skickar in cashen imorgon det första jag gör.. så ser fram emot skivan :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
kinkyvinky P16 Hehe, who the fuck is Gamma Ray? Nej men allvarligt talat, "a blast from the past" är ett utryck i det engelska språket som nån här över sa. Och jag valde det namnet för att största delen av låtarna på skivan är gammla och sedan tidigare släppta på diverse mixtapes, skivor, internet siter och gud vet vad. Sen nu släpper jag det på nytt i fast i ett samlat stycke, och då tyckte jag att namnet "A Blast From The Past" passade bra. Sen är det så här att för mig känns det som jag har gått vidare och utvecklats en heldel sen detta matrial spelades in, vilket ni kommer att höra klart och tydligt på mitt kommande släpp. Detta är alltså redan pase för mig i min utveckling som rappare och bara en påminelse om det jag en gång var. Yeah yeah essay :) Peace
oh shit, this shit sounds ill playboy!!! ska bli kul att höra vad för slags punchlines du har vässt nu!
- "This one here just might be my masterpiece..."
Thanx mayne! Det får du höra i höst :)
Skivan finns nu att inhandla på Skivbörsen i Västerås för 50 kr! Står till vänster om disken på nedre våningen i demo hörnan.
Spännande!! Biggity buy!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe tack, ja du jag vet inte...öva? :)
Dope "med flera" är med skivan. Jag e kändis hahaha
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."
han e en bitch ass den dær Matte, eller hur Mad? =)
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
BLAO! En av Sveriges absolut bästa emcees, och inte nog med det, en av Sveriges mest produktiva emcees. Ett axplock av feta insattser och låtar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Boobin, hurry up så fåru en pin! :) Taikon, sorry micke :( Blizzak, fuck you! ;P Aegiz, tack som fan main, men så värst produktiv är jag nog inte hehe Tack alla!
Big up !!!
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
Hehehe Jag förstår Matte, vill ju inte "outshina" dig på din egen platta liksom =)
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."
Skivsamlare
2004-07-02 16:05
Sitter å lyssnar på den nu! :D
Representing o21!!!<br>Toys for guns, I got guns for toys!
Hehe micke, du träffade en soft spot där asså :)
Hoppas den kommer på måndag ;)
http://www.twitter.com/michaelcrackson
C-Line, jag skickade den igår iaf! :) ÄngsmonGangsta, jag rappar på engelska på allt på hela skivan och ja har inte gjort nåt med Fronda på engelska. Så thats why. Peace
mycket trevligt att det kommer en sådan här skiva. fast 12" är mer intressant.
klart jag skall köpa
Mufakka: Om man jämnför med Per så är du det iaf.
Mufakka: Låter najs, ser fram emot den
Min bror! Big up! Köp skivan snabbt! Peace!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Den e bränd, med lable och tryckt omslag. Gör gärna det :)
Tack! :D Kika på min presentation, allt står där, är det nå problem så äre bara att messa och fråga! tack igen...Peace
<
varför står det inget om skivan på symbiots sida? skulle kanske vara bra att skriva om den där med.
Fiyah: Utan att veta säkert så skulle jag tippa på att materialet på den här skivan är gjort helt utan åtanke på Symbiot. Dessutom är skivan äldre vilket gör att stilarna inte är representativa eller stämmer överens med Symbiot som label. Eller så har jag helt fel...
mfs: du har säkert rätt
Tack micke! Superman, jag skickar samma dag som jag får brevet, eller dagen efter. Så om du skickar brevet på måndag och jag får det på tisdag så bode du ha den på onsdag eller torsdag...senast fredag. Beror ju på posten lite åxå. Fiyah, det är inget symbiot släpp, fast det kommer säkert stå nåt där nånstans när webmastern får tid att uppdatera!? ;) Peace
Producent
2004-07-04 21:50
det är bra som fan men tråkigt att man hört de flesta låtar. Men eftersom jag gillar och hoppas att 12an ska komma någon gång kommer det beställas!
http://northmountains.com
Tack grabbar, skönt att ni supportar! :D
Webmaster
2004-07-04 23:52
Hett hett hett! Jag beställer direkt.
Fett av dig howsie! :) Zealot, haha jag kommer direkt...nämen allvarligt jag kommer förbi nåndag snart... VältränadVovve, Skönt att höra, tack! :)
Grymt att den är klar... ska hookas! Hoppas det kommer in lite cash för jag vill höra 12an... Peace
Wohoo fick skiva + pin idag ;)
Hittade ett fel till, Bobby Boored heter han väl inte, utan Barry Boored. :P
MAN MADE GOD!
^^fan då! :) Bli inte sur nu bubben!? Thanx u guys!
fick skivan igår... en jävla bra samling låtar...
fick den idag :) tyvärr kan den inte lämna cd spelaren :) måste vara den bästa skivan jag köpt på länge. 2:a spåret tycker jag låter som serons stupid things.. och avslutet på 14:onde spåret slutar lite väl kvickt lr e de jag som e knepig? tack för en bra skiva iaf :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
tungt som fan... galet bra beats!
eller jag bara skoja!
är det bara jag som exakt inte vet vad en "pin" är ? :> mufakka P22 skulle höra om du lagt av fullständigt med svenskan? att du inte ska göra något själv haar jag fattat men jag tänkte mer på om du ska göra nått ihop med fronda på svenska eller liknande. tack för het musik!
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Bögskallen, hehe roligt namn, tack! Menningsfull, tackar...riktigt kul att du tycker det...jo ja hörde den låten efter ja spelat in den för att det var nån som sa att den va lik serons så ja gjorde aldrig klart eller släppte den men men. Fick reda på att spår 14 slutar mitt i sista hooken i går, tur det, hade varit katastrof om den sluta innan alla verser. Heppan, tackar! Whipper, yeah en pin är som superrapman säger typ. Näe inte fullständigt men som du säger kommer jag inte att göra nå solo låtar på svenska men ja kommer vara med på några gäst inhopp framöver. Peace!
okej hehe då minns jag ordet kunde inte placera det från början. mufakka P22 okej vore skönt att då och då få höra även lite på svenska genom soloinhopp. feta punchlines - - - > Mufakka och mufakka jag har minst en fråga som har lika lite att göra med den här tråden som, ja jag vet inte vad. Men tar man sådant via mejl eller dyligt? fred
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
grymt! Fick mitt ex. idag och det här är fett no doubt! Mufakka is the man!
Whipper, tack...ja du kan skcika ett meddelande till mig här på whoa! Tack Boobin & Tank! :D
sjukt nice shizzznizzz... måste köpas
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
mufakka Gå tillbax till Svenska nu va..
Thanx! T-boy, näe ja har tyvär tröttnat på att rappa på svenska, ja gör bara inhopp på andras låtar numera. Peace
Skivan kommer att finnas på RECORDNET i Stockholm från och med imorgon! Finns annars på SKIVBÖRSEN i Västerås.