Snook - Är
Någon som hört skivan än? Den kommer väl imorgon va? Ska bli kul att höra hur mycket dom utvecklats.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Skivsamlare
2006-04-23 19:49
woho! måste fixa stålars!
SMÅLAND!
hörde att den blivit uppsjukten till 12 maj eller nått
Tråd dödadar!
ska inhandlas! ett måste
http://www.myspace.com/akinonline
Jeppzo P17 - bokningsbolag och skivbolag är två olika saker. Det du länkade till är deras bokningsbolag. Rätt ska vara rätt!
Grymt störande när skivor blir uppskjutna! Får hoppas det leder till ett bättre slutresultat då.
bättre slutresultat är väl knappast nåt man får av uppskjutet datum. det lär ju handla mer om nån slags marknadstaktik än en ny mastring eller så.
Klart det kan bli ett bättre slutresultat om man skjuter upp releasen, och på så sätt hinner arbeta mer med låtarna?
Skivan är en revolution. På riktigt. Inget har låtit så i Sverige tidigare. Inget.
den är bra! spår 5 är riktigt jävla lysande...en underbar lektion i självkritik :) "hip-hop som att hylla vem-det-än-är bara han har avlidit " "hip-hop som att hata alla bögar men ha videos med lebb-sex " "hip-hop som i att sampla för att man inte lärt sig spela själv " "hip-hop gör mig inkonsekvent, för nu när hip-hop blivit stort så vill jag göra det mindre igen "
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
Redaktionschef
2006-04-24 11:24
jsaddfw> haha sköna citat :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Ser fram emot den som fan, måste haffa ett ex när den kommer, har inte hört mycket alls så jag har ingne koll alls på vad man kan vänta sig
den är mycket softare.....inga "hetsiga" låtar à la "mr cool" eller "såpbubbler"
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
kommer köpas
----------------------
Jag älskar Snook svett å tårar. Ska bli kul att höra hela skivan! Dom har en skön stil, inge försök till att va gata å ghetto. Bara sig själv rakt av!
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
Passar nog bra att uppa en dag som denna.
Jag hoppas verkligen att den kommer sälja som första skivan. Men första singeln från den här skivan sög så jävla hårt att jag tvivlar på att det kommer bli någon ny "Mr Cool", vilket är synd.
At the gates of Eternity...
Här gick jag och trodde att den skulle komma idag men icke, varken megastore eller åhlens hade den. När släpps den?
fishscalre: Den bör finnas i väldigt många affärer redan idag, enligt deras skivbolag Pope i morse. Jag älskar den här skivan. Gör er själva en tjänst och lyssna på låtarna "Bejbi", "Älskling jag är hemma nu", "Ammunition" och årets hittills bästa låt "Längst fram i taxin".
Check yourself and I'm out.
Den finns tyvärr inte på Megastore på PUB i Sthlm idag fick jag veta på min lunch. Vi får leta vidare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2006-05-10 13:51
Den finns inte på Domus i Kalix höhö
haha, jag älskar Domus i Kalix. Det är nostalgi om nåntingi!!!
jag hittade den inte heller någonstans i STHLM.. attans också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kommer bli fett! Snook är de enda svenska rappare jag ger mina stålar till! Kul med lite fresh schizzle, känns som om det blir alldeles för sällan man hör nytt.. :-(
Promotor
2006-05-10 21:24
jsaddfw P25 inga hetsiga låtar?? Om "blod svett och snook(?)" finns med på den skivan så är det inte bara en softish skiva..
Awwh jag vill ha!
soundcloud.com/G-O-R-D-A
haha, ska få 300 kr av morsan o ja ba, amen då kan ja ju köpa snooks nya, o hon ba: aa, men ere inte bättre om du laddar ner den? hehe, får se hur de blir
lyssnar just nu...o ja kan ju bara säga att de här e för bra!
Den skall bli intressant att höra. Första singeln var en liten besvikelse fast den var bra.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
haha horan i aftonbladet sågade den totalt! den fick 2 där
riktigt tjock skiva .. *tomme opp
(Vilket otroligt år för svensk hip-hop annars! Tänk hur mycket intressant som hittills har släppts i år, och vad allt vi ännu har att vänta.)
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Fick den i brevlådan imorse. Vaknade för en stund sen så jag håller på att lyssna igenom den nu. :) Just nu är "Inga problem" min favorit för att den är jääävligt mysig och skön. :)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Xpertize säger: Vad tycker ni om att det finns folk som ser er som bortskämda brats och inte musiker, och varför tror ni att det är så? Snook säger: Folk har fördomar och tenderar att placera varandra i fack. Det är rykten. Vi är varken gangsters eller brats. Det är Jonna Sima som vet mycket om ingenting. Saxat från Aftonbladets chat med de. För er som inte vet var det Jonna Sima som recenserade albumet och gav de en tvåa.
shopade loss på Åhlens idag :) riktigt skön skiva, perfekt i sommar. Imorgon ska jag glida runt hela dagen med med snook i min M:robe, det är varmt ute med :)
SMÅLAND!
jag måste säga att Ammunition och Längst Fram I Taxin är dom hetaste just nu .. men jag måste lyssnar ett par gånger till för att få en samlad helhetsuppfattning .. för er som inte är feta Illuminati medlemar än! oj oj vad mycket mer man får! ... (eller?) peace!
- da locos crew -
heh.. je, stört mycket vip stuff där inne i "snooks lilla värld"
kabra.
ska inhanlda skivan imorgon yo yo yo... har höga förväntningar :D hehe
det är värt de. jag vill ha tag i texterna :\
kabra.
thanks. hade inte en aning om den sidan :| yo..
kabra.
Dicecard; så du har hört skivan då? att lyssna på denhär skivan och inte tycka det svänger är sinnessjukt :)
SMÅLAND!
Vad är det för kod man ska knäcka? :) Berätta gärna något mer om det, haha. :P
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
jag fattar inte heller vad ni menar, ska det hända något när man stoppar i skovan i datorn eller? eller är det nått på hemsidan?
SMÅLAND!
tycker skivan är jäkligt bra
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
och jag har fixxat koden och allt, så jag har vart inne på coola hemliga sidan.. jag e cool
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job