Zlatan: Nu kan jag sluta igen Hans kommentar efter matchen, är det eran hjälte det? :S
Haha vilket "klass" mål han gjorde även, nuddade in bollen i öppet mål BRA KUNG ZLATAN!
-Serum- P22 - om du såg intervjun och flinet efter "nu kan jag sluta igen" så skulle du fatta att det var ett skämt... fortsätt hata du ibra fortsätter imponera
"life's a garden, dig it."
Serum, de räcker...faktan och statistiken säger allt, så äre....3 mål av ibra såhär länge, lr a...på sammanlagt 150 min...
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
men asså okej, vi säger såhär då... Det blev väl 2 mål till i den matchen om jag inte minns fel? gjorde Zlatan den oxå? va det inte den kungliga passningen av wernblom som gjorde att zlatan gjorde mål även? Varför står det bara om zlatan i tidningen?
Jag ville inte lägga mig i denna fantastiska kastabajsdiskussion, men de senaste tio minuterna har jag skrattat hjärtligt åt Serums skolgårdsdoftande hängivenhet till sin sak; tvärtemotkillen som inte skulle sluta älta sin skit for nobody. Man får sköna tillbakablickar från ungdomstiden då man hade minst en sådan dryg jävel i sin närhet vid varje social grej.. roliga lallare, ihärdiga som jävla as och fulla av förolämpningar. Vad gäller Zlatan kan vi som fotbollsland vara tacksamma för den uppmärksamhet hans jättetalang givit oss. Och att han höll måttet hela vägen till världens bästa klubblag. Och att han har bjudit på några av de mest speciella mål jag sett (framförallt är det nog detta vi ska vara tacksamma för; mina upplevelser). Hursomhelst, jag favoritmarkerar tråden och väntar förväntansfullt på nästa utspel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
(framförallt är det nog detta vi ska vara tacksamma för; mina upplevelser). Aaa jag är jätte tacksam för dina upplevelser......
At the gates of Eternity...
4 mål på 4 matcher, han måste suga hårt asså:O..eller va sägeru serum? HAHAH..IBRA<3
Nu när han hyllas världen om, kan serum och guardiola gå hand i hand och sjunga nattvisor:)<3
22 mål i barca förra säsongen.. och 5 mål på 6 matcher i milan ouff, kass han är :/ HAHA var tvungen att dra upp denna tråden för alla hatare när han ännu en gång gör succé i en ny klubb... jävla galning serum :)
Haha ja... Denna elitidrottare som kräks när han får spela 90 minuter... haha tillochmed spelare i division 3 spelar 90 minuter utan att kräkas
-Serum- P23: Bra jämförelse där. Div 3 och en av den bästa ligan i världen. Du låter ju bara mer och mer korkad för varje kommentar.
Malmö FF!
asså jag tycker det är en väldigt bra jämförselse eftersom jag tror faktiskt att man springer MER i div 3 än den bästa ligan? kanske iaf, för det är ju mer spel fram och tillbaka där, ingen vet vad dom gör i stort sett så man får kuta som fan, medans i dom högre ligorna håller dom sina positioner?
hehe ja fast tempot är väldigt mycket högre i t.ex serie a än i division 3 i sverige... planerna är dessutom större och motståndet starkare, bättre och svårare att möta. tror knappast att en div 3 spelare springer mer än en proffspelare i europa, då skulle dom ju helt enkelt inte spelat i div 3.. . du är väl antagligen inte seriös när du jämför div 3 i sverige med de bästa ligorna men ändå...
Snubben är tappad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
serum är handikappad, finns inget mer o säga... division 3 kör 1 match i veckan inte ens det, zlatan har kört var 3e dag med elitmotstånd/90minx3... han kan ju inte mena allvar
kan någon här ge mig lite info ang. Zlatan i Milan? han börja ju nyss där igen! kan någon skriva alla matcher han spelat hittills och hur många mål han gjorde i varje match (om han gjorde några då såklart!) som sagt, endast de fåtalet matcher han spelat sen han börja där igen precis. kan väl inte va mer än ca 5 matcher..?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89 P21 - vad är felet på dig? svårt att kolla det själv? Har du hört talas om wikipedia.. han har idag lirat 5 liga matcher och 2 CL matcher för milan.. idag han har gjort 5 mål på 7 matcher för milan.... Och han har aldrig spelat i ac milan förut, utan i Inter... Grattis ibra som fyllde 29 bast i förrgår förresten :)
@Serum: Är du sur över att Sveriges bästa fotbollsspelare genom tiderna heter Ibrahimovic i efternamn? Fotbollsvärlden är ett jävla skämt så vad gör det om någon är dryg, människan bjuder på underhållning utan dess like i vårat gråa land. Har aldrig gillat Milan fram tills nu. Rå diggar karln!
pistol
Tycker man att Zlatan är en dålig fotbollsspelare så förstår man sig inte på fotboll för 5 öre.
pistol
Nu ska jag lösa konflikten åt er här och nu, så slipper ni sitta och argumentera fram och tillbaka.Conclusion: Zlatan suger en fet svettig åsnekuk. End of story.
Wurrup?
vad har hans fotbollskarriär att göra med vad han gör på fritiden?
För om man blandar sin "fotbollskarriär" med sina fritidssysslor, så har det med saken att göra.
Wurrup?
men om han suger en fet svettig åsnekuk samtidigt som han lyckas med allt det han gör så är han ju ganska bra ändå?
Men han lyckas ju inte med någonting förutom att sätta denna feta åsnekuken i halsen?
Wurrup?
Zlatan måste vara sinnesrubbad så divig som han är hoppas nån skjuter han
Men han lyckas ju inte med någonting förutom att sätta denna feta åsnekuken i halsen? Och ändå så står det flera listor ovanför vad han har lyckats med :)
Jag älskar fan inte zalahatan själv, tycker inte om honom, men att säga att han inte lyckas med något eller är dålig är ju bara bull.
Jante gör sig påminnd igen!!! Så underbar tråd, hit kommer jag tillbaka.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
tycker både zlatan e snygg och vältränad men oxå en konstnär när det gäller att hantera en så kallad boll
Hangaround
2010-10-08 07:50
Sätt in valfritt namn eller ämne och vinn debatten mot t.ex nazister, kristna, talibaner, din mattelärare eller hästar : Hitler suger en fet svettig åsnekuk. End of story. Jesus suger en fet svettig åsnekuk. End of story. Usama Bin Laden suger en fet svettig åsnekuk. End of story. Matte suger en fet svettig åsnekuk. End of story. Hästar suger en fet svettig åsnekuk. End of story. Kommer din motdebbatör med ett stadigt argument, svara då bara med denna fras: Men XXXX lyckas ju inte med någonting förutom att sätta denna feta åsnekuken i halsen? T.ex: Men Jesus lyckas ju inte med någonting förutom att sätta denna feta åsnekuken i halsen. Men mattematiken lyckas ju inte med någonting förutom att sätta denna feta åsnekuken i halsen. #argumentera som en whoait
#argumentera som en whoait That's the way it's done.
Wurrup?
okej, ska få tyst på lite folk här...zlatan är "kass", och här är hans "kassa" meriter:Inom klubblag Ajax Nederländsk Ligamästare: 2001/2002 och 2003/2004 Nederländsk Supercupvinnare: 2001/2002 Nederländsk Cupmästare: 2002 Juventus Italiensk Ligamästare (Scudetto) 2004/2005 och 2005/2006 men laget fråntogs dessa titlar på grund av Serie A-skandalen 2006. Internazionale Italiensk Ligamästare (Scudetto): 2006/2007, 2007/2008 och 2008/2009 Italiensk Supercupvinnare: 2006 och 2008 FC Barcelona Vinnare av La Liga 2009/2010 Spansk Supercupvinnare: 2009 och 2010 UEFA Supercupvinnare: 2009 Världsmästare för klubblag i Fifas Club World Cup 2009 Inom landslag VM: 2002 - Åttondelsfinal EM: 2004 - Kvartsfinal VM: 2006 - Åttondelsfinal EM: 2008 - Utslagna i gruppspeletIndividuella utmärkelser Guldbollenvinnare (4 gånger): 2005, 2007, 2008 och 2009 Årets spelare i Juventus säsongen 2004/2005 (Utsedd av klubbens fans) Utsedd till Italiens bästa utländska spelare 2005, 2008 och 2009 Årets bästa spelare i Serie A för säsongen 2007/2008 (Framröstad av tränarna i Serie A) Årets forward vid Fotbollsgalan 2007, 2008 och 2009 Uttagen till UEFA Årets lag 2007 och 2009 Årets manliga idrottare 2007 och 2010. Jerringpriset 2007 Årets spelare i Serie A 2008 och 2009 Årets mål i Serie A 2008 Skyttekung i Serie A säsongen 2008-2009 (25 mål varav 2 på straffspark)Seriematcher / mål 2010/11: 7 / 5 (i AC Milan) – Zlatan blev klar för Milan efter omgång 1 2009/10: 29 / 16 (i Barcelona) 2008/09: 35 / 25 (i Inter) 2007/08: 26 / 17 (i Inter) 2006/07: 27 / 15 (i Inter) 2005/06: 35 / 7 (i Juventus) 2004/05: 38 / 19, varav 3 / 3 (i Ajax innan 31 augusti 2004) och 35 / 16 (i Juventus efter 31/8-04) 2003/04: 22 / 13 (i Ajax) 2002/03: 25 / 13 (i Ajax) 2001/02: 24 / 6 (i Ajax) 2001-01: 8 / 3 (i MFF) 2000-00: 26 / 12 (i MFF) 1999-99: 6 / 1 (i MFF)
Serum är inte efterbliven på riktigt, han trollar ju bara och ni går på det, gång på gång..
haha fan vad folk snackar illa om zlatan, zlatan är sverige bästa fotbollsspelare och en av dom bästa i världen, ni kan hata han och tycka att han är drygg, men man ska erkänna att han är för bra, dom som säger att han är överskattad eller dålig, då kan dom inte om fotboll, så enkel är det.
Ska man liksom lyssna på folk som snackar skit om zlatan och kan ingeting om fotboll eller ska man lyssna på kända tränare och spelare som vill ha zlatan i sina lag, alltså det är folk som är professionella inom fotboll. vad skulle man välja? loosers eller luffare? eller proffsiga människor?
med vänstern!! men han är väl dålig? :P
Hangaround
2011-01-19 09:30
Jag tycker att det där målet är helt sanslöst. Nästan så att det är svårt att förstå att det är med mening haha.
det är en så kallad lyckoträff :)
L. Messi och C.Ronaldo och K.Benzema och kaka + Zlatan. Fiskare vid mål -
En sådan t-shirt köpte min flickvän till mig!
Ja älskar fan zlatan!
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
Zlarre är en unik spelare enligt mig, alltid ALLTID farlig nära mål och på senare tid spelar han hellre fram till målet han är iaf alltid inblandad i det på ett eller annat sätt. DOCK är resten av svenska landslaget så efterblivet att de inte fattar hans spelstil och hänger aldrig med i de smygbollar han lägger fram som ska bli mål, Henke Larsson är väl den som bäst fattade vad Zlatan hade i görningen i stundens hetta. Och pga detta är han sämst? Serum som faktiskt framställt sig som en mellanstadiepojke i diskussionen snackar om att han spyr i 90de minuten, om du var 2 meter lång forward med en komplicerad skadehistoria och spelar i Barcelona bredvid hej-jag-är-tjackis-messi så hade du fått ha en åsikt, tyvärr! A svenska div 3 springer mer än barcaspelarna, eller milanspelarna :) dessa människor.
http://www.myspace.com/murderdem