Lalllee: Promoe om någon har väl iofs delvis varit fast i mer eller mindra samma spår som förr
fet låt alltså, det bästa han gjort på länge
Hmm..! ?
Promoe är alltid tung......nääääästan
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
schysst P, sveriges stolthet! bara det inte blir någon vana att hålla på med sån här bullshit..
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
jag har alltid gillat promoe, men just nu kan man inget annat än att hoppas...
Jag Är RapparKalja
vart kan man ladda ner tyskens (Kool Savas ) diss? nån som vet?
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
litanol, finns ju ingen direkt diss.
i get more pussy then panty!
äh Savas kan ju inte ens engelska -.- och snubben rappar på tyska orka ens bry sig om killen men låten är sjukt nice hoppas fler börjar beefa med Promoe så de kan bli lite fart på killen
I dont care you´re demonic. i just chill and lit up the chronic. or take some speed that makes me fast as sonic.
killen Fast jag vet inte, Promoe som sjunger att nån är "mad cause i'm taking your money" känns inte alls som samma Promoe som var "militant vinylist".
litanol: snubben drar nån fattig rad om att "du är ful, typ som den skäggige rapparen looptroop" eller nåt sånt. så sa promoe i nån intervju iaf... ingen aning om vad låten heter
http://fredpajorden.com
Ja ok, det kanske är lite MTV över låten. Men jag tycker iallafall att den var riktigt tung!
Det som inte dödar, det härdar!
Han snackar om att ta tyskars pengar och att han är emot materialism. Promoe känns mest som en lyckad affärsman.
Eksem Nej, men jag menar väl främst på sina skivor, den här låten går ju egentligen emot allt han tidigare sagt. Han verkar vara en motsägelsernas man...men det har jag väl dock tyckt att truppen varit bra länge
haha får spel på folk som hatar på promoe för han mopgnat o ändrat stil lite.. vafan, låt grabben kicka sin shiet.. Förövrigt tycker jag att "Sag Was" e mycke bättre än hans reggae inspirerade musik som han släppt nu på senaste..
Peace Man FuCk U
Promoe rules!1111
Brudar och Bärs, Homies with Stash..
typiskt tyskar och inte kunna engelska..
wemcrewclickclackgang!
haha skulle han vara större än kool savas i tyskland. han e för rolig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Whoa är knaaaaaaaaaaaaaaaaaaas...låt promoe vara..! Bra att han står på sig, vilket inte många rappare i sverige har stake till!
Enigma has spoken!
haha, intressant läsa ni har skapat ;) jag tycker att hip-hop sverige inte skulle va detsamma utan Promoe, V-ås stolthet ;) visst han går emot sig självt genom att göra en diss låt... men fan, kan inte säga att den inte var skön
I found no people for killing time, so i found time for killing people!
de var juh typ bara hooken som var bra eller har jag nån helt annan version?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Vart hittar man tyskens diss?
Don't!
finns en tråd på rap.de där det sitter tyskar och ojar sig över "beefen" på samma sätt som här... Savas verkar vara ganska omdiskuterad både där som där. Promoe får också en hel del skit. Dock intressant att läsa om hur stor ändå Promoe e där.
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
Ni hittar tyskarnas forum här o låten: http://www.rap.de/media/617
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
promoe dödar han äckliga tysken knulla han tysken va fattar han om livet fuckin hitler
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto
intressant att promoe är den största moderaten av alla dock...han tjänar mest av alla o investerar i nike sweat-shops i kambodja..... tyskland rules. hahaha
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
fats var hittar man tyskens diss? hittar bara ett forum... är den på tyska ? hade varit sehr fett zugangen gutt om man hörde den oxå........
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
Yes, fett med lite beef. Tycker dock att tyskar verkar vara inkompetenta när dom inte ens kan köra på Engelska för att bli lite international.
"gotcha back like a chriopract"
alltså, Varför beefar dom ens?
((MAAD))
tysken är avis på skäggiga svensken?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
dålig låt. va e detta? låter inte alls som att det e promoe :/ besviken. En eminem med långt skägg. :(
Illmaticly ill
killedbynature investerar i sweat shops i kambodja?
Illmaticly ill
hittar inte länkjäveln till savas låt , langa igen.. !
i get more pussy then panty!
låten är värdelös, dessutom har jag hört att promoe är fake.
fet låt, desstom vet jag att promoe är det bästa svergie har att bjuda på tillsamans med chords, org12 osv. btw när jag mötte honom i piteå var han inte fake!
witty unpredictible talent and natural gang
Haha "I'd love to stay in chat, but I really got to leave. Ive got a world to conquer, your stuck in Germany" Näe, det här var bland det bästa från Promoe. Jävligt mycket bättre än alla låtar på White Mans Burden.. Hoppas fler börjar beefa med Promoe så de kan bli lite fart på honom. Det här var tight.
http://www.youtube.com/watch?v=5fwTfGBaEGc låter som han säger "vi är bögar" 57sek in i videon :P
Forumsignatur:
Jävligt nice låt faktiskt....
Wolves!!!
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Bästa han släppt på år å dar asså!
men gittdammit! kan någon ge mig en länk som funkar? :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com