hehe, fett. Tog inte lång tid att knäcka koden.
SMÅLAND!
Skivan är en revolution. På riktigt. Inget har låtit så i Sverige tidigare. Inget. Ingen hade väl låtit som balsamboys tidigare heller....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sådär, beställde den nu. för 149 spänn är det bäst att den är svinbra.
Den där Aftonbladet-grejen var ju fruktansvärt obehaglig...
Fruktansvärt töntig recension av skivan på aftonbladet. Var de den konstruktiva kritiken han hade? Att namnet på skivan inte var bra och att den var för mainstream? Säkert en sopa som aldrig lyssnar på hiphop som fått recensera den, då brukar betyget bli lågt. Är väl inte snooks största fan, men nog fan är dom bättre än en 2a iaf... Ser dock fram emot skivan, tror den är bra.
Kan ju inte göra mycket mer än att instämma...
Koppa idag.....Jävligt hett shit ! Bästa Svenska 2006...inga tvivel !
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !
Plattan är schukt schön.
POPE
Grym skiva det lilla jag har hört.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Hm, njaaa jag vet inte.. Annorlunda, men bra?
Producent
2006-05-13 00:02
Synd att dem inte kan rappa.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Har inte hunnit lyssna igenom hela ännu men storfavoriterna än så länge är "Kommer ifrån" och "Ammunition"
ska hooka mitt ex imorrn, blir spännande o höra! holla
www.twitter.com/mzamora036
Slisket> Tragisk..
Helvete vilken underbar skiva. Nyskapande svensk hiphop när den är som bäst.
gilla inte skivan speciellt mkt, tyckte Vi vet inte.... var sjukt mkt bättre tyckte bara att snook svett och tårar var värd
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
HAHAHA.... BÄSTA SKIVAN PÅ LÄNGE JA BLIR TOKIG...HUR KAN FOLK SÄGA ATT FÖRRA VAR BÄTTRE DENNA ÄR GULD VÄRD!!
Liten besvikelse.
Månda, tisda, onsda, torsda dagarna går livstid går förlorad.
hiphop som fredagkväll/ och hiphop som att man samplar för att man inte lärt sig spela själv/ haha! grymt
Skivan är överdrivet bra! Gillar de mesta spåren, och freestylen är jäkligt bra, roligt att dom tog med sånt... :) Men jag har så ont om cash så kan inte köpa den :(
soundcloud.com/G-O-R-D-A
snook ÄR sköna, så shut up biatch
fy fan vad den växer!!! från riktigt bra till helt fantastisk. "älskling jag är hemma nu"... fy fan asså... jag är lyrisk!
jag har den nerladdad för jag har inga pengar just nu. ska köpa den när jag får pengar.
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Snook is da shit! köpte skivan igår.. lyssnat igenom den 1 gång bara än så länge, men låter sjukt bra! speciellt kommer ifrån och Jag gör min grej satte sit.. yo yo... glömde dock skivan i uddevalla :P men så fort jag får tag i den igen så ska jag fan knäcka koden :D haha
http://www.myspace.com/akinonline
Redaktionschef
2006-05-13 17:58
Favoriter så här långt: "Inga Problem" och Älskling Jag Är Hemma Nu"... oj oj oj vad skönt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Riktigt riktigt fet skiva. Bästa svenska släppet på jag vet inte hur många år.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
På skivan finns det någon hemlig kod, till en hemlig sida på www.snook.se där man kan få tillgång till vip prylar typ :p
Dunkat den mer eller mindre hela kvällen..och den blir bara bättre och bättre. Vågar fan påstå att det är en av dom 5 bästa svenska hiphopskivorna någonsin..
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Favoriter än så länge.. Kommer ifrån - Helvete vilken tung produktion Bejbi Älskling jag är hemma nu
What ever I may have said before... skivan var helt ok. Kan verkligen inte förstå hur många av recensenterna tänkte när de recenserade den. Aja, nuff cred given, time to leave then.
Redaktionschef
2006-05-14 17:32
Det är inget "kommersiellt" spår i stil med Mr Cool på nya skivan... köp!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
den enda hood du överhuvudtaget sett har du dragit över huvudet! såååååååååå ja!
köps imorgon när pengar kommer. låter fett
----------------------
hood-punchen kickade jag fö rett år sen.. kihlen bajtar mig! skojja.. men jag har kickat den
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff> Det är fan ett problem i Sverige =) som med rimmen, vi har ju ett så begränsat språk att alla balla rim snart redan är droppade
det vore sweet om dom la upp lite Snook-kläder på sidan
SMÅLAND!
Albumet var snäppet över min förväntan, och jag måste säga att jag verkligen gillar det! Diggar så gott som alla låtar! Snook Är the shit!
tankade skivan igår och inte fan är den bra, tycker det mesta låter tråkigt och likadant. fan tråkigt att snook bara blir sämre och sämre. för mycket fjortis över dem.
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Kihlens vers på "Älskling jag är hemma nu" är någonting utöver det vanliga.
Demirel P19 men det märks ju bara mer och mer att de anpassar sig till fjortisar, deras spelningar består ju av 90% fjortisar. De var bra innan de släppte "vi vet inte vart vi ska" skivan men nu tycker jag att de bara blir värre och värre,sämre och sämre
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Det är roligt att många kritiker dissar snook för att de anser att det låter fel, eller att det inte låter som det borde.. som om det finns ett sätt inom hiphop man måste anpassa sig och låta efter.. Något nytt måste alltså vara old-school revival eller bara med något lätt lagom "kreativt" inslag för att kunna accepteras. F.ö. klassas alltid (officiellt) "tung" eller "ond" hiphop som down.. Det får av någon anledning inte innehålla en ackordföljd eller en lagom svängig melodi. Kihlen är en riktigt grym producent och Tillsammans kan de skapa berättelser på ett alldeles säreget sätt (och sluta snacka om balsam boys och just D bara för att det är gungigt och det enda som sålt utanför "den häftiga hiphopkretsen") De skildrar verkligheten och det enda jag kan lägga som en kritisk fotnot är att de kanske oftast är lite för rakt på.. Men det om något, är hiphop. In your face! (undrar om någon kommer orka att läsa ett sådant långt inlägg icke enligt whoa standard .. ) bless.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
Vilken jävla skiva. Helt jävla fantastisk. Lite för kort bara, men men man kan inte få allt här i världen. Du får sitta längst fram i taxin!
Ferdie P23 Jag säger bara att det inte låter hiphop, sen dissar jag inte dom, dom e tighta... Sen verkar det spela väldigt stor roll för deras fans att kalla det hiphop, det jag tycker är kul...
Bästa skivan på länge.
It's all alright!<br>
Ifall skivan riktar sig mot fjortisar så är jag årets fjortis!!! idiot
såja fick den idag. lyssnar vid tillfälle.
köpte den igår. diggar den mycket mer än förra skivan. jag älskar flytet, texterna, beatarna, koncepten... ALLT! kul med något som verkligen är eget.