[Video] Polis mobbar bilist
Helt jävla sjukt asså, ja blir så jävla arg! Jag har inget som helst emot polisen, de gör underbart jobb och sverige skulle vara helvete utan de, men ändå, va fan är detta för beteende. Killen frågar rent av efter att polisen ska legitimera sig pga att de kör en civilbil. Kan väl förstå att det är onödigt av bilisten att fråga detta, men en polis borde väl ändå bara legitimera sig och klart! Själv är ja 15 år, men hade jag suttit i den bilen hade ja fan inte tagit det, dock hade ja nog blivit gripen så kanske inte är bästa idén dåe :DLänk till http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4397347.ab
mm man kan inte prata eller argumentera med poliser så är det bara!! Lagen långa arm är hårig och sträv!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Är du verkligen förvånad? "polisen gör ett underbart bra jobb" Du har antagligen inte träffat på många poliser du...Tyvärr är detta den bistra verkligheten som sker varje dag... "Fel gäng..." Snuten erkänner rakt ut att Polismyndigheten är ett stort gäng som man inte ska jävlas med...Säger ju NÅGOT om vilka man verkligen inte ska lita på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man tycker sig ana en viss osäkerhet hos konstaplarna. håller i övrigt med dig Manel!
Tu m'emmerdes!
Förstår inte snutens problem? Varför kan han inte legitimera sig? Det ska de väl göra om man ber om det.
Mellanöl Då kan dom helt enkelt inte leka cowboys lika lätt utan att bli anmälda...? Vill en kriminell legitimera sig för en polis i onödan? Knappast! Ungefär samma grej...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad jag vet har väll polisen skyldighet att legitimiera sig. vilka idioter, inget nytt hos polisen.
shit det är mycket på gång nu, man får väl hoppas att det leder till förändringar..
http://www.sthlmmd.se
Avskyvärt. Ska man företräda staten och vara till samhällets hjälp så ska man bete sig korrekt. Ur rikspolisstyrelsensförfattningssamling 2006:15, Fap 579-2, 11 paragrafen 6 kap (som förövrigt gäller väktare också) En väktare skall när han eller hon utför bevakning uppträda på ett sätt som inger förtroende och aktning. Han eller hon bör uppträda hövligt, hänsynsfullt och med fasthet samt iakkta självbehärskning och undvika vad som kan uppfattas som utslag av ovänlighet eller småaktighet. Om en väktare vid flera tillfällen uppträder på ett sätt som strider mot det första stycket skall hans eller hennes godkännande med hänsyn till bristande lämplighet återkallas eller om synerliga skäl finns, begränsas till att gälla endast annan verksamhet än bevakning. Nu är det här väktarnas version men som jag förstått det gäller samma sak poliser så byt ut väktare och bevakning mot poliser och typ patrullering. Känns inte direkt som det efterföljs :P.
Rolfi jag är 15 så nej jag har faktiskt inte så mycket enfarenheter med polisen. men pallade med sånt om typ folk skulle säga "åhh du är en sån där 15-åring som leker gangsta och är ute på kvällarna och vandaliserar medans du o ditt gäng lyssnar på emilush-hata polisen". så ja tänkte köra en mening som gjorde mig neutral =)
detta måste ju vara typ de 12e fallet som kommit fram den senaste månaden där poliser beter sig som idioter.. man kan ju undra ifall det kommer en förändring nån gång?
Vad hade hant om han bara kort ivag? De sa ju att de var biltjuvar som klatt ut sig till poliser. Jag hade flytt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
idiotpolis
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Inte konstigt att mer och mer och mer och mer folk HATAR polisen F.T.P
förbannat skönt att han fick det filmat, all propps till snubben
snuten låter helt efterbliven med.. "daööööh" och den andra snuten låter ännu värre.
www.RekFoto.se
beng beng för rulle
när polisen frågar mig om leg nästa gång ska jag också svara: "vad fan ska ni med det till?"
Awaiting Beheadment and Mutilation
Det är uppenbart att bilisten ber dem att legitimera sig för att jävlas, han vet mycket väl att de är poliser. Och det är den springande punkten, myndighetspersoner behöver inte legitimera sig om man befarar framtida repressalier eller om begäran sker för att sinka arbetet eller för att "reta" tjänstemannen. Så är lagen skriven. Alltså gör de här poliserna helt rätt när de vägrar att visa sina legitimationer. Däremot kunde de ha lite bättre ton men å andra sidan... vem skulle inte sura ur om nån snoris började jiddra.
Dessa människor, de såkallade poliserna är bara löjliga fjantar som känner sig bättre än andra pga sina fina brickor. Ta bort den och de kommer vara precis som alla andra svenssons, aldrig lyfta ett finger för en misshandel t.ex. Och nej, jag har aldrig stött på en schyst polis, endast riktiga rötägg.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
säg "ni jiddrar med fel gäng, till polisen nästa gång. kolla vad som händer
fyyfaaan ftp
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Fucking mesgrisar, små rädda pojkar som håller varandra om ryggen
http://www.myspace.com/murderdem
varför tillsätter dom inte undercover poliser som ska granska polisen, nån polis klär ut sig till akis o går fram till polisen o snackar lite skit, får han strycka blir poliserna av me jobbet. men då skulle halva kåren vara borta efter en lönehelg förmodlingen.