Byz?
Vilka är grabbarna i den gruppen?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
en kille... Andreas
det finns en chat! missa inte den...
jasså?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
kass.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ah.. men jag ville få tag på han som sjunger i de flesta låtarna.. asså inte rappen utan sången..
han rappar och sjunger i låtarna
har han whoa då?
svin fet snubbe!
Nummer sex, Nummer sex, Elfsborgs nummer sex!!............
japp han har whoa... B_Byz
thx
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det han som har gjort låten "Do You wanna fuck?" eller nåt sånt hete den? batter rakt av fo real
skatbo: Du kan vara hemsk! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
haha han är tung ju :D "Han kommer in, jag smyger ut, han kysser henne vid bordet där jag nyss stod och tog henne bakifrån ."
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Doktor_humor..snacka om fel saxat! lyssna på texten igen hehe=)
Nummer sex, Nummer sex, Elfsborgs nummer sex!!............
hahaha ja jag kom på sen att jag glömde någon mening ;D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Byz är en skam för svensk hiphop.
ch
Nej fan, var kan man tanka hans album ?
Medicc&Patten
det finns ju inget värre än den grabben, sjunger värdelöst och rappar sämre
"life's a garden, dig it."
Vadå svensk hiphop?
soundcloud.com/brormusk/sets
Byz gör inte hiphop. Jag skulle kalla det pop, inget annat. Han släpper album på warner music nu den 25e januari. På plattan finner ni både gamla nyproddade/nyinspelade låtar och helt nya låtar. Singeln Karatefylla finns redan ute i butik nu.
håller med AirGo, killen gör pop, and I don't dig that
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Player haters of Sweden all gathered!
aja klart det är pop... men det vet nog alla, killen försöker väll inte ens va hiphop... eller?
Nej det stämmer bra! hehe jag har aldrig sagt att jag gör hip hop musik. Och de flesta som är lite insatta i "hip hop" borde höra på en gång att det inte är det heller. Men ah, skulle ja dra all min musik över en kam skulle ja nog kalla det pop. Så, done ;)
www.byzheadline.se
grym på att få liv på publiken!
Tycker Byz gör bra musik faktiskt... Jävligt bra på refränger och så, men kategoriserar inte honom som Hiphop direkt, men han är skillad på saken han gör och det ska han ha propps för.
Hur kan man vara skillad på att göra pop?
Not a follower, so Twitter has never been an option.
hur fan kan ni vara så hjärndöda?
som vanligt whoa lika rädda för nyskapande musik shiiit asså... tummen upp för byz o sala grabbarna peace out
nyskapande?? tyst sa jag...
Lyricist
2007-01-07 11:51
Han är så overdrivet grym på att göra refränger. Han är så överdrivet snygg också. Btw så är han otroligt lik snubben i American Pie och K-fed
håller oxå med, killen kör pop.... vill ni höra någoon riktigt tung hip hop från Sverige + många andra ställen, kolla in Wize Guyz Global
www.myspace.com/tswizeguyz
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
o herregud? vad har hänt med whoa?
Han gör sköna förfest låtar :) Dock äre mer lagd åt popish, men who gives a fuck? Peace :)
Highfive anyone, anyone?
han e faktiskt helt ok även om de e lite fjortiskänsla på musiken...men vem fan bryr sej
en död moderat är en bra moderat
tragisk kille.. karatefylla ? e de nya glassigt-låten lr ?
Nej det är nya Quite Storm! PZ
Lyricist
2007-01-10 14:29
Byz är framgångsrik. Rap behöver inte vara så jävla instänkt. jag avundas honom
Fegon. Bra sagt.
good for him... snubben har ju lyckats göra sej ett bra namn på gammalt hederligt vis... all respekt.
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
shit..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Producent
2007-01-11 20:44
Byz e tung... bra humör musik.
Byzan e tung! Synd bara att det alltid ska finnas hatare.. Det var som när Fronda kom ut, alla hatade då också! Kan ingen vara glad för andras framgångar ist? Sån jävla avundsjuka i detta land så det är skrämmande..
Varför ska det alltid handla om avundsjuka så fort man inte tycker något är bra? Jag tycker inte detta är speciellt bra, men visst kul för snubben att han lyckats men själv anser jag det finnas många andra som förtjänar sin tid i rampljuset mer än Byz.
Så sluta hata på alla haters, kanske lite väl mycket ibland men ett forum är väl ändå till för att vädra sina åsikter eller?
Japp! jag är en trollkarl!
Byz är en skam för svensk hiphop , det finns ju inget värre än den grabben , sjunger värdelöst och rappar sämre och hemsk kille. Är det inte hat så heter jag Lucifer! Åsikter är en sak, men då ska man kunna ha ett argument..