Producent
2009-03-23 17:19
nä, knappt för 5 år sen din loser
jag också... kenta dissade också t2dafookk på frondas debutalbum. kan fan inte komma ihåg vad han sa nu... men det var något om öris frisyr... varför jag berättar det vet jag inte. men likväl... aja... denna beefen är väl ganska överblåst nu?! fast jag kan än idag fnissa åt vissa av rimmen. =) (scissors låt heter bring heart to the beef)
Haha, fan va klockrent att dissa min frisyr eftersom jag inte äger någon:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
T2da, vare nån som räknade ihop några röster kring vem som vann beefen? Inser såklart att en röstning på whoa kanske inte skulle ge helt sanningsenligt resultat men ändå kul...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nä, det va ingen som räknade rösterna men om man ska bedömma efter va Whoa tyckte så vann ju han utan tvekan.. Men Whoa vet INGENTING om varför det helt plötsligt bara slutade komma musik från honom o varför han inte nämnt något av våra namn i någon låt sen dess. Han gjorde ju ett par disslåtar till till svenska rappare där jag/vi inte va inkluderade:)
Bara kolla på reaktionen när dom frågar om beefen :D
Länk till http://www.youtube.com/watch?v=gLQZDa4ZWyY Vi stängde dom
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Hehe, tack för klippet, jo det verkade lite känsligt. Hur ska vi tolka det, du vet väl atte inte är hiphop att slåss aja bajja...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har inte träffat, stött på eller ens varit i samma stad som honom sen låtarna o kan direkt säga att det inte e snack om nått slagsmål. Det du ser i intervjun är inbillad rädsla.. Det e så vi jobbar:)
Haha, ja då blev klippet istället väldigt komiskt...
Haha, exakt:) Så innan folk börjar jämföra rader till höger o vänster så måste man veta vilka vi är först.. Då blir det lättare att hitta fittan i ekvationen:)
Nah! Fronda dödade heltklart.
Producent
2009-03-24 19:07
Det du ser i intervjun är inbillad rädsla.. Det e så vi jobbar:) fast dom säger ju också att din polare kom in och var "töntig" mot dom, men jag vet inte... kanske är så du jobbar...?
Haha...6 år sen lixom. Slutade komma musik från han? Han släpper ju en platta per år typ..
Konstigt.. Som jag sa.. Vi har inte setts efter beefen så det e bara lögn.. Dom blev rädda av ett telefonsamtal. Mantish.. E det så?? My bad, har inte hört eller sett nånting
Som tur är bor man i skövde och kan ta del av en sån här pärla om man skulle hamna på rätt uteställe:
Kom på villoväger och kan nu berika tråden med låten med frisör-raden:
Pallar inte läsa igenom hela tråden men är det nån som sitter på disslåtarna och kan lägga upp?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Kul att T.R sturskar upp sig i tråden fem år senare...Stukad P22 De finns på youtube :) Orkar inte rota fram länkar, men finns i Related Videos till senast länkade videon här och annars är det bara söka på t.ex. "Fronda Det Andra Svaret" så får du upp hans diss och de andra i Related :)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Ok ska kolla in dom.
Skivsamlare
2009-03-25 22:22
jag är också sugen på låtarna i mp3format. jag sitter bara på öris låtar då jag inte tyckte frondas var ngt att ha, men hade gärna tatt dom nu med :P ngn som kan dela med siG?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
T2dafuckin 03- Fortfarande underjord 04 - En arme på 2 ben / Kamphundar 05 - Livet genom en pansarvagnspipa 06 - Etiketten är musik 07 - Fridlysta frekvenser 08/09 - Generation Robot Han har varit mer produktiv än många och har kört sitt race själv och skitit i o bli en del av svensk hip-hop`s kramkalas där alla känner alla ,,,, tror de e därför han blivit så jävla hatad bla,,,folk e rädda för sånt i detta lilla land....Istället så ska man "känna rätt folk, rätt producenter, rappare etc etc" och rida på andra, va med på alla jävla remixer,, och ha varenda svensk rappare på sin myspace vän lista.. E så jävla trött på alla remixer.. Tycker både öris och fronda har släppt/släpper bra grejer!
T2dafuckin Vill bara tillägga att jag inte tycker du e en del av det jag beskrev ovan, men många, många andra..
Är Fronda han som gjorde "Alla gillar brudar"? Den låten är kung, länk någon? :D
Hej
Bara skojjade. Jag är helt störd, seriöst, kan någon skjuta mig? Fattar inte ens varför jag skriver såna här dumma inlägg som ingen tjänar på. Jag slösar bara allas tid. Man är ju faktiskt jävligt korkad om man läser det här inlägget till slutet, för det är ju totalslöseri med tid. Du är alltså en dum tidsödslare.. Pucko.
Hej
Är Fronda han som gjorde "Alla gillar brudar"? Den låten är kung, länk någon? :D Ja det är faktiskt han
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
När Fronda började snacka om att TR är ett kakmonnster började han spåra ur. Osäker på vem som vann, men uppgjort tror jag inte att det var. Enligt mig är det så här: Frondas första låt - medelbra TRs första låt - under medel Frondas andra låt - medelbra TRs andra låt - över medel Vet inte om ordningen är rätt, men jag tycker att det är som det står. TR hade bästa låten, Fronda var jämnast.
Hahaha såg intervjun nu, fyfan så illa! Fronda ser fan ut som en skamsen hund... Det var roligt. För övrigt visste jag inte att hela D6aa var bönder.
är västeråsare bönder?
Producent
2009-03-26 12:49
T2dafuckin Okej, då hajar jag :)
INOK
jag är också sugen på låtarna i mp3format. jag sitter bara på öris låtar då jag inte tyckte frondas var ngt att ha, men hade gärna tatt dom nu med :P ngn som kan dela med siG?Kan du inte lägga upp Öris låtar i mp3format.. om det är lugnt med T2dafuckin?
Frondas låtar skiter jag egentligen i.
Tar gärna alla om nån har! :)
Hej
Loser--One Inte alla, vad jag vet. Men du ser ju själv, bondestämpel som fan på ALLT i det där klippet.
"är västeråsare bönder?"
Svar ja.
Blunted in stockholm
eftersom vissa *host gussti* inte lärt sig att man inte kan hotlinka mp3or från speedy så tog jag mig friheten att i källkoden leta upp länkjäveln och lägga upp den, så att man kan gå in och klicka sig till lyssning.
abooou
"Error opening file"? ...
Vi kan nog ändå enas att det här är nummer två "beefen" efter Ken mot Houman...
Fast Houman - Ken beefen var ju iallafll jävligt komisk liksom, han knullade fan med kens syster! Fett reespect!q
Blunted in stockholm
Gussti, Ja för det är ju någon annans fel att du är en klåpare, lär dig länka rätt istället. För övrigt tycker jag nog att Fronda imponerar oerhört i den här "beefen".
Jo Fronda vann nog beefen som TR skrev om man räknar kommentarer på whoa-youtube, sen handlar det ju lite om vad man letar efter när man lyssnar på en "battle-låt"... Om det är punchlines, rader som svider, beatet... bla bla bla
Sen baitar ju fronda rätt friskt från bland annat demigodz i sina dissar.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Sen baitar ju fronda rätt friskt från bland annat demigodz i sina dissar. Bevis tack.
Ber om ursakt for att jag la mig i diskussionen, har for mycket tid over pa jobbet haha.. Detta e forsta gangen jag kommenterar det hela offentligt o jag ville bara visa skillnaden pa oss. Jag har inga problem med att folk tycker att han vann. Smaken e ju alltid olika sa det finns inga ratt eller fel. Denna beefen maste nog innehalla ett oslagbart rekord av inlagg har pa Whoa:) 5000??
Klart Fronda är bonde
Fronda kan hålla sej till Melodifestivalen, så kan TR fortsätta precis som han alltid har gjort, droppa de tyngsta! tackar för skåne alltid öppet. ser fram i mot Livet o En Femhundring. Peace
Rätt OT men kom at ttänka på "Käps" disslåt till org 12 vart finns den?
Venne. PrimusC P21 "Du skulle inte ens bli signad om du var ett checkhäfte" t.ex.
Blunted in stockholm
5 år sen och de här får fart igen, helt otroligt. Tyckte fronda avnn beefen även om jag också tycker att inget va särskilt bra i den. Till den som skrev att västerås är bänder, Nja va, förmodligen för sthlm,gbg och malmö, resten bör va rätt tysta om det. Däremot så håller jag med om att den där intervjun är sjukt kass, dem framstår ju helt klart som bönder och man ser hur jävla mediaovana dem är. ( om man nu kan kalla en intervju med en lirare från norrrrrrland nått som e media) Hur som helst så e de här way back och borde inte disskuteras alls.. peace
bandit king: word förutom att det var 6 år sen tom ;)
han vann den på whoa kan man säga. men klart att T punkt väger tyngre.