Producent
2010-07-03 03:29
[Video] Länka låten ni nöter mest just nu
Som titeln säger, vilken låt nöter ni mest just nu? Här är mitt bidrag:
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Har väl inte riktigt någon jag spelar sådär övermycket om och om igen. Men denna kan lätt upprepas, säkert för den är så kort ^^.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
ett exempel, har inte heller någon jag spelar på repeat dagarna i ända lixom :p
- men nog om dig nu.
En återkommande låt för mig:
Samma lika.. De får delad första plats just nu..
The more emotion i put into it, the harder i rock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-07-04 02:14
Det är väl den och lite annat.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Man kan väl säga att jag känner igen mig i budskapet
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Coolingen3 haha fan va grymt men cp! Vad är det för nåt?!
KAN. INTE. SLUTA. LYSSNA. PÅ. DEN. HÄR. LÅTEN!!!! FITTA VAD BRA DEN ÄR!!!! Lyssnat på den 2 dagar i sträck nu och den är fortfarande lika bra...
Moderator
2010-07-04 12:05
Länkar ingen för jag kan inte bestämma vilken låt i Eminems nya Recovery som e bäst. Men hela albumet pumpas stenhårt
//TW
the_real_apa: Haha en japansk grupp jag hittade för nått år sedan ^^
Ging Nang Boyz heter dom. Dom hette tidigare Going Steady och hade en annan gitarrist.
Dom är helt jävla galna på scen, haha
Stoppar in mikrofonen i käften och hoppar in i trummorna och gud vet vad, haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-07-04 13:55
Coolingen3 P23 Inte min typ av musik men helt klart min typ av underhållning på scenen ;D haha sköningar
//TW
Walking the street of dreams
unrealistic dräper ju 2 av dom fetaste låtarna ever!! props!
själv så snurrar bill withers i lurarna dagarna i ända igen...
tut!
En aning förvånad att denna inte har droppats än. Skivan körs på repeat 24/7 här.
Det är bara att älska.
Hela Recovery samt en del gamla Atmosphere-pärlor
Här har vi favoriten:
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hangaround
2010-07-05 15:58
Den jag nöter som allra mest just nu är nog fan AOTP - Agony Fires. Pumpar den säkert 30 gånger per dag.
Wurrup?
Producent
2010-07-06 22:57
elitz P22: Jag kommer ihåg när jag insåg vilka verserna var till vid typ, 3-5 lyssningen på Little Man, och jag rööööööös i hela kroppen. Underbar låt.
Dark Lotus - And we danced Visserligen ingen riktig video, men låten e fan så skön:
The mighty mighty bosstones - Simmer down Busta rhymes - Get you some Big boi - turns me on Busy Signal - Beep
Skivsamlare
2010-07-07 01:13
Z så jävla bra låt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
The more emotion i put into it, the harder i rock.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Sjukt körde samma låt som dig
Nostalgi F20 för någon vecka sedan och har lyssnat på Aloe Blacc - I need a dollar 2-3 gånger idag!
Men pumpar mest dessa låtar just nu:
Fatboy slim - Dont let the man get you down
Mötley crüe - Home sweet home
Moderator
2010-07-15 18:25
Mest spelade just nu. Underbar.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Moderator
2010-07-15 18:45
Har alltid gillat knockin on my door, men efter sett chords live på p&l fick jag en nykärlek för den, samma med wrap your chops då de luktade mer weed i publiken än tobak! ^^
"Visst är det vackert.."
Producent
2010-07-16 20:06
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2010-07-17 13:09
Dilla all day, everyday...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Skäms lite för att jag diggar den här låten så mycket, för det är egentligen en skitlåt. Men jag kan inte rå för att jag älskar den hehe. Sen till mitt försvar så måste jag säga att Kardi ändå är en grym rappare.
At the gates of Eternity...
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli