hur ligger det till med dessa svenska gangster rappare egentligen?
alla vet att det finns aa hur många gangster rappare som helst i sverige, alla verkar vara gangsters o hustlers enligt dom själva...
men så slog en tanke mig nyss... eller för några dagar sen. just p.g.a att en tjej kompis frågade om ja ville hänga med till usa, N.Y o softa o sånt till våren, så aa ja tänkte varför inte jag har villkorlig frigivning 19 februari, så varför nite, skönt o komma bort ett tag. så ja började kolla cash flöde osv. sen kom ja på att ja läst nått om nån 48 timmars grej för usa måste kolla upp om man e välkommen i i landet. så jag ber min kontakt på kriminalvården kolla upp detta o hon ger mig svaret att jag inte får komma in i landet p.g.a att jag har ett "fellony" i registret och därmed räknas som "tung brottsling" men hey jag e ingen fuckin gangster, i do what i do an did what i done... men inte gangster, så då till frågan..
hur ligger det till med dessa gangster rappare o shit? hur fan kan dom åka fram och tillbaka till usa om dom e så jävla gangstah? o alla "gangsters" ja känner har MINST ett tungt brott på sig. så va gör det dessa rappare?
e alla fake asså? sen hade jag en mer almän fråga kan det där stämma att do inte släpper in mig? jag blir lite sne nu vafan så kan man ju ite betee sig... om folk har gjort sin tid o allt sånt då ska man ju vara "fri" sen också ... right=?
"who's callin' the shots? we hit that man first..."
Disatisfaction bring change
|