I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Nazister mötte stor motdemonstration i Skellefteå

Övrigt - Webbsidor

2009-06-11 15:10
jag vill se detta i västerås. folkfronten staplade in en dag och gick runt i stan i ett gäng med sina flaggor och folk verkar skita i.

jag gick efter men jag var den enda också.
 i get more pussy then panty!

2009-06-11 21:49
Om man genom att kasta ägg får bort en organisation som använder grovt våld och är fullt kapabla till att döda så är det helt okej.
 DIF!

2009-06-15 00:00
Okej får jag belysa lite missförstånd.

Folk tror att nazisterna var där och demostrera, det stämmer inte. Dem kom och skulle dela ut flygblad. Dem hade ingen tillstånd att demostrera. Det hade däremot alla andra.

När snutarna eskortera bort nassarna, sa dem att det är för att vi skulle demostrera ifred.

Sen snutarna gjorde ett jävligt bra jobb, tycker dem flesta som var med.

Skellefte bor är stolta över att visa att dem har inget här att hämta.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2009-06-16 02:14
Haha, han de filmar i blå tröja ganska länge måste resultatet av 15 generationers inavel mellan två grottmänniskor!

Är det en slump att alla nazisterna ser ut som grottmänniskor?
Signatur får rum här

2009-06-16 03:59
Det roligaste var ju faktiskt 24 sekunder in i svt-klippet..
En polis med en megafon som säger åt några till synes mindre intresserade "vanliga" bakom ett kravallsteket att dom ska "hålla sig lugna"...

2009-06-16 17:12
Haha, gick i skolan med ett par av dem back in the days och när jag bodde i sverige.

Har skallat en av dom och den andra en käftsmäll. Dom va inte så upkäftiga efter jag erböjdom 2 mot 1 och jag banka dom båda på fyllan.

Haha
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2009-06-17 12:57
haha tio små moppe pojkar är vad dom är,fucking fjantar

2009-06-17 18:47
Det roligaste var ju faktiskt 24 sekunder in i svt-klippet..
En polis med en megafon som säger åt några till synes mindre intresserade "vanliga" bakom ett kravallsteket att dom ska "hålla sig lugna"...

hhahaha word!

Men bra att det var så många som demonstrerade emot :) Var lite onödigt med äggen men annars är det ju bra
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-06-17 22:54
"10 nazister på våra gator!"

Det var en trevlig dag.
Dom är välkommna tillbaka.

Mikael Skillt som syns i dessa videoklipp (som även arrangerade detta) är ju förövrigt också med i Ku Klux Klan, hejja!
www.myspace.com/drdrogdisko

2009-06-18 12:35
M.Skillt är också en känd debattör på flashbacks diverse forum. Ibland blir han arg och då skriver han det. Ibland är han väldigt manlig och då framkommer det. Ofta försöker han vara den tillmötesgående nazisten som svarar på pöbelns frågor.

Men det roligaste med SMR är ändå avhopparbloggen som avslöjar scouterna för vad de är.
Länk till http://avhopparbloggen.blogspot.com/

Den är skriven av fem (?) avhoppare. Några av de har varit bland de mest hårdföra gatuaktivisterna i SMR. Intressant läsning om Klas Lund och de andra. Jag hoppas inte SÄPO på allvar klassar dessa som hot mot rikets säkerhet. Eller å andra sidan, snubbar med mindervärdskomplex och tillgång till vapen. You never know.

2009-06-18 14:09
Vi hatar inte ett folkslag, vi hatar den intolerans mot medmänniskor som dessa små gossar och flickor visar.

2009-06-18 14:44
Så kan man absolut säga... om man vill göra det enkelt för sig.

Du tycker inte att det finns en viss skillnad på att hata flera olika folkslag bara för att dom inte "härstammar" från sverige och att "hata" dessa små sorgliga högervridna gossar?

2009-06-18 15:51
ephedra2: En samling galningar som med våld driver sin hatiska ideologi, och en stor folklig samling som har samlats för att protestera mot våld, fördomar och rasism är knappast likvärdiga.

Dessutom är det vi antirasister som allt som oftast stoppas av polis se bara på Salem t.ex. där båda hade tillstånd, i det här fallet hade nazisterna inget tillstånd överhuvudtaget.
 DIF!

2009-06-18 18:34
Befria Sverige fran idioter!
I be around, just out of sight

2009-06-23 20:39
bob Om man genom att kasta ägg får bort en organisation som använder grovt våld och är fullt kapabla till att döda så är det helt okej.

fullt kapabla till att döda?
Det är människor vi snackar om, inte djur. Tro det eller ej, men dessa människor har säkert också en viss moral.
Dessutom är det inte bara nationella som är "fullt kapabla till att döda". Även nationella har blivit mördade av t.ex. invandrare och vänsteranhängare, eller menar du att det är nationella som har dödat nationella?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-23 22:18
Men suck, dra här ifrån din lilla fucking lallare så uppenbart att du är nazi.
Nämn ett fall där en nazist blivit mördad av vänsteranhängare?
Nazismen har dödat flertalet gånger i Sverige och så sent som i vintras höll man på att bränna inne en familj.
 DIF!

2009-06-24 15:22
bob... Salemmarschen, har du någon som helst aning om varför den genomförs?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-24 21:32
raeka, vet du vad salem har för påverkan för nazismen i sverige?
((MAAD))

2009-06-24 22:23
läskigast av allt e ju att SD stod med som eget parti i alla tidningar efter EU-valet utan en förklaring vilket parti det var, jag va tvungen att fråga morsan va d va för blomma! ett erkännande av ett främlingsfientligt parti e ju ett första steg mot acceptans av det, vilket är sjukt!

jävligt tråkig video annars med riktigt sunkiga ramsor o töntar på båda sidor. känns jävligt medmänskligt/modigt/klyftigt/valfir-synpunkt att applådera när en polis tar ner en nazist på marken för att han försökt sparka en mot(?)demonstrant.. men visst, man får hata nazister, ja har ingenting för dem alls. däremot kan man ju inte släcka eld med eld, so to speak.. roligaste hade ju vart ifall nazisttåget, om det nu var det som skulle gå först, inte ens skulle uppmärksammats och folk hållt på med sitt som vanligt, men å andra sidan hade det väl säkert gynnat dem också så.. well well, ja slänger till med ett opassande sieg smile för att hindra mig från att bli alltför seriös!
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2009-06-24 22:26
fast då släkker man ju skogsbränder just med att starta ny brand. dvs brandgator.
är det för stor brand måste man bekämpa den med eld för att få bukt med den!
((MAAD))

2009-06-25 12:38
davve_d > snälla berätta?

2009-06-26 00:09
raeka P19: Du ska nog kolla upp dina fakta bättre då Wretström knappast vart mördade av några med vänsteranknytningar. Se så försvinn nu!
 DIF!

2009-06-26 17:09
davve_d skillnaden då e väl att det är förberett, planerat och inte minst kontrollerat, vilket den här brandgatan inte verkar vara.. men vi kanske inte ska ta liknelserna för långt?
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2009-06-30 21:48
bob, din tuffing, jag skrev väl inte bara vänsteranhängare? eller är det fel på min datorskärm, för här står det att jag har skrivit "invandrare" också... hm, skumt det där...

å andra sidan så är väl de flesta invandrare vänsterpack.

2009-07-01 14:02
Nämn ett fall där en nazist blivit mördad av vänsteranhängare?

bob... Salemmarschen, har du någon som helst aning om varför den genomförs?

bob, din tuffing, jag skrev väl inte bara vänsteranhängare?
 DIF!