I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] JustZlatan.com

Övrigt - Webbsidor

2010-08-03 15:23

[Webbsida] JustZlatan.com

http://www.JustZlatan.com - Där hittar ni ALLT om Zlatan Ibrahimovic: De senaste nyheterna, målvideos, bildspel, exklusiv zuperstatistik och mycket, mycket mer!

~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

Producent

2010-08-03 15:29
haha wtf, tyckte bara sidan var läskig

2010-08-03 22:12
Säkert han själv som är webmaster över sidan... sveriges mest överskattade spelare.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Producent

2010-08-04 01:19
"Sveriges mest överskattade spelare"

Varför är han det ?
förklara det för mig.

One Day.

2010-08-04 11:43
Varför han är det?! FÖR HAN ÄR SÅ IN I HELVETES JÄVLA DÅLIG!

Och nu ska han bli kapten i landslaget oxå? Fyfan säger jag! Hamrén äckel fitta.
En lagkapten ska vara en som ställer upp för laget oavsett vad, som är ansiktet utåt! som ska hålla ihop laget hur det än går! och då blir zlatan kapten?!??!? Killen som bojjkottar landslaget och tror han är något?! fyfan säger jag...... fotboll är en bögsport ändå
Producent

2010-08-04 13:38
Varför är han det ?
förklara det för mig.

det visar ju zlatan själv rätt bra :D enda gången han springer är när han har bollen.
Poet

2010-08-04 14:50
han nätade nyss :) ibra är grym ni som säger annat har ingen koll på fotboll
"life's a garden, dig it."

2010-08-04 15:28
Serum- P22

Alltså, vad är problemet? Hur kan du inte inse att han är den bästa spelaren i landslaget. Vad förstår du inte? Har du någon koll på fotboll förutom att du personligen läst av dina vänner att "han är överskattad".

Pinsamt!

2010-08-04 19:38
MWE P19

Då kan ju du ta o förklara för mig varför han är så jävla bra som du säger?

Jag hade oxå gjort mål om jag va forward i barcelona
Poet

2010-08-04 19:54
haha ibra hatare är så patetiska.. "ibra är kass han springer aldrig :("... ibra gör mål på mål på mål... "jag hade också gjort mål där :(" haha ni hade stått på mittlinjen och spytt är vad ni hade gjort..
Moderator

2010-08-04 20:17
Grejen är väl mycket det att han blir lagkapten för att han ska ta mer ansvar än han gör. Han måste ta för sig mer osv, med en lagkaptensbindel så måste han bära upp den också. Man sätter honom där för att få ut det bästa av honom i landslaget, det är vad jag tror iallafall.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-08-04 20:21
Serum- P22

Ja, men vad bra.

Vilka idioter barcelona som betalar ut gigantiska belopp för anfallare när dem bara kan ringa upp vilken fetknopp som helst, som dig, och be dem göra lite mal för en cheeseburgare om dagen i en säsong. ringer du guardiola?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-04 20:30
1. Han har fan ingen lag anda
2. Han behöver riiiktigt bra spelare som kan läsa spelet och ge han bollarna precis på foten där han bara behöver klippa till bollen.
3. Han ger upp för lätt, himlar med ögonen.
4. Diva

Det är vad jag tycker... men som sagt. Säkert han själv som är webmaster över den sidan.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Poet

2010-08-04 20:38
oneoo - och du har uppenbarligen inte följt karlns karriär så du bör inte tycka så mkt om saker du inte kan.

2010-08-04 23:47
spelar man i barca är man inte dålig, vad ni hatare än säger ändrar inte det faktumet.

ni är så förbannat korkade så det finns inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-05 00:26
det är ni homosexuella ibra lovers som är så förbannad korkade så det finns inte, som
oneoo sa:
1. Han har fan ingen lag anda
2. Han behöver riiiktigt bra spelare som kan läsa spelet och ge han bollarna precis på foten där han bara behöver klippa till bollen.
3. Han ger upp för lätt, himlar med ögonen.
4. Diva

Men såfort vi som inte gillar honom ger er fakta, då vet vi inte vad vi snackar om och borde inte säga något om saker vi inte kan, men det ni säger, då är det expert grejer! varför är ni inte experter på tv?

Ganjaholic: och du är ju förfan dum i huvet förstår du inte lite sarkasm? jag spelar inte fotboll så jag har så gott som inget spelsinne i det heller, men du fattar väl vad jag menar... kan väl ta ett lite lättare exempel då så att nån med en så lite IQ som du oxå kan följa med i diskussionen :) sätt tobias hysén som frw i barca, fabregas, vem fan som helst, dom kommer göra MÅL! för dom kommer alltid få perfekta pass som bara är att klippa till, precis som zlatan får... Och förövrigt så vill dom ju inte ens ha kvar honom där? dom betalade dom där feta summorna för dom TRODDE han va så bra som hypen utger honom för att vara, vilket dom märkte att. oj, det va han visst inte?
så va tyst, ät upp din cheeseburgare o sen dö eller nåt :)

2010-08-05 00:48
fotboll är en bögsport ändå

bästa jag hört idag iaf =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-08-05 01:29
-Serum- P22

Vart är "faktan" du pratar om? Om du syftar på det oneoo skrev så är det åsikter bara, ingen fakta.

Vill du däremot ha lite fakta så kan jag visa dig lite;

Ibrahimovic är en av de bäst betalda fotbollsspelarna i världen. Han är ensam om att ha tagit emot Guldbollen, priset som Sveriges bästa fotbollsspelare, fyra gånger. Under sin tid i Inter vann han tre raka ligasegrar med laget och 2009 vann han skytteligan i Italien med 25 gjorda mål.

Saxat från Wikipedia.

Lyckas man med detta så är man inte en _DÅLIG_ fotbollsspelare, hur du än vrider och vänder på det. Du får självklart tycka att han inte är världens bästa spelare, men dålig är han INTE.

2010-08-05 01:36
han vann även la liga med barcelona.

Det är FAKTA.

Lär dig skillnaden mellan fakta och åsikter.

2010-08-05 07:01
Märker att jag diskuterar med nagon inavlad lantis här sa jag ska fatta mig kort.

Barcelona gjorde alltsa köpet för att dem "TRODDE" att han var bra. 4-5 säsonger i Juventus och Inter säger ingenting, skytteliga vinnare i serie a säger inte heller nagonting. Ibra eller Hysen hade varit skitsamma för barcelona, jorden är platt, tomten finns och jorden skapades för 6000 ar sen.

2010-08-05 10:14
Zlatan var grym i Inter där han var stjärnan i laget(Borde funka bra i landslaget egentligen). Men i Barca där han är "en i mängden" funkar det sisådär för honom faktiskt .. Dålig är han absolut inte, men han kan ju defenitivt bättra på lite saker
be the change
Poet

2010-08-05 14:39
-serum-

Men såfort vi som inte gillar honom ger er fakta, då vet vi inte vad vi snackar om och borde inte säga något om saker vi inte kan, men det ni säger, då är det expert grejer! varför är ni inte experter på tv?

har aldrig utgett mig för att va nån expert men säger man sånt som du säger så vet man ju inte vad man pratar om, det är som att jag skulle säga att jag tycker glögg är äckligt fast jag aldrig smakat..

sen att zlatan inte passar bäst i barcas spelsystem (han gjorde en bra första säsong ändå) kan jag hålla med om. men folk glömmer att snubben nått toppen av en anledning. och det är inte för att han är "SÅ IN I HELVETES JÄVLA DÅLIG!" iaf.. där har du fakta mr. ledsen och trög

Men såfort vi som inte gillar honom ger er fakta, då vet vi inte vad vi snackar om

det finns inga fakta som bevisar att ibra är en dålig spelare. finns massa fakta som bevisar att han är bra därimot..
Poet

2010-08-05 22:25
Inte för att bli för filosofisk nu, men om Zlatan inte är så bra, vem fan i svenska landslaget är bättre?
At the gates of Eternity...

2010-08-06 07:23
BC99 P27: har inte sagt att någon annan i landslaget är bättre?

Balhoo:
det är som att jag skulle säga att jag tycker glögg är äckligt fast jag aldrig smakat..

det där bevisade ju bara hur jävla dum du är? :S tror du jag sitter och påstår att jag inte tycker zlatan är bra fast jag aldrig sett en fotbolls match eller? nej just det...

har aldrig utgett mig för att va nån expert men säger man sånt som du säger så vet man ju inte vad man pratar om

Du bevisar ju bara att jag har rätt i det jag säger... Vi som inte gillar honom vet inte vad vi pratar om, men det vet tydligen ni :) idiot
Poet

2010-08-06 09:54
det där bevisade ju bara hur jävla dum du är? :S tror du jag sitter och påstår att jag inte tycker zlatan är bra fast jag aldrig sett en fotbolls match eller? nej just det...

nä men jag påstår att du pratar om nått som du uppenbarligen inte vet nånting om

ledsen?
Poet

2010-08-06 09:58
Vi som inte gillar honom vet inte vad vi pratar om, men det vet tydligen ni :) idiot

inte fan behöver du tycka om honom, du får hata honom. men när du säger att han är helvetes jävla dålig så är du ju ute och cyklar...
Poet

2010-08-06 12:48
Serum: Inlägg var inte riktat till dig specifikt hehe. Jag bara undrade för mig själv, om nu Zlatan inte skulle vara den bästa i landslaget, vem är liksom bättre?
At the gates of Eternity...

2010-08-06 14:22
Om ni kollar zlatans statistik här, så får ni avgöra om han är dålig eller inte..ok?
så kan ni ta och jämföra andra spelare i landslaget och deras stats med zlatans osv...samt med era egna stats oxå, vsg:

HONOURS

FC Barcelona
2009/10 Liga
2009/10 World Club Cup
2009/10 European Super Cup
2009/10 Spanish Super Cup

Inter Milan
2008/09 Serie A
2007/08 Serie A
2007/08 Italian Super Cup
2006/07 Serie A
2005/06 Italian Super Cup

Ajax
2003/04 Eredivisie
2002/03 Dutch Super Cup
2001/02 Dutch Cup
2001/02 Eredivisie

Individual honours
2009 Top scorer Italian league
2008 Best player Italian league
2008 Best foreign player Italian league
2008 Best Swedish player
2007 Best Swedish sportsman
2007 Swedish athlete of the year
2006 Best foreign player Italian league
2005 Best Swedish player

CAREER

2010-11 FC Barcelona
2009-10 FC Barcelona
2008-09 Inter Milan
2007-08 Inter Milan
2006-07 Inter Milan
2005-06 Juventus FC
2004-05 Juventus FC
2003-04 Ajax Amsterdam
2002-03 Ajax Amsterdam
2001-02 Ajax Amsterdam
2000-01 Malmö FF
1999-00 Malmö FF

Här har ni DEN SÄMSTA SPELARENS stats...

Och btw, vilka har nätat för sverige när det har behövts??
va jag minns det så tog zlatan vidare sverige i samtliga kval....

vill ni ha videobevis på det kanske, ok, vsg:

http://www.youtube.com/watch?v=-ejDl0uFj94

http://www.youtube.com/watch?v=9sdDmiv2SCI

http://www.youtube.com/watch?v=Cw-j-4tIgV8

http://www.youtube.com/watch?v=whVvpwJLmEs

sen kan man väl säga att zlatan avgjorde EL CLASICO, eller hur;)
samt barcelona derbyt mot espaniol, CL matchen mot stuttgart och Cl matchen mot arsenal med 2 pärlor...

Någon som har lite fakta emot detta då, som bevisar att han är dålig??
Isåfall SUGER alla andra spelare i sverige bokstavligttalat K*K om zlatan är dålig alltså...

2010-08-06 14:40
Och btw, alla ni som säger att han springer lite osv....

DAMN va zlatan måste va grym om han lyckas avgöra samtliga matcher samt få alla dessa utmärkelser stillastående:O...stackars t.ex Elmander då som springer som en apa och knappt lyckas få till ett skott:*(

2010-08-06 17:29
-Serum- P22

jag väntar spänt på din fakta som bevisar att zlatan är dålig, vi har radat upp MASSA som han har presterat/vunnit.

Kan du inte bara inse att du är en liten iqbefriad hatare utan belägg för något du spyr ut dig?

2010-08-06 18:47
Zlatte har oskön attityd, särskilt till landslaget men Zlatte vet hur man spelar boll.

Ge Zlatte en chans, jag tycker att Zlatte förtjänar det.

Zlatte är pappa också, visste ni det?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2010-08-07 00:05
svanspelle:

jag väntar spänt på din fakta som bevisar att zlatan är dålig, vi har radat upp MASSA som han har presterat/vunnit.

Vad finns det för fakta att han är dålig? :S ska jag posta upp varenda match han inte gjort mål i eller hur menar du? du fattar väl själv att det inte finns någon FAKTA på att någon är dålig? :S

Jag fattar inte varför alla ni som tydligen vill suga av zlatan ska vara sånna fittor?
Varför får jag inte tycka han är dålig? :S

det är som att NI tar illa upp om jag tycker han är dålig.... Ni får gärna tycka han är bäst i världen, skiter väl jag i... Jag tycker han är en kass jävla diva... ska ni bestämma vad jag ska lyssna på för musik oxå kanske?

2010-08-07 00:53
att säga att han är kass är som att säga att blått är rött..

tycker du att jorden är platt också?

2010-08-07 00:54
du har ju exakt noll argument eller grund på varför du tycker att han är _dålig_

2010-08-07 03:37
Jag tror jag fick mitt sagt med statistiken :)

2010-08-07 03:45
btw, om man HATAR Zlatan så mycket som t.ex Mr lillaedet represent gör,
varför i hela friden klickar man då på en länk som heter justzlatan.com för?
man lär ju inte ha något liv om man fördriver tiden med att hata och sprida det bland andra....

Så gå o mata den hungriga hunden så den inte äter upp dig serum...puss:*

2010-08-07 18:27
tycker du att jorden är platt också?

Hur vet du att den är rund? har du varit i rymden?

Och vadå argument, jag får väl tycka vad fan jag vill?

2010-08-07 18:52
klart du får tycka vad du vill, men det betyder inte att du har rätt.

2010-08-07 18:53
och uppenbarligen så har du någon slags störning, och tycker rätt synd om dig faktiskt.

hoppas du får den hjälp du behöver!
Poet

2010-08-08 18:17
hoppsan ibra nätade idag IGEN! :o

2010-08-08 19:40
han är så jävla dålig!!!

jag har absolut inga grunder eller belägg på varför jag tycker så!!! men så är det!!!

2010-08-08 19:55
Mh, låter vettigt svanspelle..shit....och eminem suger kuk på rappa, jag har inga grunder på de, men shit va eminem är dålig:O....
samma med nas och samma med alla andra kända elitrappare..shit va dom suger...

jävla retarderade folk de finns asså...haha

2010-08-09 14:29
KharMA hahaha du är ju förfan efterbliven eller nåt?

eminem suger kuk på rappa, jag har inga grunder på de, men shit va eminem är dålig:O....

asså hur i HELVETE ska man ha grunder på att någon är dålig?!

du kanske är hårdrockare och bara lyssnar på sånt, då hade du knappast tyckt att eminem va bra? jävla idiot asså.... att ni bara inte fattar...

Folk tycker olika, ni tycker zlatan är snygg och bra på fotboll, jag tycker han har stor näsa och suger på fotboll.... that's it... fan va dryga ni är

2010-08-09 14:31
Förövrigt så nätade han mot en KINESISKT botten lag, och va även bänkad.... sattes in bara för o visas upp lite för att han ska som sagt SÄLJAS för han inte passar i barca :)

2010-08-09 14:32
och om ni läser experternas åsikt om matchen så ser ni att även dom har sagt att zlatan va oerhört stillastående och dålig i den matchen, men klappade till bollen när han fick läge :) precis som jag har sagt hela tiden, idioter

2010-08-09 14:35
Messi va bänkad förra??? äre oxå för att han inte platsar och ska säljas??..hmm
sen va jag inte seriös utan mer sarkastisk med eminem grejen om du nu inte fatta det..
och vadå tycka eminem suger ba för man har en annan musikstil, det spelar väl förfan ingen roll....
jag är metalsnubbe och sysslar med metal, har band, skriker som en dåre men inte fan har jag något emot hiphop för det eller tvärtom, jag gillar all musik som är värd att gillas oavsätt genre??...
och sen, är det så att man bara lyssnar på hårdrock t.ex så kan man inte säga "eminem suger" bara för det, utan man säger "det är inte min musiksmak"....

och sen vill jag veta hur du hittar kopplingen med detta till zlatan, vadå...är inte fotboll din sport för du gillar tennis och därför så kan du inte tycka att zlatan är bra serum??..
hmm, isf borde du ju tycka att alla andra spelare suger kuk oxå....
men du verkar ju ha 0koll på fotbollen överhuvudtaget så jag förstår inte ens varför du försöker...

2010-08-09 18:17
HAHA Dagisnivå på argumenten här.

2010-08-09 18:24
-Serum- P22

Hahahaha.. Alltså, snälla någon! Grunder på att någon är dålig existerar väl? Det finns väl en anledning till att man anser att någon är dålig, hans resultat och insatser är dokumenterade bra..

Om du läser i tidningen så tycker du automatiskt samma sak? Och ALLT som skrivs är sanning, det bevisar ju bara vilka argument du har att komma med.

Det handlar inte om att den som ger kritik och åsikter behöver vara bättre än utövaren, det handlar mer om att man lär ha en viss förståelse för sporten för att uttala sig och inte låta dum. Jag skulle exempelvis aldrig uttala mig om "Tiger Woods" är så värdelös och dålig" "Varför det?" "Jag läste det i sportbladet, dom är ju experter!"

Då är du definitivt medias lille gullgosse.. Du köper allt du ser på reklam va?

Hangaround

2010-08-09 19:59
Vad är grejen med att så fort det handlar om Zlatan så blir det personpåhopp och svordommar hit och dit i allas inlägg, både här och på aftonbladet, expressen, fotbollskanalen och jada jada överallt? Är han det mest provokativa vi har i Sverige eller vad är det folk går nuts över?
Poet

2010-08-11 23:22
SpT P23 - man blir så less på hatare så man måste försvara vår stolthet ibra!

...Zlatan måla idag igen!! haha kommer hålla på såhär..

2010-08-11 23:30

MWE P20:

Om du läser i tidningen så tycker du automatiskt samma sak? Och ALLT som skrivs är sanning, det bevisar ju bara vilka argument du har att komma med.

Då är du definitivt medias lille gullgosse.. Du köper allt du ser på reklam va?

Asså hur dum är du nu egentligen? :S Hade jag varit medias lilla gosse och tyckt automatiskt samma sak som t.ex aftonbladet, hade jag tyckt Zlatan va dåligt då? haha nej, zlatan är ju förfan tidningarnas lilla gullgosse oxå, hade jag därimot sagt att zlatan är bäst i världen, DÅ hade jag trott på allt media sa... herregud :P

Kezart du luktar lök