I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video] Epic Beard Man

Övrigt - Webbsidor

2010-02-23 10:48
Svårt att veta hur det ligger till, vem som talar sanning. Men den där drug-junkie veteranen har nog mer problem än den svarta personen om man säger så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-23 10:49
BC99 P26 Jo men hur vet du att han talar sanning då? Kan ju lika gärna vara han som snackar skit som veteran tom eller??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-23 14:46
Det den mörka killen blev sur för var ju att han sa att han skulle slicka han skor(min egna översättning), och då sa den mörka killen: va? det jag inte sagt. Då sa killen med skägget att han hade erbjudit sig. Vilket han inte hade gjort.

Vilket man oxå hörde på videon. Och rasism är inte okej bara för att du är gammal eller har varit i krig.

Jag har ingen personlighet

2010-02-23 14:51
Blaze_We P23

därför att hans version stämmer mer överens med videon. Men man får gärna tro att EBM hade en polare med sig på bussen HAHAHAHAHA

2010-02-23 15:27

2010-02-23 15:36
yet_schooled P22 Jo men det är väl ganska lätt att rätta till sin story efteråt?
Jag vet inte vem av dom jag litar på, båda är säkert rätt sliriga på ett eller annat sett.

Sen behöver man väl inte vara rasist om man tycker att videon är kul.
Poet

2010-02-23 16:01
Men videon talar ju for sig sjalvt. Alla kan se och hora vad som ar pa videon. Tom at andra sidan snackar om att Micahel har suttit inne for mord, att Tom hade sin polare med sig pa bussen, att Michael's fastmo stal hans saker, att han knockade Micahel i 22,5 sekunder, Michael fick vingar och flog ivag :P

Bottom line, bara extremt sorgligt att se hur en san har handelse far rasister varlden over att bli lyriska.
At the gates of Eternity...
Poet

2010-02-23 16:04
Och om vi ska snacka om korrigering efterat, det enda Micahel har sagt som inte var med pa bandet (aven om jag tycker att man kan se det ocksa) ar att han var berusad. Allt annat han snackade om, var med pa bandet.

2010-02-23 20:36
22.5 minuter var det väl till och med? jag tror skäggmannens osynliga kompis tog tiden. hahaha

Det allra konstigaste med klippet är att om nu 'episka skäggmannen' frågade en svart man på en buss om han kunde polera hans skor(vilket det verkar som att han gjorde) varför blir han då så otroligt upprörd och kränkt när han blir anklagad för att vara fördomsfull? Helvete vad vrickad han måste vara. Michael var nog inte den enda som var intoxicated på bussen haha

Det är som att fråga en random invandrare på pendeln hur mycket han tar för en kebabrulle och sedan bli alldeles till sig när man blir kallad rasist.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Poet

2010-02-23 21:11
Just det, 22,5 minuter var det haha.

Aterigen, bara sorgligt att folk varlden over hyllar en rasistisk, kriminell pundare pga en handelse som denna.

2010-02-23 22:14
Jo det är rätt äckliga kommentarer på youtube, som vanligt är det jänkarna själva, det konstiga är tycker jag är att många både svarta och vita håller på den vite mannen.

2010-02-23 22:41
Men gud. Hela USA är rasistiskt, palla bry sig. Ingen som hörde tjejen skrika "say it again pinky"? Att det blev en black/white issue direkt redan på bussen säger rätt mycket.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2010-02-24 04:06
Åhhh guuuuuud The PC cop is in town betta watch out

Det är bara att älska.

2010-02-24 07:54
Ja kalla det va ni vill, bättre att ha någon fundering kring rasism än att stå likgiltig.

2010-02-24 23:24
Mörten

hahahhahahahahahahahahahhahahahhahahaha
Det är bara att älska.

2010-02-25 10:09
Thee Tom Hardy – Epic Beard Man (prod. Khrysis)
http://usershare.net/niywv5y040x6

2010-02-25 15:25
^ Ouff vilket beat!
Beat the odds like an abusive freak show owner