge mig in i någon diskussion med Mabande då man säkerligen blir bannad om man inte har samma åsikter eller liknande, men helt ärligt - du känner killen, eller hur? Kärlek! /G
ingen aning har inte ens sj hört oss där men alla andra har visst gjort det o kommit frma till en o sagt det vi vann hmm a voice street talent 2 veckor i sträck va nog därför men endå jag har aldrig i mitt liv lyssnat på kanalen du sa o det ska va ungdoms radio jag tror nog 99% Av ungdomarna sätter på the voice när dom hamnar i en bil/hem o det handlar om radio...
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
mcbusta; du har alltså inte lyssnat på p3? Sen är ju inte voice rikstäckande så inte lätt för alla att slå på de i bilen =/
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Lorentz - 06 freestyle på Baseline vol. 1 är ju fet! typ innan han kom in i målbrottet hehe..
Give me five!
mcbusta använd ",.!?" tips!
.
Lorentz är inte bra.
I tego arcana dei!
Lorentz är fet, inget snack om saken. hans rim är långt bättre än t.ex. petters (vilket inte är svårt) och flera andras, plus att han bara är 15 år. go röst och gött flow, lyssna på remixen av The Format (formatet), men visst han kanske tror att han är "all that" men vem skulle inte mer eller mindre göra som han om man va 15 å fick jobba me feta producenter å bli signad and stuff. HAN ÄR GO!!Mcbusta - varför ska du hata? killen har inte gjort dej nåt? förutom att ha blitt mer känd och att han spelas på radio å har släppt en video typ. and by the way, fixa din rostiga engelskastavning innan du ska vara poet - Im never puttin my foot on stadge ? ? dude whaat? holy schnit, så du har aldrig ens hört talas om p3?? "jag har aldrig i mitt liv lyssnat på kanalen du sa" aaaight fortsätt lyssna på lorentz!! peeeyzz
"All-aa-all i know!-----that's-tha-thaa-a-that's a bad mothafucka-----All-aa-all i know!-----He's about to drop some shit now!" **
Purple_Phantom X18
HATAR INTE PÅ KILLEN GILLAR VARKEN STILEN HAN KÖR PÅ HANS SETT ATT TRO ATT HAN E GAMMAL OG HAHA nä men allvarligt jag gillar inte paragon heller för tycker den rapp stilen låter helt fuckt upp kan inte kalla det för flow för det e mest hackigt låter som man läser rad för rad med mellanrum..
kul för han att han blir nått men jag säger bara sanningen jag gillar inte hans rapp hans stil nånting det e bara jag...
haha oj ursäkta mig jag råkade ha skrivit 1 bokstav fel haha vafan har hur man stavar med att va poet att göra?? hälften av dom tungaste rapparna kan knappt stava bara man kan läsa skitet sj o förstå så e det lugnt..
haha nä jag har inte lyssnat på p3 radio jag lyssnar aldrig på radio o när jag gör det så e det the voice.. Fan p3 låter som en farmor/farfar kanal:S
aaaight, näääh de klart du inte behöver gilla honom, finns ju alltid rappare vissa gillar/inte gillar, men man kan ju ge han en chans i alla fall, hell han går ju fortfarande i högstadiet! :P haha nääh vet, skulle bara retas lite, BUT loose the "d" haha kan hålla me om de med farmor/farfar, men ibland har dom nån hiphop å rap skit vid nån speciell tid eller nåt så de e ju fett å va me där, men han har väl vart me i voice oxå ? what up
"All-aa-all i know!-----that's-tha-thaa-a-that's a bad mothafucka-----All-aa-all i know!-----He's about to drop some shit now!" **
äh lorentz är riktigt bra tycker jag! han kan iaf underhålla tillskillnad från många andra i hiphop sverige
giljotin - Enda orsaken till att du skulle bli bannad är att du ju är ett omregg. Ja, jag utgår från att du läser detta via "ta en tjuvtitt"-funktionen. Mabande - Admin Crew: Regulators
Haha SNAP! från mabande.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
"i dont spit,i vomit,one egg short of the omelett,"
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
lorentz e en riktit talangul grabb. han e 15 nu right, va e han då om sex-sju år? att starta tidigt e nått av d bästa man kan göra, istället för att vänta tills man e typ 22-23.. kolla på weezy
Skivsamlare
2008-03-11 09:21
då får han väl komma tillbaka om 7 år och visa vafan han går för då. skulle man tänka så skulle inget fungera. "eeeh signa mig jag kommer vara fett bra om 7 år".
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Han är inte 15. Snubben är född 1991 och är eller ska fylla 17. Sen tror jag inte att han kommer bli mycket bättre än såhär. Tyvärr. Synd på att ett sånt sinne för takt och flow ska gå till spillo pga amerikaniseringen som sker överallt i Sverige.
haters hate, thats their job..... haterz...
Ja'da!
Sen så kan jag ju tillägga att jag inte ens sagt om jag tycker Lorenz är bra, utan det enda jag gjort är att ifrågasätta att han skulle vara okänd, samt sagt den fördel han har mot Shazaam - kul att man blir utsedd till number one fan så enkelt :) 10-4, over...