(youtube) bolibompa-Nassim är dum i huvet!
Han skrämmer ju ungarna! 0.45 :D
Han verkar fan helt störd
jag eller han verkar störd? Men asså det är ju sjukt som fan att dom hittar på sånna här barnprogram, det är säkert den där fula nazzim eller vad han heter som har kommit på det med.
Producent
2009-07-27 14:57
ja det finns ju en anledning till att barn är som dom är idag.
Vad i helv...
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Promotor
2009-07-27 16:39
hahaha, jag trodde det skulle sluta med att dom vart "ketchup" men nej då, dom simmar i "tomatjuice" !
Trodde att skiten skulle sluta lyckligt, men va f... Bra sätt att lära barnen att döden är det bästa som kan hända.
men vafan tror ni att barnen är några jävla mongo som inte fattar ett skit?de är fan smartare än vi är idag.vilket barn blir rädd för sånt skit? varför skulle det sluta lyckligt ?är allt walt disney film (förutom pocahontaz dock)?Det lutade ju lyckligt ändå,tomater simade i tomatljus och hade kul.ska alla barn vara fett svenne som tänker bara i bestämmda shabloner?
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Moderator
2009-07-27 17:55
Jag tycker han verkar som en bra barnprogramledare. Han leker ju ganska liknande som barn, det är ju skitbra för det kan barnen relatera till. Mycket bättre än en massa snälla barnprogram med löjliga budskap och skit. Hans budskap är ju typ att det är roligt att leka.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Menar inte att han skrämmer barnen med leken, men han ser ju ut som ett troll där och hans blickar osv gör att han ser psykiskt sjuk ut ibland. Men tycker du liksom detta är kreativt? Tror du små barn tycker detta är roligt? skrattar? Det är ju så jävla dåligt så det finns inte liksom
pratar du med mig eller med kroken?
WWW.COULISSE.SE
Moderator
2009-07-27 22:09
Haha han ser ju helt psykad ut också.
time isn't wasted when you're getting wasted .
man har sett samre barnprogram i sina dar' finns dock sjukare barnprogram an detta. skont exempel, "Hans & Greta". Dar har ni nagot sick, barn som ar ute i skogen, softar och letar kottar. Sen blir det varsta mardrommen med haxan, som ska baka kidsen i en ugn o shiet. aeh tacka mig vet jag nar bumbi-bjornarna skuttade omkring.
-ò_ó-
Bumbibjörnarna handlade om Thorulf på en lsd-tripp Whözzä
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är fortfarande knäpp!
Ika i rutan eller vad fan det hette var ju ren skrack, this ain't shit compared to that!
At the gates of Eternity...
Jag tar tillbaks det. Nu i ett retroperspektiv, sa hade jag nog gett henne ganska ordentligt. Kommer inte ihag att hon var sa sexig! :D
Moderator
2009-07-28 09:15
Ika var jävligt het. Speciellt i sin old schoolklänning. Och jag tycker hon var en bra porrgramledare av samma anledning som den här Nassim, de leker båda typ som barn leker. Hon använde ju i princip bara sin fantasi och det är ju bättre än att ha barnprogram som i princip bara går ut på att sälja produkter vid sidan av. Sen tror jag att jag är den enda som inte var rädd för Ika när jag var liten, jag tyckte hon var helfestlig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag ser inte på vilket sätt Nassim skulle skrämma barnen med det där? Vad är det som är så skrämmande? Jag tycker han är bättre och roligare än dom andra bolibompa-programledarna, som t.ex. sara som bara är så grymt trist.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
bollibompas budget verkar vara ganska liten,. programledaren fick säkert köpa grönsakerna själv
Awaiting Beheadment and Mutilation
hahahaha fy fan vad rolig, helt min humor
www.youtube.com/prendel
jag är helt inne på kaptenkroks spår, har faktiskt råkat se hans barnprogram ett antal ggr och varje gång tyckt att det är typ det enda värda barnprogrammet som fan går nuförtiden.. (förrutom Astrid Lindgrens gamla etc.) men som är skapat nu liksom. Det går så extremt jävla mycket larvigt SKIT för barn nu.. allt ska vara så jävla gulligull-cencurerat så det blir helt jävla världelöst.. Ps: tyckte också Ika i rutan va helfestligt som barn... :)
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Undrar hur länge han filade på det där manuskriptet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men asså seriöst jag kan inte ta sånna här ledare på allvar, asså visst någon måste ju göra jobbet såklart som barnprogramsledare. Men undra vad han får för typ reaktioner på krogen eller bland polare osv? Flickvän etc
Så han sitter och säger till barn: Att döden är bra och det är roligt att dö? VAFAN! Konstigt. Mina barn ska fan inte få kolla på honom.
Jag har ingen personlighet
Han krossar två TOMATER, jag tror barn ser skillnaden på tomater och människor. Han leker ju precis som vilket barn som helst gör. Som nån skrev, barnen kan ju relatera till det där. Jag undrar hur många gånger jag har bankat skiten ur skurkar i mina lekar när jag var grabb, men ändå ser man inte mig som vardagshjälte på efterlyst. Det är ju lek! Perfectly healthy.
"Vi får simma i tomatjuice" FAN VA JAG GARVA! HAHAHA
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Men asså seriöst jag kan inte ta sånna här ledare på allvar, asså visst någon måste ju göra jobbet såklart som barnprogramsledare. Men undra vad han får för typ reaktioner på krogen eller bland polare osv?Flickvän etc haha, tror du det själv eller? :D
kom här baby, vi ska simma i tomatjuice...
typ, eller?
"skrämmer barnen" nu får ni fan ta å ge er..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Där kan vi börja snacka om att skrämma barn.
fan vad stört, haha "det var jag och morsan som slog farsan"...
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Moderator
2009-07-29 15:54
hahah ser ni när han tar upp burken o börjar "ööhhhh ööh" som att de skulle ha legat nå mer i den som va borta, sen fick han improvisera
//TW
Producent
2009-07-29 16:02
fan vad han skrämmer barnen... shizzle.
Men asså seriöst jag kan inte ta sånna här ledare på allvar, asså visst någon måste ju göra jobbet såklart som barnprogramsledare. Men undra vad han får för typ reaktioner på krogen eller bland polare osv? Flickvän etc Vad har det nu med barn att göra?Kan du inte ta honom så sluta kolla på bolibomba.Börja med ngt steg efter typ 1000apor.
WWW.COULISSE.SE
Men herregud, lat han improvisera! Tycker SVT gor bra nar det galler after school special. Ska ni bola over det har, sa kan ni ju lika bra joina alla hogerkristna fanatiker som tycker man borde forbjuda rapmusik och valdsamma videospel.
Men det är roligt iaf hur han improviserar