haha kul att folk säger att han van battles me förskrivet som de va ett faktum o inte bara hatares fantasi
aha om de var förskirvet så var de uselt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shazaam är kung. Behöver inte säga nå mer!
Tycker han är ute på djupt vatten - som om han snojklade.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Han är utan tvekan en duktig rappare, har en del shyssta rim & rader. Händer att man lyssna rpå han. Han är duktig!
www.myspace.com/suspectrap
Vad är snacket om att han hade förskrivet mot Ågren, är det bara snack eller hur är det?
"gotcha back like a chriopract"
en av sveriges bästa.. ser jag han som.. iaf..
wasabi bara för en underground rappare tar en annan etablerad rappare i battle så måste de va förskrivet eller? men pass på den diskutionen bara löjlig.
Ja är bättre!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
fuck him han borde slaktas det räcker med att jag droppar en disslåt så kommer ni att glömma tönten
Ddubbelyou
Det har jag ju aldrig sagt. Men det var folk som påstod i den här tråden att han körde med förskrivet. Så jag bara undrade om det var sant. Skulle inte bli förvånad.
"gotcha back like a chriopract"
hehe om han var så keff hade han aldrig fått denna uppmärksamhet , det går ju knappast att neka till att han e duktig som fan. han käka org han käka bucc o han e riktigt töng
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
och wasabi, jag "påstod" inte att han förskrev;) tänk då vad jag menar
vilken tråd. ännu en anledning att lämna whoa :)
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
tyckte han var bättre när han körde med CR, då han kallade sig beväpnad tjockis.. men hande nog aldrig ändån skaffat ett album med han, för hans röst är dryg..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-07-15 21:27
har aldrig gillat BT men asså efter att ha gått ner nåra kilo bytt nman o börjat puffa som en giraff o lärt sig flowa är det rätt ok att lyssna på faktist, men blir ändå uttjatat i längden...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
kopiera hehe vet inte jag vad jag snackar om , jag & john går back in the days.
sen den att du hört från nån kompis, syrras, killes kompis att de va förskrivet den håller inte grabben
men som sagt fuck denna diskutionen den e old.
Verkar som att alla tror att Shazaam kickade förskrivet bara för att org sa Kommer bli svårt att rappa när du inte har förskrivet längre eller hur?
You already know, den e on lean!
viting-sebbe ...eller så var det så att det han sa verkade oerhört förskrivet och genomtänkt.
han är bra, men i mina öron låter det inte bra på grund av den snälla rösten och hans uttal på R framför allt, kan inte lyssna på honom mer än en minut, och visst rim men det blir sjukt töntigt för MIG i slutändan när han jämför sig med Big L, Notorius big, jay-z och tror sig ha the flow of the century, nej SÅ bra är han INTE
Jag som inte har hört han på länge. Har han fortfarande talfel?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
R0feman P21 Jo men nu är det mest på R som han har det! Annars märks det nästan inte ; )
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Henka P17 HENKA HAR DET!!!!
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
han är en av dom bättre !
kopiera P19 Nej, jag har sett alla
You already know, den e on lean!
han e tuuung
Now shall I proceed to blow ya head up of ya spinalchord..Cuz playas that fuck around wit my click is known to come up short
han är den bästa rapare jag har hört
hatar,. vet inte varför men, gillar inte honom ett dugg. inte ett guldkorn inom den svenska hiphopen i mina ögon, skulle klara mig bättre utan honom.
bra rim tyvärr ingen attityd i rösten men det låter ju bättre än för längesen
han är skön
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Producent
2008-02-14 20:40
det roligt med den här tråden är att alla som skrivit i den (förutom dom som gett props då) tror sig veta fett mycket. hört typ 2-3 låtar med skrytrap (vilket i princip vilken rappare som helst som inte kallar sig "medveten" och all that rahrah gör) och hört några ri-fa låtar och avfärdar allt som rökrap. Ri-Fa madness är ju en temaskiva om just det ämnet. Så vad förväntar ni er att det skall vara. all the rahrah om att freestylesen skulle vara förskrivna är bara ett tecken på att ni tvivlar på att det går att freestyla riktigt bra. men det är väl jante som snackar. ska bli så sjukt kul att släppa skivan och köra upp hela handen i arslet på er som doubtar. ni har ingen aning om vad som väntar. och tro mig. jag vet.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
han är en av dom bästa på whoa iaf
Jalla idiot systemet stänger snart!
Han är okej. Hörde nåt snippet på nåt mixtape han gjort. Där är en jävligt sönder grabb. Kim . Han vill jag höra mer av. Någon som vet om han gjort några fler låtar än att vara med på Shazaams mixtape. Skulle vara såå gatt..
Grym battlare : )
/ / Grana
Shazaam är över allas huvuden på den här sidan, otroligt säker bakom micken, dödande flyt och träffsäkra texter. Samt är han jävligt soft som person, detta är inget rövslickeri utan min uppfattning. De flesta här inne vet inte vad dom snackar om så jag var tvungen att ge min syn på det hela.
Rimmar som Juelz Santana!
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
intressant att folk dissar han för han e fet o har en feet dialekt, o plz snacka int om nå amerika skräp för dom kommer alldrig i närheten a Shazaam...
NdumN hhaahhhhahah du fick mig ramla av stolen gubben
En av Sveriges bästa lätt! Grymt flow, och är en jävligt kreativ rappare med allt från roliga fyndiga texter till seriösare texter. + Produktiv!
"Visst är det vackert.."
Varför uppa en tråd från 2007? Jaja, Shazaam har verkligen tappat mycket de senaste åren, enligt min åsikt dvs.
Vikktorius P22 Du kan väl inte säga att han tappat på senaste ? I huvudet på john landenfelt är ju enormt bra. Grabben har vassa texter, enorm känsla på mikrofonen och ett vasst flow.
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Producent
2010-03-16 22:22
men det är väl klart att man kan säga, det är en smaksak. själv tycker jag också att shazaam var på topp förut, även fast jag diggar hans platta.
shaz är bland dom bästa. lätt. alla kan inte digga hans grej. inget konstigt med det, men vissa borde ju slipa på sina argument. skulle folk bara lyssna på en av sveriges mest produktiva och kreativa rappare på grund av ett battle för 100 år sen? läs på.
Min pappa, en riktigt fet låt
Jag vet inte var Shazaam tappade mig riktigt, men någonstans längst vägen så kändes det inte som att han utvecklades. Det mesta började låta likadant och jag tröttnade... Klart att han gjort/gör bra låtar ibland som även intresserar mig. Dock orkar jag inte hålla ögonen på honom hela tiden längre för att hitta dessa guldkorn. Sen har jag aldrig gillat Ri-Fa. Men jag tror att det mesta handlar om utvecklingen, känns som han står och stampar lite.
Det känns så efterblivet att höra 12 "freestyle" klipp i rad vars kontenta nätt å slätt är vilka skills han besitter. En bra mc i mina ögon, kan använda sina färdigheter i kombination med text. Han är rolig och finurlig och påhittig men för enformig, i mitt tycke. Synd, med tanke på hur sjukt flow han besitter.
http://www.johnlemon.se - varje dag