[video] Epic Beard Man
Ser inte ut som den postats här... Rätt kul videohihi
fniss
Get hit and Hit back // GoBo
haha så kan de gå om man spelar ball! //Yde - xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
DAMN hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2010-02-18 13:50
Hahah, klockren brud i bakgrunden "WHATTEFUCK!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
haha normalt sett skulle det vara lite pinsamt att bli spöad av en 67-åring men han är tydligen vietnam-veteran och byggd som en björn. :]
haha nice! Men jag trodde det skulle vara den där videon av en kille på någon slags skägg-tävling som vinner med ett skägg som är format som en bur runt hela hans huvud. DET är epic!
Lagg ner. Forst och framst sa lagger han en rasistisk kommentar och forsoker senare forsvara det med att saga "You could be a chinaman, I'm not prejudice". Termen "chinaman" ar rasistisk och langt ifran PK har borta. Och hon bruden ar langt ifran battre som skriker massa rasistiska grejer. Men det ar uppenbart att snubben med skagget borjade det hela. Det coolt att vara rasist nar man ar stor och stark.
At the gates of Eternity...
Och det ar inte sjalvforsvar langre nar man fortsatter att sla pa nagon som ligger ner.
Men thugs bär ju pistol!
alltså hur i helvete kan man tycka att någon som försöker råna en person förtjänar 10 år i fängelse? det är ju ett helt absurt straff! förstå hur lång tid 10 år är, tortyr fan! idiot! Jo jag vet att han var dömd tidigare men ändå... nån måtta får det fan vara.
HAHAHAHAHAHA Gubben är riktigt rolig!
They tried to rob me 3 times already in oakland, so I had to shoot one of them with my pistol one night and he ran like a sissy
Men då.
Moderator
2010-02-20 00:07
Shit snubben är ju ett psykfall. Lustigt att han inte har några problem med att en dispyt på en buss ska leda till att någon får sitta inne 25 till livstid (om det nu blir hans tredje dom, hängde inte riktigt med), eftersom det ju faktiskt var en skurk. Men han själv har sålt droger och varit hallick. Och så börjar han grina över sin mamma mitt i alltihopa. Någonting verkar ju vara fel där inne, säkert något som flippade i huvudet på honom under vietnam.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Och i det klippet fortsatter han saga "a chinaman"... lagg ner din javla rasist redneck. Synd att han inte akte pa stryk, for hur mycket han an forsoker forsvara sig, sa ser man igenom hans snack. Han ar en rasist som dessutom forsoker andra sin historia nar vi redan har sett och hort vad han gjorde. Pastar att den andra snubben slog han tre ganger? Sucker punched him? Det var en slap i ansiktet for fan. Och han var knocked-out for 22,5 minutes? Du hoppade av bussen for fan. Ynglingen borde ha latit snubben varit, da det ar uppenbart att gubbjaveln inte har alla indianer i kanoten. Suttit i finkan, Vietnam Vet som tydligen ar psykiskt stord. I min mening sa var det han som provocerade det hela. Transit (kommunal trafik) har borta i Nord Amerika = darhus. Bara massa javla idioter som han Beard Man som alltid forsoker saga massa skit och forsoker provocera en. Kommer ihag en gang nar jag satt pa bussen har i Toronto, sitter och laser en bok, sa kommer en snubbe pa 40 ar, in i bussen, gar forbi mig, sager "nice hair!" (jag har ett stort afro) med ett hanfullt flin. Jag sager "thanks" och fortsatter lasa min bok. Sen kommer han och satter sig bredvid mig och borjar snacka massa mumbo jumbo for sig sjalv. Sen sa kollar han mig dods seriost i ogonen och sager "You think you're cool, eh?" jag sa "What?". "Yeah you're a real fly guy, aren't you? You're too cool for school!?" ;) Jag sa bara "Guy, I don't know you, you don't know me. So let's just leave it at that". Sa fortsatte jag lasa min bok. Sa sag han nagon annan han kande att han ville fucka runt med. Sa dar slutade den historien.
hade lillchippen suttit inne för mord och var ute på "paroll"?? ...om så var fallet. Hur jävla hjärndöd är han inte om han låter en sån här situation gå så långt? Han har garanterat koll på straffskalorna och vad som händer med återförbrytare. Tycker att han hör hemma på någon form av låst hem. Dock kan ju usa´s fängelser diskuteras. Dom är ju inte direkt gjorda för att återanpassa brottslingar.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Han är ju helt klart inte frisk i huvudet men rasist? För att han säger chinaman? Han är ju rätt gammal...man sa kanske så om kineser förut?....jag vet inte. Tyckte ändå det var jävligt korkat att gå på honom, speciellt eftersom EBM typ var dubbelt så stor som den andra killen...
The Real Apa : Kolla upp ordets betydelse och ursprung. Jag tankte likadant nar jag forst kom hit, tankte att "chinaman" later ju harmlost. Men "chinaman" ar lika negativt laddat ord for en asiat, som "nigger" ar for en svart person.
BC99 P26: Dock så är killen ifråga inte asiat, utan svart? Och bör därmed inte ta åt sig, eller har jag missat något?
Wurrup?
Nej alltsa, han kallade inte yngligen for "chinaman". Men han forsokte parera med att saga, att han lika bra kunde ha varit en "chinaman" for han ar inte fordomsfull. Och han sager "chinaman" igen i den andra videon.
Eh, jag skulle inte haka upp mig för mycket på att han säger "chinaman". Precis som the_real_apa säger så är det ett väldigt gammalt uttryck som många äldre människor använder då det var så man sa på deras tid. Nuförtiden säger man helt enkelt inte så då det är ett negativt laddat ord just pga man använde det för alla asiater förr i tiden och därmed generaliserade grovt. Vare sig någon var japan, kines eller korean så sa man "chinaman" haha. Min kompis morfar säger samma sak, han är cuban men bott i usa större delen av sitt liv och nu bor han i Karlstad. Han brukar dock rätta sig själv när han råkar säga gamla uttryck som han vet att man inte använder längre. Han är knappast rasist f.ö. Den här gubben i dessa videos verkar dessutom inte helt frisk i huvudet. Men rasist eller redneck är han nog inte direkt, han bor ju för fan i Oakland. Det är ju typ Sanfrans compton eller harlem.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent
2010-02-21 16:09
lite läskigt kan det ju ändå vara det här då rasister gärna hyllar honom bara för att han slog en svart man... det ger liksom lite kött på deras ben, eller hur man ska uttrycka sig.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Marvingaye : Oakland ar inte San Fran, utan en stad pa andra sidan sundet, mitt emot San Fran. Men det kallas tillsammans for The Bay Area. Och Oakland har en valdigt stor svart befolkning och aven en valdigt stor asiatisk befolkning. Sa han, om nagon, borde veta att chinaman och att fraga en svart snubbe pa bussen om skoputts, kan vara offensivt. Och nigger om nagot, ar aldre uttryck and "chinaman". Fortfarande inte ok att saga eller hur? Jag ser inte att vara gammal som en ursakt for ignorant beteende.Konstigt : Nej jag skojar inte. Varfor skulle jag skoja for?
BC99 P26 Därför jag kallade det för "Sanfrans" harlem/compton, jag syftade självklart inte på att det låg i staden San Fran. Nåja, jag tyckte jag var tydlig. Gubben är helt klart inte frisk i huvudet, vilket man ser ännu tydligare i andra klippet då han börjar gråta och verkar helt förvirrad. Att anta att han borde eller inte borde veta vad han ska säga när han ska säga saker känns inte så självklart. Han använde till och med ordet "chinaman" i en mening där han försöker förklara för en överspänd thugfjant att han inte är rasist. Bara det visar ju på hur oklart han tänker. Tycker fortfarande att det är långsökt att dra slutsatsen att han är både rasist och redneck. En krigsskadad, förvirrad gubbe som blandar ihop händelser och detaljer är vad man får ut av dessa klippen. Han verkade tro att han knockade snubben i över 20 minuter. Tycker i alla fall att "thugen" provocerar det hela med att ifrågasätta vad gubben menade när han sa "boy" på sin telefon till sin kompis och sedan anklagar honom för att vara rasist utifrån det. Varför ens bry sig om vad andra människor snackar om på telefon? Tror han på allvar att gubben sitter och säger rasistiska saker högt på sin telefon när han sitter på en buss full med svarta människor. Snacka om långsökt. Smått pinsamt att han sedan åker på däng när han till och med slår första slaget. Gubben hade vett nog att försöka förhindra konflikt och flyttade sig längre fram i bussen.
Producent
2010-02-21 19:15
Konstigt: Nej jag skojar inte. Varfor skulle jag skoja for? därför du nämner inte att den "svarta" killen gormar "white ass" osv till skäggmannen, vilket är minst lika rasistiskt. typ. samma visa så fort en vit man säger något, men det andra stänger vi öron och ögon för...
Konstigt P22: Du har en poäng. :P Men ifall gubben bad killen om skoputsning, då förstår jag varför han blev så jävla sur, haha.
Wurrup?
Marvingaye : Nu kanske jag har missforstatt handelseforloppet, men vissa fakta kvarstar. Han fragade ynglingen om en skoputts. Ynglingen var forst med att "take a swing" och gubben slog sonder den andra killen. Som jag redan papekat, sa ar ingen oskyldig i det har fallet. Men i min asikt, sa kanns det som om gubben provocerade det hela med en rasistisk kommentar. Konstigt : Jag har i tidigare kommentarer redan sagt att de alla betett sig illa at och ar minst lika rasistiska allihopa. Ynglingen, gubben och hon slynan som star och skriker massa dumheter. Det jag propagerar for, ar att gubben borjade det hela med att fraga en offensiv sak. Jag forsvarar inte ynglingen. Som jag och Marvingaye redan papekat, sa ar det javligt uppenbart att gubben inte riktigt verkar vara frisk i huvudet. Yngligen borde bara ha ignorerat det hela och latit snubben sitta langst fram i bussen istallet for att forsoka sla han.Underhallning : Om en vit gubbe hade fragat om det ar punghar jag har pa huvudet (mitt afro alltsa), pa bussen sa hade jag blivit javligt arg. Hade jag slagit honom? Nej, men han hade fatt smakat pa valdigt harda ord. Sa bara for att du tycker att nagot inte ar offensivt, sa betyder det inte att andra inte kan ta illa upp.
BC99 P26 Ja du har missförstått händelseförloppet. Han frågade inte killen på bussen om en skoputs haha. Han pratade med sin polare på telefon och nämnde att han behövde åka och fixa skoputs. Han använde ordet "boy" när han pratade på telefon och den överspände thugfjanten bestämde sig för att lägga sig i och kallade honom rasist osv.
Marvingaye : Om sa fallet ar, varfor fragar han ynglingen i borjan "How much you charge for a spitshine?". Jag sager inte att du inte kan ha ratt, men gubben fragar ju rakt ut hur mycket ynglingen tar betalt for en skoputts. Sen pastar Gubben att ynglingen erbjod honom en skoputts. Bottomline, gubben verkar vara lite bakom flotet sa att saga, och han sager nagot offensivt. Ynglingen ar en "punk" som borde bara ha hallt kaften och nojt sig med att gubben satte sig langst fram istallet for att provocera. Jag kanske overreagerar over det hela, for jag tycker ingen av de gjorde nagot som folk i den har traden och pa Youtube, hyllar de for. Och for att inte namna alla rasister som kryper fram under sina halor och hyllar gubben, bara for att han pucklade pa en svart kille.
BC99 P26 Ah okej. Nä, det var inte så jag uppfattade det, även innan jag såg andra klippet där gubben luddigt förklarar händelserna. Ynglingen blev upprörd över att gubben sa på telefon att han behövde åka till en "boy" som skulle putsa hans skor. Det var därför han satt och förklarade sig själv att han inte menade något illa med "boy" och att en boy skulle kunna vara svart, vit eller "a chinaman". Om nu gubben skulle varit så störd att han rakt ut frågade en svart man på en buss med massa andra svarta om han kunde putsa hans skor, varför skulle han i så fall bli så otroligt upprörd och defensiv över att den svarte killen kallar honom fördomsfull? haha, makes no sense. Dessutom passar inte hela "chinaman" diskussionen in i något av det där. Håller med om allt du skrev i sista stycket. Det är så typiskt att alla fega smygrasister ska krypa fram vid såna här tillfällen och hylla gubben till skyarna för att han pucklade på en svart människa. Väldigt patetiskt. Men så är internet..
Här förklarar han situationen lite tydligare, fast han verkar fortfarande lika väck i huvudet hahahaha
Marvingaye : Haha, hans kompis pa bussen? Vart var hans kompis? Jag ser inte hans van nagonstans. Aterigen, snubben ar riktigt vack... Men samtidigt blir jag anda glad att se den har snubben bete sig som han gor, for han framstar nastan mer som en idiot an ynglingen. "I beat his ass when he was trying to steal my cocaine". Haha... fortsatt sa EBM ;)
Ja, med "kompis på bussen" så antog jag innan att han snackade med en polare på telefon, vilket är det logiska. Men nu verkar han syfta på att han hade en polare med sig på bussen? hahah
hahahahahaha Amber lamps! F.Ö. måste ni här inne chilla lite, o ja alla vet att ja syftar på en specifik person :) De en rolig video för att en pensionär slår ner en snubbe, smygrassar kör på de för den stereotypiska negern ska bete sig så här o nu fick den stereotypiska negern stryk. De vinner röster hos folk som de redan vunnit röste vi vettiga människor ser de för va de en rolig video där en kaxxi snubbe får stryk. Hoppas att de inte har internetuppkoppling i killens fängelse om han nu åkte in hahaha
Det är bara att älska.
Neger?
oh no he didn't!
det finns en chat! missa inte den...
sluuuta kolla på min bild ja e fan blatte ja har många vänner som e negrar som ja kallar för negrar they dont care u shouldnt
Det är bara att älska.
Om ni kollade på killen som blev slagen, i hans intervju säger han att han är 50ÅR!!!! Aldrig suttit inne för mord eller liknande och han visste att han skulle få däng. Han gjorde det bara för att markera att man kan inte snacka så.
TOM(beard dude): How much for spit shine my shoes?
50åringen(mörkkille): WHAT?
TOM: You offered to spitshine my shoes.
50åringen: NO I DIDNT!
Så har ni hört hans del oxå.There is always two sides of every story. Vem som talar mest sanning är upp till var och en. Men Rasism är fortfarande kvar och väldigt hemsk. Även om det bara var ett ord eller en fras, så tycker jag personligen inte att det var okej.
Jag har ingen personlighet
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
"She is a traveller from the future to take part in our glorious memes. She is forbidden to? interfere with the natural flow of history." Hahaha
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
SplinteringTuna : En neger , flera negrer . Till att borja med. And yes, I should care. For min mamma ar en sa kallad "neger". Skiter i vad dina vanner tycker om att du anvander det ordet. Precis som jag inte kallar mina vita vanner for "crackers", sa hall dig garna borta fran att anvanda det order for att beskriva dina svarta vanner, eftersom du sjalv inte ar svart. Math : Det jag forsokt att saga hela tiden i traden, men det ar den vanliga visan sa fort man tycker nagot ar rasistiskt, sa ar man overkanslig.
BC99 P26 Håller med med vad du skrev till SplinteringTuna, så onödigt.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
håller med om*
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob