Snygg bild på makrillfiskaren!
Göteborg på låtsas.
Producent
2010-07-15 11:34
Producent
2010-07-20 11:25
hahahaha sjukt roligt lär dom ha som svarar på frågorna :D
leo_riq Hahaha, läste den och tyckte den var sjukt rolig.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
THIMMEH!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fantastiska kommentarer till den där artikeln också! :D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Producent
2010-07-21 01:05
Senaste artikeln.
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
Hangaround
2010-07-21 11:24
läste den där om Stackars Mikaela och fnissade tydligen lika mycket som 118 118's chef.
haha hoppas "profetian" slår in :P
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Så kul med 40+ folket på aftonbladet som inte tycker det är humor, om det inte är hasse och tage som faller i en trappa eller hey baberiba som dansar skojsigt till Kung-fu fighting låten. Jätte briljanta människor i detta land!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Klagade på Ryanairs macka - blev hämtad av polis http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article7507253.ab
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Haha fo real! Good lord...
Hahaha wtf! Ryanair i ett nötskal :D...
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
hahah ryanair asså.. snart ska dom ju införa mynt toaletter också
Färgblind, for real? : O
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
nej ännu en som jag också skulle ladda upp :( Stackars henke!
de tror jag är full
De bets blodiga av vägglöss på hotell
Sen fick tonårstjejerna från Piteå räkning på kemtvätten
När tonårstjejerna från Piteå vaknade var det fullt av blodfläckar i sängen.
Små kryp rörde sig under kuddar och täcken.
– Vi blev jätterädda, berättar Pia Kinnunen, 18.
Fniss :)
Graffare
2010-07-27 13:36
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Men i stället för att ringa ambulans föreslog personalen champagne. HAhahahah, det är så man rullar med stil!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
bperb P28:
Hittade död mus i salladspaketet Maria och Jonas Skogsberg fick 100 kronor i ersättning från Willys. Nu skärper Willys kraven på leverantören När Jonas Skogsberg, 27, öppnade kartongen med italiensk sallad från Willys på midsommarafton hittade han – en död mus. – Vi bara skrek och skrek. Vi vart så jäkla chockade, säger hustrun Maria Skogsberg. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!! Älskar kommentaren där! Kan se hela scenariot framför mig. HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAH!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hårfärgen gav en allergichock
Maria, 31: Det har varit ett helvete
Maria Brostedt, 31, färgade håret precis som hon brukar. Men dagen efter svullnade hela ansiktet upp och hårbottnen blev till ett enda stort varigt sår.
– Det har varit ett rent helvete, säger hon.
Producent
2010-08-05 21:32
Haha! Tack!
Producent
2010-08-06 11:26
ni senaste har ju för fan strom fel! hunden är ju synd på riktigt, lika så familjen med utvisning! cyklisten var dock klockren, hur många gånger har man inte velat köra på en sån liksom ;) //Yde - inge off topic, please shuu
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Hahahah. lillkillen ser så jävla misnöjd ut med livet.
haha va fula ungar, rätt åt dem
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion: hahaha, vilket jävla jobb i onödan :p
Producent
2010-08-18 21:37
Blev påkörd – nu åtalas han Bilisten blev arg när Andreas, 32, inte använde cykelbanan Tack! Hatar de jävla terroristcyklisterna!
James May är grym
Foerplay Not cool!!
Graffare
2010-08-25 10:39
Foerplay P20 Synd om barnet, men 3 år och örhängen?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Graffare
2010-09-02 12:29
Haha
Vi kan inte vänta med att svika alla våra vallöften och sedan skylla skiten på Lars Ohly