my nickname e bara jag. kul att du hatar dog!
myspace.com/internationalcircus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ozze P19 ... jag hatar inte..
jag sa OM det var du på din myspace så var det ingen vidare engelska heller.
Hat?
titta vad du skrev innan, skriver i princip samma sak.
Måste tilläga Mig själv och Lazee
pz
Niprone är jävligt skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ar med i varje lat pa min myspace sa jag tar det som att du inte diggade. tycker bara ett fel folk far props har pa whoa
du sa att det inte va vidare engelska pa min myspace. alla pa min myspace ar amerikaner?
Men visste du inte att svenskar vet bättre om vem som låter som en amerikanare än vad amerikanarna själva gör? Or atleast they think they do
www.Myspace.com/InsoMusic
ozze P19 jag syftade på sweed, my nickname.
okej, mm vissa får to much props..
men de som ja nämnde tkr jag förtjänar
props
bless
Insomnia btw så är jag amerikan..
bott där i 19 år...
yea men menade bara anmält.. svenskar klagar mer på utallet än va amerikanare gör m.m, haha
www.Myspace.com/InsoMusic
haha ait. inte van vid negativ kritik holla
Insomnia ja fattar inte va du menar
eeeehm... Traumatic e ju bäst vad snackar ni om liksom?
du borde hängas...
CROME ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uP !!!!!!!!!!!!
--/roadlake rep.2010+
choys & allyawan.. proffesor p ligger inte långt bakom heller
Mufakka utan tvekan : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
whos choys?
men snyggt...
Kolla choys mysoace bara
LÄNK
han va chilliin, vit mos def
till alla er som nämnt eLDhee eller Allyawan , Missa inte Majornas Hiphop Jam där båda utav ovanstående kickar live, nu på Onsdag den 31 Oktober @ röda sten! Kolla Göteborg forumet för mer info! peace!
Västkust Rockerz
Du finner dom i Röttna Götet iaf !
degone & paco är nog dom tyngsta tkr jag men dom rappar väll inte längre va ? :P
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Allyawan. Paco va överfet men har fått för mig att han bara håller på med filmproduktion nu?
http://www.myspace.com/lallarkungen
kid colt är nu värd om vi snckar rikitig englska
Musikstudio pannrummet CR
djfatboy: Men är inte han från england?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Professor P, Allyawan, Pluralis.
No doubt!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Graffare
2008-01-22 14:07
Proffesor P, allywan och pluralis
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Crome & Proffesor P & Helno & Jay
så kan de va:)
http://www.speedyshare.com/888438266.html Kaggen diss:) hehe fin den.
den bästa enligtr mig är inferno Robert-e tror jag han heter på whoa. han är sjukt tung. lyssna bara på hans låt get a grip of ,my life han rappar första versen bästa rapparen i sverige :)
http://www.myspace.com/infernorobe
Mufakka!
www.myspace.com/melvinjunkyard
ALLYAWAN Professor P, ks, Niprone och josef
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
ne jag vet askin men hans englska är soft om vi snckar ren englska och inte aricamska
Musikstudio pannrummet CR
Allaywan är bäst! Sen finns det en hel del andra som är riktigt duktiga men Allaywan är kung!
vill ni lyssna pa fet hip hop fran Malmo pa Engelska, kolla in www.myspace.com/mrloco
o en sak till, detta e internationell hip hop, jag representerar Malmo och the Bay Area, CA for det e vart jag bor nu och kommer ifran ursprungligen, men jag starta min Rap Karriar i Sverige. Don't sleep on this, jag haller pa ge Sverige ett namn i California nu och folk respekterar det o visar Luv for det har borta.....
www.myspace.com/mrloco
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO