när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Vissa har grym smak, andra sämre.. vadå Rise Against liksom?
Vissa har grym smak, andra sämre.. vadå Rise Against liksom? extremt genomtänkt kommentar
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Nu ska jag sluta spamma låtar, men dessa 3 har spelats lite varmare de senaste dagarna.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Jaja får väll bidra med en låt istället... Hur som helst så är den Rise Against låten den smörigaste äckligaste jävla låten någonsin, i min mening dvs.
Redaktionen
2010-07-24 11:38
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
En av dem låtar jag lyssnar allra mest på just nu haha
The Lonely Island - Boombox ft Julian Casablanca
Mycket grymma tips man fått i tråden.
Här är nya favoriten för mig, pumpas varje dag:
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Oh, kom och tänka på en till låt som jag knarkade rätt mycket för nån månad sen. Så jävla bra:
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
The more emotion i put into it, the harder i rock.
HOLLA IF YOU FEEL ME FLOW!
Fucks your life up crew Tjabo!
Just nu den här, fast på spotify :)
www.youtube.com/ajdiin91
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Denna är ju återkommande i playlisten med jämna mellanrum sen ett bra tag tillbaks
www.soundcloud.com/lirzproductions
Denna lyssnar jag mycket på just nu för att den får mig att le...
I have always right, even when I have wrong...
Tror jag och Cage kanske måste bli ihop.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker fan den här är en riktig banger!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Måste vara nån av dessa:
Sista låten i Entourage senaste avsnitt:
Random Chill:
Antoine Dodson:
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hahah för er som inte sett orginal videon till antoine dodson....SE DEN. Fet remix btw.
M.E.D - MEDical card
http://www.slagskottfilm.com/
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
Skivsamlare
2010-08-13 09:35
The Streets - Weak becomes hero. finns inget bättre än the streets.
gör coola saker hela dagarna
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Hangaround
2010-08-16 15:23
Producent
2010-08-20 02:31
Inte direkt som ni hade väntat er?
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida