hahaha, förlåt, men fy fan va underbart att döpa sin dotter till Jocelynn Aryan Nation! Det är så att man kan ha överseende me att de är nazister.
c.g.b.h haha, dom anser sig inte vara nazister/rasister, dom tycker bara det är fel att blanda raser :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Redaktionen
2008-12-18 13:16
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
För höga betyg för att få studera Angelica Lövgren vill bli undersköterska men kommer inte in på omvårdnadsprogrammet. Problem: hon har för höga betyg. - Mitt jobb hänger på detta, men jag är överkvalificerad för utbildningen, berättar hon.
shupp shupp! pilliwillie!
tecNone det ar fan sorgligt. Ungen ser ut o vilja saga nat med :P
I be around, just out of sight
hehe mm :)
Snäälla, fyll på med mer sånt här. det är underbart ju!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kräkskräck rädsla för slemmiga killar på krogen?
//yde - så jävla go tråd
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
kräkskräck haha, ar det ens ett riktigt ord ? :P
Tårarna rinner ner för Faddes kinder när han berättar om saknaden efter Linda Rosing. Jag har inte bytt lakan i sängen sedan vi gjorde slut. Jag sover på hennes sida för att få känna hennes doft, berättar han.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI hahahahha!!!! jag forstar alla grater efter sin karlek lr gor nat sant dar galet, men dem som par ar fan komiskt, o vem fan vill grata efter en horig barn mamma?
hahaha den där var ju bäst!
såg nån skön i metro eller city nu i veckan fan glömde leta upp den
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
köper man från nåt som heter kameraexperten får man skylla sig själv tycker jag
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown jo, man ska även akta sig för såna uppenbara skojare som "el-giganten" och "teknikmagasinet".
För att inte tala om Expert!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mediamarkt ftw
http://teachmesoul.blogspot.com
bästa tråden
Bruden som Barba_pappa länka till va najs :]
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
Vilken idiot. Beställa i tid nästa gång kanske? Man får ju alltid ha sånt i åtanke när man beställer över nätet!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Hangaround
2008-12-24 00:19
Lyssnade på Krister i P3 idag. Då fick lyssnarna skicka in berätta om jular som de minns extra väl. Så var det en tjej som hade skrivit in och berättade om hur hennes jul blev förstörd. Hon skulle hem till Borås för att fira jul med sin familj på julafton. Så hade hon slagit in en massa paket och lagt de i en stor svart sopsäck som hon hade slitit med för att ta med hem när hon skulle ta tåget. Så kom hon till centralen och tänkte bara köpa en dricka på Pressbyrån. Så den dumma jäveln ställde sin sopsäck utanför och gick in och köpte sin dricka. "Jag var bara borta i 2 minuter" skrev hon. Och när hon kom ut så fans det inte ett spår kvar av säcken med alla julklappar i. "Jag bara grinade och grinade". SLUT Där har vi ett jävla bra exempel på "skyll dig själv" tabbar. Hade gärna postat en bild på henne, men det existerar inte så vitt jag vet.
manifestation mot dödsdrogen Ett par hundra personer har samlats i Åkersberga för att hedra Robert Eklund, 17, som dog efter en överdos av drogen DXM. En drog som han och en vän beställde på internet. Leveransen hämtade de ut i Icabutiken. buhu...
Tyckte minsann att det stod Robert Englund, men tänk vad fel man kan ha.
Producent
2008-12-25 00:36
Besviken Jonas Blomstedt hinner inte få julklapparna han beställt på nätet i tid innan julafton. ”Nu är julen förstörd”. säger han. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! jag vet vem han är :D bor i samma stad som honom, alla hatar honom :D
Lasse kronér hade lila slips på julafton :(
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4067603.ab
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Hahaha, vilket patetiskt land vi lever i, när folk lackar ur för att Lasse Kronér har lila slips.
Haha..
Walking the street of dreams
Lasses kroppsspråk är ändå bäst. Det är verkligen "suck!"
hahahahahaha
JONIS REST IN POWER
fan bästa tråden jag läst på whoa! Streckläst hela skiten:D För seg i skallen för att kommentera nu, men fan vad mycket skratt! Tack!
Hallå där, Per-Eric Henriksson, 77 år, som nekades att köpa lättöl till PRO:s paltfest på en Ica-butik i Gällivare när han inte visade legitimation. Affären kräver legitimation av alla kunder som vill handla tobak och öl.
Vad var det som hände egentligen?
– Vi skulle ha en paltfest i PRO-föreningen och jag skulle köpa en back med lättöl på Ica. När jag kom till kassan frågade tjejen om jag hade legitimation. 'Jag är 77, du ser väl att jag inte är under 18' sade jag men jag fick ändå inte handla. Hon kallade på chefen och han sade samma sak, trots att jag handlat där i över 40 år. Då for jag till nästa Ica och där var det inga problem.
Hade du ingen legitimation med dig?
– Jo, det hade jag. Men det är en principfråga, jag upplevde det där som oerhört dumt så jag stod på mig. Det måste vara lite rim och reson i samhället.
Kan du ha någon förståelse för Icas policy?
– Nej, syftet må vara hur gott som helst, men det måste göras på rätt sätt. Dagens ungdom är väl inte intresserade av att köpa lättöl heller, de vill ju ha starkare grejer.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
själv står jag på Per-Eric Henriksson sida :)
– Vi skulle ha en paltfest Varför blir jag aldrig bjuden på paltfest? :(
vad är paltfest?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Producent
2008-12-28 19:20
ungefär som ett julbord fast där folk äter massa palt och snackar skit och dricker lättöl.
Takida: Vi är besvikna De har gjort succé och slagit rekord på hemmaplan, men utanför Sverige är de fortfarande helt okända. Nu vill ett frustrerat Takida att nya plattan ska ta dem utomlands. – Vi är ganska besvikna på hela branschen, det tisslas och tasslas så jävla mycket, säger sångaren Robert Pettersson.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
haha den sista där var fan bäst....
BAHA!
Coop-restaurangen har serverat sitt sista mål : Ser rätt glad ut dock.....
Bo Edvinsson, butiksägare till Elme Färgland. Fyrverkerier värda upp till 50 000 kronor stals vid ett inbrott på Elme Färgland. Totalt stals och förstördes varor och egendom till ett värde av omkring 200 000 kronor. Gärningsmännen har även gjort hål i väggen in till Sko Dej.
BAHA!
:(((((((((
http://yofosho.mine.nu
HAHA!!! lol @ Takida, jävla bögar!
Rix FM tystnar i natt – ersätts av Mix Megapol Peter Åberg, Njurunda, skapade Facebookgruppen "Rädda RIX FM 105.5 i Sundsvall!", som just nu har 466 medlemmar.
En fantastisk artikel där man även får träffa: "Måns Jeppsson, Alnö, grundade Facebookgruppen Rädda inte RIX FM, som i nuläget har 547 medlemmar."
Läs hela artikeln här:
ST.nu
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Jonatan på fleshbucks bild ser ju precis ut som Tenfingers? Och han är över 18 (väl?)
My heart lives in my vagina.