men åååååååååååhhh va dum du e josh
Jessica Andersson släpper bok om sin missbrukande mor
Schlagerstjärna, ensamstående mamma och dotter till en narkoman.
I en ny bok berättar Jessica Andersson för första gången om uppväxten med en missbrukande mamma.
– Den handlar om hur man klarar sig igenom livet, säger hon.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Attentionwhore!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
carola hade ju en rätt fet tyck synd om mig bild på löpsedlarna idag. :D
phow phow.
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
HAHAHAHAHA blir alltid lika glad när sånt här händer....skyll dig själv är det enda jag har att säga till den godtrogna idioten....
stop bröd!
Om man tycker att det där ser ut som en armani-logga...
...Så är man en idiot haha ;D
stop bröd!
Calle Schulman stoppades i USA:s gränskontroll
+'et!
Den där tjommen som säljer fakearmani är för jävla rolig, en riktig jävla lallare är han. Helt dum i huvudet och härjar på mackar. Jag har själv jobbat på mack och trots att man flera gånger gett polisen hans regg nummer och signaliment så har dom inte fått tag i snubben än... Helt sjukt...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Han verkar skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha naaawwww stackars calle
Fick inte spela Halo – sköt sina föräldrar En amerikansk tonåring har dömts för att ha dödat sin mamma och skadat pappan allvarligt när föräldrarna förbjöd honom att spela dataspelet Halo 3.10-åringar försökte råna Doris
LANDSKRONA. Rånarna hade kniv och var tio år gamla. Men modet svek när butiksägaren Doris Carlberg drämde ett basebollträ i disken. - Så här små killar ska vara i skolan på dagarna, säger hon.
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
hur fan ser baseballträt ut?
HMOR
Det är en jättedildo!
Producent
2009-01-26 10:53
tonårshumor i sämsta nivån på leifi
Doris vinner utmärkelsen: Dagens Idol!
Linda Rosing greps natten till i torsdags av civilpolis på en krog i Stockholm misstänkt för att ha tagit knark. Jag föll för frestelsen, säger hon. Foto: Vikström Roger hahaha awesome tråd
Familjen Laxström köpte hem färdig vaniljpudding för att fira sonen Nikos 19-årsdag. Den blev inte som de tänkt sig. Mamma Christinas vaniljpudding var fylld av brunaktig mögel - trots att bäst-före-datum går ut i oktober. -Det var fruktansvärt, säger hon. Vaniljpuddig i små askar är lite väl lyxigt tycker jag. Här har vi en familj som slår på stort under högtiderna. Vad blir det till jul, påläggsskinka? Hahahahahha
Viktoria Ed, 31, skruvade loss locket på ketchupflaskan, och gjorde det makabra fyndet - en penis. Nu är den misstänkta manslemmen beslagtagen av polisen. Det kan röra sig om ett brott. HAHAAHAHAHHAAHAH ööööuuhh
Strul på snusfabriken – flera anställda har inte fått sina löner
Michael Selander och Jimmy Gulliksson, båda 18 år, har väntat på sin lön sedan i somras
Bowlingkrångel i Mörlanda
Maskineriet krånglar dagligen och för att kunna driva modernt seriespel behövs ytterligare fyra banor. Först i investeringsbudgeten för 2011 finns pengar att göra något åt problemet.
Sture Holgersson i Götene fick en faktura från Norge där han krävs på
trängselavgift i Oslo. Inget konstigt i det - om det inte var för att det
gäller en snöskoter.
I dag är längdskidåkaren Bud Anders Gunnar Andersson från Mora rent ut sagt förbannad.
Han blev av med både skidor och stavar vid skidstadion i Hemus.
- Här ställde jag dom. Jag fattar inte att någon kan vara så fräck, säger han.
Dock lånade från ett annat forum..
DIF!
"Vi satt på toa i tolv dagar" TÅGET FÖRSVANN När Lennart Åsberg, 50, skulle ta sista tåget från Göteborg till Borås i går kväll uppstod problem: det kom aldrig något tåg. SJ hänvisade till Swebus där resenärerna fick köpa nya biljetter. ”Det är skandalöst dåligt”, säger Lennart.
Hittade plastbit i pajen
30 åring fick inte köpa alkoholfri bira pga att han inte hade någon identifikationshandling med sig.
Då bad han farsan köpa ut... Han hade tyvärr också glömt id-handlingen hemma.
"Vi slog sönder 20 bilar - förlåt oss" "Fadde dömd till fängelse"
Lurades på nätet
Benny Johansson, 43, hittade
kärleken på en dejtingsajt. 50?000 kronor senare insåg han sitt misstag.
Svenska fans rånade
Missade festen - trots biljett
30 dagar – längre får det inte ta från beställning tills du vräker dig fram i cyberrymden.
Lasse Honkanen, 49, fick vänta i fyra månader."
Elisabeth Albäck-Nylander hade precis gått av bussen när hon hörde en kraftig smäll - det var busskuren som föll ihop.
Elisabeth Allbäck-Nylander är rädd och säger till Uppsala.expressen.se att hon aldrig kommer att våga ställa sig i en busskur igen.
Jenny spelade Eddie Meduza - åtalas
Joakim drabbades av dvärgligans framfart
DIF!
Fick skadeståndet - i femtioöringar haha så bäst
http://www.aktivdemokrati.se/
Kunglig post Bob!
Walking the street of dreams
joakim drabbades av dvärgligans framfart hahahaha!!!
Killen till høger på strul i snusfabriken fick mig att garva väldigt länge :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
barba_pappa hon ser fresh ut som fan tjejen!
I be around, just out of sight
I dag är längdskidåkaren Bud Anders Gunnar Andersson från Mora rent ut sagt förbannad. Han blev av med både skidor och stavar vid skidstadion i Hemus. - Här ställde jag dom. Jag fattar inte att någon kan vara så fräck, säger han. Hahaha, så klockrent att han pekar också :D
Vi satt på toa i tolv dagar snälla säg att den artikeln inte handlade om maraton-grupp-bjas-sex...
Och varför står de och svankar som poledancers för?!
"Vi slog sönder 20 bilar - förlåt oss" nhahahha
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Floppa Forsberg: Det ser mörkt ut
http://duckdown82.tumblr.com/
Hahaha, den där jävla Foppa alltså. Lägg av med sport! Du är hundra år gammal och din fot går inte att laga. Sluta nu.
U-Nas P23 Jag läste nån uppföljning på Anuset i fryspåsen, de va tydligen nån del från en havsborre
----------------------------------------------------------------------------
Jag skulle veta mer om den här dvärgligan!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Hahaha: jag antar att det är dom som Joakim blivit utsatt av: http://vasteras.expressen.se/nyheter/1.1013474/en-dvargliga-lansar-swebus-bussar En dvärgliga länsar Swebus bussar VÄSTERÅS. En dvärgliga terroriserar Swebus bussar. Småväxta personer stoppas i väskor i bagageutrymmet, och under färden tar sig tjuvarna ut och länsar övriga passagerares bagage. - Vi har fått rapporter om flera stölder, bland annat på sträckan Västerås-Stockholm,, säger Pia Kråvall på Swebus. Polisen går nu ut och varnar resenärer på bland annat Swebus linje mellan Stockholm och Västerås. En liga med dvärgar stjäl värdeföremål i bagageutrymmet under färd. Hockeytrunk En bestulen passagerare på sträckan har gjort intressanta iakttagelser skriver polisen i Västmanland i ett pressmeddelande. Passageraren berättar att han såg två män som talade dålig engelska lasta in en mycket tung hockeytrunk i ett överfullt bagageutrymme, trots att det fanns ett alldeles tomt bagageutrymme alldeles bredvid det överfulla. Kameror stulna När männen kom fram hoppade de av bussen kvickt, tog den stora väskan och försvann från platsen i en väntande bil. När passageraren gick igenom sitt bagage vid framkomsten var en av väskorna nästan tom, och flera kameror, plånbok och andra värdefulla föremål var borta. Ur en annan passagerares väska hade en bärbar hårddisk och en tom kartong som hade innehållit en mp3-spelare försvunnit. Flera rapporter - Det kan mycket väl vara så att någon småväxt person placeras i en väska och sedan letar igenom andra väskor. Vi har den senaste tiden fått flera rapporter om stölder, bland annat på sträckan Västerås-Stockholm, säger Pia Kråvall, kundtjänstchef på Swebus, i ett pressmeddelande från polisen. Jobbar febrilt Swebus jobbar nu febrilt med att försöka förhindra Dvärgligans framfart. - Vi håller på att titta på olika lösningar för att öka säkerheten. Chauffören hinner inte alltid ha kontroll över allt bagage när det är mycket folk. Därför har vi diskuterat att terminalvärdarna ska hjälpa till att hålla uppsikt över resenärernas bagage, kameraövervakning i bagageutrymmena, stickprovskontroller eller att maximera storleken på väskor, säger Pia Kråvall.
DIF!
Dvärgligan låter som ett fall för räddningspatrullen eller Scooby Doo-gänget.
”Jag blev mamma-mobbad”
Mobbing är vidrigt men annars var posen ultimat.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article4349345.ab
VILKA ENORMA HÄNDER!!!
One chapter a day
klart hon blir mobbad med dom där labbarna
stigili dang dang didan
Producent
2009-02-07 22:25
fast hon blev mobbad på internet, då någon kalla henne världens sämsta mamma. vad har det med händerna att göra ?:)
äre bara jag som inte kan kopiera saker från whoa som andra har skrivit i forum?
BIT POP is taking over klockan 8
kamel P16 Haha jag kan i alla fall. Låter sjukt.
Förmodligen inte hon som är upphovskvinnan till "är dina händer större än ditt ansikte har du cancer"-gaget.
Walking the street of dreams
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
haha bull läge
http://teachmesoul.blogspot.com
äeh, han hade ju sin iPod!
Hangaround
2009-02-15 14:38
haha fan va roliga!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!