Beväpnad tjockis (nu shazaam) Bra eller dåligt ?
Har hört ganska många låtar nu med Shazaam och tycker han flowar som ingen annan och har sköna texter! Jag har dock inte hört så många Argumenter om han och skulle gärna vilja höra!?
Låtar kommer snart
Personligen tycker jag att han är väldigt ojämn.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
jag tycker han är rätt b, aldrig sett en imponerande text av honom. Det är bara skrytrapp och snack om att han röker så jäääävla mycket. Visst han kan rimma och flyta, men jag kräver lite mer än de. Vem vill höra om hur hög han blir i varje låt liksom?
han är schysst på att freestyla, tyvärr har han en jävligt kass röst så det är inget jag kan lyssna på annat än att jag gärna kollar på nåt battle han är med i eller så. tycker hela ri-fa gänget är rätt tröttsamma faktiskt...
går o lyssna på, men jag skulle aldrig skaffa ett album me honom.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
e la inget fel på honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker hans texter är grymma! endel jävligt smarta rader! men jag tycker inte om när han ska leka flow gud! han var bättre innan han började med övertakt!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Jag tycker Shazaam alltid varit en grym rappare! men nu har hans texter som sagt börjat spåra och handlar bara om hur mycket dom röker .. det är ett fett minus!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-01-09 14:34
Nejfaen dom har alltid vart fett trissta tycker texterna bara handlar om hur bra dom är och hur dåliga alla andra är. Men vafaen dom har juh fans så propps till dom.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Riktigt skicklig textförfattare, mycket sämre som rappare.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
har han nån hemsida ell nåt..?
Det blir vad man gör det till!
Grymt flow (bland sveriges bästa faktiskt), trevlig att lyssna på, men berör kanske inte en sådär jätte mkt. Inte mig iaf.
Känns som att folk har hört en handfull låtar och avfärdar allt. Visst, det dyker upp en och annan rökreferens, och han skryter rätt friskt, men som rappare brukar man prata om sin vardag och skryta. Hursomhaver, Shazaam hör till toppskiktet, rakt av.
Redline!
wörd på kungvikke..hans röst förstör för honom...grym på freestyle..
http://www.myspace.com/noodlestyle
Han är grymm på freestyle men gillar inte hans röst:( Peace
SunShine Reggae!.
alltid dàlig.
www.discotheque.se
han är fet däremot väldigt monoton i sina låtar
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
tycker han är galet nice,,, fett flow
Tycker han och hela "Dipset" gör rätt tråkiga låtar...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Han är bättre nu men hans innehåll i låtarna är lika med noll nu förtiden Digga honom mest under CR tiden.
Enigma has spoken!
Fattar inte hur folk kan hylla honom och nämna honom som toppskiktet i sverige. Isåfall är svensk hiphop garanterat död. Aldrig hört en bra låt med grabben, men tyckte han höll bättre klass förut. När han vann WM över Pluralis och låten regnar i stockholm höll bra klass... En av få låtar han verkligen gjort bra, med bra text. Hans senaste skiva var ju skit rakt igenom, var faktiskt med och tryckte den när jag jobbade på på ett cd-produktions företag...
hehe såna här trådar är roliga .. smaksak kanske ?
för er som diggar www.myspace.com/shazaamtheflowofthecentury
hojta!
Diggar mest hans gamla låtar som PrinsMio nämnde Det regnar i stockholm, katt och hund och allt vad dom heter.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Får inte glömma bort att även nämna "Vi ses i sommar" .. Men utan tvekan så är han ju duktig, no doubt about it.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
han e sjukt bull! behöver jag säga mer?
Tycker att han var som bäst när han släppte "The hype is real" plattan.. Det var grymma låtar, så skulle han ha fortsatt, men nu tycker jag bara att han har gått neråt...:(
hrm.. Hörru vänta, vänta, varför börjar rappare punda när dom blir kända? Bara för att det blir så, det låter så bra - Jag tycker han är bra :) dock inte hört så mycket. och folk tycker han har irriterande röst? :o jag tycker han har jävligt unik och bra röst. Hör man rösten så känner man igen den på direkten.. vilket är bra? :)
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
jag tycker att han kör rätt played rim. varenda rim han kör i hallå där är typ redan använda av kända rappare. dessutom har den låten ruggigt konstig och har inget samband alls. gillar dock andra låtar med honom där han inte är så rimfixerad.
dessutom ÄR den låten.... *
han är mycket bättre än när han var Beväpnaad Tjockis... och enligt mig tycker jag att det är bra med några rappare som "flowar" med sina texter... alla kända rappare rappar bara om saker som dom tycker är bra lr dåligt..!
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Han e inte tjock längre, svikare! :,(
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
han är så sjukt grymm, !!
Lillastumpan da.
Han e ok....tycker fan med att mannen är lite ojämn ! men what fkk its underground so what !!!!!!!!!
--/roadlake rep.2010+
jag tycker han är fet, han brukar aldrig göra någon dålig låt, han kan flowa och skriva, det är känsla det, något som många andra inte kommer få.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Han har mesig röst. Oxå Shazaam, va är det för namn? :S.. Fanns det inte en film med om en pojke och shaquille o'neal som är en ande i en bergsprängare som heter så? :S.. Vem tror han han är...
han har ett tokigt flow och han är en jävel på att rimma... riktigt tung snubbe
http://www.myspace.com/akinonline
Börjar gilla hans stil nu, senast hörde jag han i "Hon är min vän" & Delta 9 och dem låtarna var han riktigt tung i.
jag tyyvcker han är fett ojämt visa låtar mördar sen komemr han nästa låt och fuckar upp allt så, men han är tung
Phibes
Kungen
You already know, den e on lean!
snubben rappar bra... det e det väl inget snack om... att han däremot kanske inte har världens bästa röst och inte kan säga r gör väl att det brister...
What would macgyver do?
har typ bara hört battles me han men han vann ju över Organismen en gång o de är ju inte så illa:)
med förskrivet ja^^
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
"Livet är bra, men jag tröttnar på att Sveriges bästa rappare alltid kollar sig i spegeln samtidigt som jag." Han säger det själv. Han är en av Sveriges bästa rappare tycker jag själv.
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
Klarar inte av att lyssna på hans röst, tyvärr faller han inte i min smak :/ men alla tycker ju olika lr hur....
Tycker inte om honom, han har gjort sig ett namn genom att vinna några rapbattles med förskrivet och nu lyssnar folk på honom, han är rätt kass. Av dom låtar jag hört så har jag aldrig hört något bra.
Kan tänkas, men det behöver inte nödvändigtvis vara så
Har aldrig förstått hur folk kan säga att han är bra.
Han har ju skrämmande coola rim imellanåt... och flowet är shyrre!
Gillar Shazaam faktiskt. Som flera har nämnt så är hans rim jäkligt off the hook ibland och vissa texter är svintunga. Men, det känns som att det är lite för mycket av det ena och för lite av det andra. En topp 20 är han utan tvekan!
Yeah, you know..