Producent
2010-06-04 12:34
[Video] Asiatisk kvinna skrapar triss i tv "Ja" :D
hahaha..Kul att hennes man heter Jörgen typisk importerad fru..
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Hehe, ja ja jaaaa jaaaaaaaa ja tack ja, hehehehe, ja ja, tack tack, jaa.. :)
Jörgen är nog nöjd.. HAHA hyffsat jävlar anamma.. fast hon kanske skiter i jörgen nu. stackarn..
"life's a garden, dig it."
HAHAHAHA . jaaa jaa jaa jaa
be the change
Producent
2010-06-04 20:07
Hahaha.. Fem jaaa.. varför just fem? jaa fem.. v a r f ö r? jaaaa :-o)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Haha, hon har ju ingen aning vad han snackar om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hon skickar väl den videon till sina släktingar i thailand och säger: Sverige är bra, vinner pengar, behöver inte jobba. HITTA SVENSK MAN! JAAA TACK!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hon lär ju dumpa Jörgen nu haha. Nu tänkte jag säga något riktigt elakt om mail order brides, men det är min födelsedag idag så jag ska vara trevlig :)
At the gates of Eternity...
BC99 flikar in snyggt att han fyller år och närmar sig medelåldern! GO GO POWER RANGERS!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Hahaha! :) Yeah, fyfaan för att åldras!
At the gates of Eternity...
hahaha jag dööör XD
Hej, Träffat Jacob?
Nu blir det hej då till jörgen :D
hahahah pallade inte ens se hela "jaa" :D
Producent
2010-06-11 01:27
hahah den är fantastisk :D
haha ja ja ja hela tiden :-p
BC99 P27 Hade jag inte vart så sent ute så hade jag grattat dig, men nu skippar vi det.
Vi är överallt!
"Varför just fem?" - Ja HAHAHAHAHAHAAHA, bästa klippet på länge!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Ja, ja hahahah fyfan, import o hög på livet!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Graffare
2010-06-14 09:49
Varför är det ok att yttra rasistiska kommentarer över "importfruar"? Har svårt att tänka mig att man hade läst samma inlägg ang. "importman" från Gambia?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
hahah, hon kan verkligen ingen svenska alls. Hon och Jörgen lär ju ha mycket gemensamt. Undrar vad dem gör hela dagarna, förutom att ha djupa konversationer.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent
2010-06-14 15:23
Nattugglan P27 men är där ens några rasistiska kommentarer i tråden?
Man blir ju mörkrädd över kommentarerna och vilka lowlifes det finns här alltså. Sen sitter andra och diskuterar White Trash i en annan tråd. Kyss mig i arslet vad folk är korkade rasistfittor när det väl kommer till kritan. Usch Bara att säga att någon är "importerad" för att man är född i thailand är fan höjden av okunskap. Läs en bok och ut och res med er jävla instängda nötter!
Så jävla arg
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent
2010-06-14 22:54
shyffert Men du vet väl att det faktiskt heter "import-fru" (google it), ditt inlägg var ju faktiskt lite pinsamt. Att rasist stämpla folk är så jävla 2000talet. För vad man än säger är man rasist.
Producent
2010-06-14 22:55
eller heter och heter, det är ju jävligt känt att kalla det för "import-fru"...
Konstigt P22 Inom vissa kretsar är det även känt att kalla invandrare för Negrer eller Kulturberikare . Rättfärdigar det dig att kalla någon import-fru? Och är det förlåtet att bli nazist för att förintelsen skedde så många år sedan, eller vad är patetiskt med att peka på att någon är rasist????
Producent
2010-06-14 22:59
shyffert haha c'mon, du har aldrig kallat en neger för neger?
Konstigt P22 nej, jag är inte rasist, dock heller inte född på 60-talet eller använder min mormors lingo.
Producent
2010-06-14 23:15
hahahahahaha. årets lögn :D hejdå nu.
Konstigt P22 Hej då. och hej då till tråden också om jag får gissa.
haha fint där för jörgen som misslyckades till den graden att han fick leta fru i thailand, och en neger är väl en neger? Eller antyder jag då att den personen som i mina ögon är neger automatiskt är min slav? Eller är han rentav en lägre stående individ?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
http://sv.wikipedia.org/wiki/Neger
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Värst vad bajsnödig du är shyffert, haha. internet kan inte vara en lätt upplevelse för dig om du blir upprörd hela tiden. Måste säga att det är nästan naivt att inte iaf anta eller kommentera om att den här trevliga damen må vara en import-fru. Egentligen är det inte ens en pik mot henne, utan mer mot Jörgen. Good for her liksom, hon kanske till och med dumpar honom nu dessutom. Och ja, tro det eller ej, det händer, VÄLDIGT ofta. Svenskar som åker till Thailand/Filippinerna och tar med sig en fru hem. En nära vän till mig är en produkt av detta, hans mamma och pappa träffades i Singapore. De har nu varit gifta i 14 år, ibland kan det funka bra men ofta ses det som lite grisigt beteende av dessa svenskar som gör detta. Det är dessutom komiskt, och självklart bör man kunna prata och skämta om det. Det är värre att inte prata om det och låtsas som att det helt enkelt inte händer.
marvingaye På 90-talet trodde alla okunniga att om man som man åkte till Thailand, knullade man små pojkar, och ungdomar skrattade om man sa man skulle på semester till Thailand. Det grisiga i hela historien är som svensk att peka och påstå, och kalla något för import-fru. Är det samma sak om man åker till Spanien, Egypten eller USA och "plockar hem" någon? Vad exakt menar du med att "plocka hem" någon, och vad är skillnaden till ett förhållande med en svensk kvinna? Det här väcker en stor debatt och att säga att det inte finns en uns rasism i detta, DET är att blunda för elefanten i rummet min vän.doggson spokie P21 So? Hur ofta hör du ordet Neger på radio eller Tv, och hur ofta kommer någon undan med att säga det idag? Ska vi forstätta använda Huding, blåman och khaffer också menar du? Välkommen till 2010 där vi blivit mer humana, jävla pajas!
Nej, man behöver inte vara rasist för att man svänger sig med rasistisk terminologi eller dito fördomar, dock gör det en till mer än lovligt korkad. "Asiatisk kvinna som inte kan Konungens Svenska? Måste vara ett thailuder som knullat sig till medborgarskap med en stackars svensk kille som inte kan få en bra svensk tjej." "Ett ord som historiskt använts för att definiera och nedvärdera ett stort antal folkgrupper baserat på en ovetenskaplig, men antagen, rasindelning av guds nåde? Det kan väl inte vara stötande - de har ju fått rättigheter percis som riktiga människor."schyffert - Stort plus på dig. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Är det samma sak om man åker till Spanien, Egypten eller USA och "plockar hem" någon? Nej, den stereotypen finns inte där för det händer inte i lika stor omsträckning som med sydasiatiska länder. Är förvånad att någon som du aldrig har stött på det här tidigare. Känns som att det här är något du skulle finna väldigt intressant(och bli redigt arg över, det verkar vara din grej.)
Vad exakt menar du med att "plocka hem" någon, och vad är skillnaden till ett förhållande med en svensk kvinna? Du verkar vara helt ovetandes hela fenomenet med grisiga svenskar som åker till sydasien och "gifter" sig med damer som de sedan tar med till sverige. Föreslår att du hittar något sätt att ta reda på mer om det här, det finns säkert dokumenterat nånstans på interent. För mig är det mest att jag hört talas om ofta och stött på fenomenet first hand fler gånger än vad jag vill överlämna till slumpen.
shyffert.. speechless
be the change
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Så brutalt dumt, hon bara är där, ler lite och har ingen aning om vad konversationen handlar om.
mabande om du inte noterade så såg vi kvinnan som ett offer, inte som gärningsman..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
marvingaye Säger filmen Jägarna dig något? Om inte, se om den.
shyffert Såvidare det där inte är en svensk titel på en utländsk film så har jag nog inte sett den. Har inte så mycket övers för svenska filmer. Men om du kan förklara din poäng på ett annat sätt än att tala om för mig att gå och titta på en film så gör gärna det. Om du har någon, dvs.
Graffare
2010-06-15 21:07
Well boys and girls, let's face it, thailändska kvinnor är lovligt byte i Sverige. Man får lov att nedvärdera dem öppet på ett forum som whoa 2010.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
spokie - Om du inte noterade det så var inte exempelvis Balhoo eller Iammaths kommentarer så särdeles ur perspektivet med kvinnan som offer. Dock är det ju inte främst i vem som har offerollen som ert problem ligger, utan i att ni direkt ser en asiatisk kvinna med språksvårigheter som en importfru (och som du ser det har "plockats hem" som nån handelsvara). Ja, det finns ett antal samvetslösa idioter som åker till Thailand och gifter sig med kvinnor som hoppas på ett bättre liv och det finns även några samvetslösa kvinnor som lurar i en annan kategori män att de är intresserade för att kunna skaffa sig ett bättre liv. Dessa konvenansäktenskap överlappar dock inte helt varandra och de utgör framför allt inte hela gruppen "svenskar som gifter sig med thailändskor". 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
men att klaga på desperata jörgen är inget som upprör folk?
Man blir ju mörkrädd över kommentarerna och vilka lowlifes det finns här alltså. Sen sitter andra och diskuterar White Trash i en annan tråd. Kyss mig i arslet vad folk är korkade rasistfittor när det väl kommer till kritan. Usch Bara att säga att någon är "importerad" för att man är född i thailand är fan höjden av okunskap. Läs en bok och ut och res med er jävla instängda nötter!
rip stephen perry
A.S.N.O.M
men alltså, själva klippet är ju inte jättekul egentligen. hon förstår inte "HAHAHAHHA"
"So? Hur ofta hör du ordet Neger på radio eller Tv, och hur ofta kommer någon undan med att säga det idag? Ska vi forstätta använda Huding, blåman och khaffer också menar du?" Khaffer hörde jag senast i någon dödligt vapen film tror det var 2:an. Blåman och huding = uhm? Aldrigt hört dom användas förut Om jag ser en svart snubbe tänker jag neger, sen om jag skriker det rakt ut åt han är en annan sak. Ser det inte som om jag tycker mindre om han, är bara van med att tänka så. Folk är för jävla överkänsliga i dagens jävla samhälle Sen att thailändska fruar är lite low är ju mest pga att dom lever fattigt, så kommer nån stekigt äckel och plockar dom. Visst hittar man kärleken så gör man, men hur jävla hett är det när Staffan 50 plockar upp en 22 åring han ska gifta sig med? Min flickvän kan cirka 10 ord på svenska förövrigt så jag känner mig självklart jävligt nöjd, så kan förstå att man om man hittar nån som inte är svensk så gör man :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot