eller släpp ett netplay med din skiva på nätet gratis för att bygga upp en fanbase till nästa release...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Ok, ja det är ju det där med cash. Vi är också poverty stricken just nu. Illizit då? Hjälper inte ni up and comin artister? Men det kanske blir ett netplay ja.
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
^ jodå, vi är i position att hjälpa andra akter om vi tror på dom, så skicka mig gärna lite smakprov per post (holla i pm för adress), vi funderar även att göra one deals i framtiden genom att pressa folks cds som dom själva sedan får pusha, och vi får tillbaka utläggen, sen har vi ju även ett av sveriges billigaste presserier, så holla ok så pratar vi mer bro, bless ^
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Hoppas verkligen ni lyckas, var grymt skönt sväng på låtarna! (tyvärr har jag inget tips att bidra med^^)
JKIBMM
p.s. hur ska man få tag på plattan? ^^
JKIBMM
Tack så mycket, jag jobbar på för att få ut musiken till folk nu så nån får upp ögonen för oss. Än så länge går det inte att få tag på plattan men jag säger till när vi löst det problemet=) Peace
hehe okey, jag ska hålla ögonen öppna :) ...håller just nu på att spamma msn-listan med eran myspace..so far bara bra responser keep it up
JKIBMM
Fy fan. That's what im talkin' ´bout!! Tack så mycket=D Oerhört schysst bra hjälp!! Tack...
OK tack till alla som hjälpt till med tips. Nu finns det en recension på
justdet.se kolla in den vettja!
Pejs
Yey! Överväldigande bra kritik! Som d ska va självklart! Fridens.
Beatsen är feta, påminner om dj shadow blandat med el-p och hizzlukk men rapparen kunde varit bättre i mina öron, men ni kommer få eran shine. lycka till
Skicka in nåt smakprov till SR Metropol. Programledaren som heter Azordegan i efternamn (kommer inte ihåg förnamnet) verkar ju brinna för svensk hip hop. Bra!
Tja, tack som fan alla. Jo jag har skickat till p3 metropol fast hon tjejen (vad hon nu hette). Inget svar än i alla fall=) keep on keepin on right. Peace
Yo!! Prime Ape Got the Blues on the air: P3 Lab torsdag 22/1 kl. 22.03 sweet=)
FFS! Inte 22/1 utan 31/1
Åh fyfan va tight! Ska hålla koll på eran myspace hur det går. Släpper ni nåt köper jag direkt. Gillade det varkligen som fan (: Fortsätt löka!
Crocodile Dundee for president!
Tack tack, Den kommer släppas på ett eller annat vis så då sparar vi ett ex med ditt namn på=)
Härligt! :)
Crocodile Dundee for president!
Konsertbesökare
2008-01-26 17:41
Surfade in på JustDet.se av en slump igår och såg att det stod en del om er där, riktigt roligt för er. Och nu det här med P3 Lab, riktigt nice! Lycka till med allt, ska utan tvekan hålla koll på era grejer.
Goddamn! aldrig hört er förut men shieat ja diggar stenhårt asså! Dehär är ju överballt, ni måste spela live skulle va sjukt asså! peace!
Mr fuck it..
Tack så mycket!! Jag hoppas vi pressar skivan snart. Min kompanjon har precis med en annan kompis dragit igång etiketten Gourmé! records där Prime Ape Got the Bues ligger som band nr 2. Bolagets första prioritering blir att pressa upp skivor åt Prime ape. Så snart kommer dom, men Gourmé! letar fortfarande efter ett sammarbete i det här släppet om nån är intresserad Å som sagt check out P3 Lab på torsdag! Kul som fan att ni gillar det.
Wassup wassup!! Kolla in P3 Lab på torsdagen den 7 februari , då är prime ape got the blues med, alltså inte nu på torsdag den 31/1 som jag skrev först. Dom har skjutit på det och förstorat vårt utrymme=) Peace ya'll
Grattis! Det e ju värt att vänta en vecka om man får lite mer plats senare :):):)
ja det är det ju lätt. En telefonintervju å 2 låtar istället för bara en låt=D
Sweet, keep pushing fellas!
Yeah, you know..
Wow! Det gick ju det hära, grattis!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Thnx!! Glöm inte checka imorrn! Oscar (producenten) hade intervjun imorses med Pelle på P3 Lab å imorrn sänds det! Med två av våra låtar. Han sa efter intervjun att han gillar oss som fan å att han ska försöka pusha för att låtarna ska spelas på ordinära P3, men att det var svårt. Han skulle försöka i alla fall. Schysst. 22.03 =) Peace folks!!
Ska ställa klockan så jag inte missar!
Jag hade satsat utomlands, tror Tyskland hade älskat det här. Gör eran egen promotion, internet har allt ni behöver!
http://www.iamthereasonwhy.com/
skivan finns att köpa på www.blenda.com för de som vill ha den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nä det stämmer inte, den är inte ens pressad ännu så vitt jag vet och jag känner båda två i gruppen! Du måste blandat ihop skivan med någon annan Fiyah =)
Det var det=) min fifteen minutes of fame, eller typ tolv i alla fall. Man kan kolla in skiten igen i P3's 30dagars arkiv. Ja den där utomlandsprylen kanske är nåt, MaXxX! Sannolikheten är ju stor utomlands eftersom det finns fler lyssnare där, vi har tänkt så småningom att smyga in det över diverse riksgränser. Nä skivan är inte pressad som sagt så det har nog blivit nån mixup där Fiyah.
lyssnar nu i arkivet, lycka till med resten nu. kommer kolla in er med jämna mellanrum.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
fan, detta hörde jag ju på P3 idag ju :D haha.. kul bestämde mig för att komma ihåg vad ni hette... gick åt helvete dock då jag fick för mig att ni hette monkeyboy.. men riktigt fet skit... kan man tjacka skivan?
http://www.myspace.com/akinonline
låter fett, lycka till!
Jag är starkat i världen
Akin_O-Y: Monkey boy är bara namnet på en låt. Gruppen heter Prime ape got the blues. Skivan heter It's not easy being a digital being, och INTE It's not easy being a digital boy :)
doh >_< Ok ignorera mitt inlägg, jag läste fel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah! Låg i sängen å mös! Och det är inte 15 minutes of fame Fred, It's the beginning of a new era!
Tack till alla som lyssnade och fortsätter hålla öron öppna. Skivan ska pressas veery snart så ni måste ha patience som Pro P. Kommer för övrigt en animerad video snart också på låten My Happy Valentine! Peace motherfunksters
Vi behöver er hjälp!!
Läs mer på
myspace.com/pagtb och det senaste blogginlägget "We need your help!"
- The Prime ape, struggelin' upwards
Ni vet att jag vill ha ett ex iaf!
tunga låtar,grymt sound sånt här hör man inte varje dag kan ja lungt säga =) hoppas de går bra me skivan...peace
Va vilka är ni? Riktigt tungt shiit här asså satsa internationellt direkt Sverige är fel ställe.
Intressant musik som fan! Alltid kul med något man inte hört innan. Brukar inte gillar nya saker, men detta var riktigt fett! Vill höra mer!
Va vilka är ni? Riktigt tungt shiit här asså satsa internationellt direkt Sverige är fel ställe.
Tack allihopa!! Underbart att höra
jag vill upprepa, skicka gärna ett mejl till
[email protected] och skriv "jag köper en" i "ämne", eller "subject"
Detta är alltså bara en marknadsundersökning Gourmé! records gör så dom vet ungefär hur många skivor som kommer säljas och betyder
inte att ni köper en skiva. Men skivan kommer pressas inom några veckor nu
Vore schysst
läs mer under "we need your help" i bloggen på
myspace.com/pagtb Tack för all props